Markės
187 iš 1911
BMW 3 klasė, (E21) 1975 - 1983
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.011% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)Viso įvertinimų: 1
17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)18% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.0)23% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.0)20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Vienas pirmųjų prabangių kompaktiškų automobilių
  • Gerai valdomas
  • Legendinė istorija sporto arenose
TRŪKUMAI
  • Nėra keturdurio varianto
  • Archaiškas ir ankštas salonas
  • Kiek primirštas lyginant su kitais klasikiniais BMW
"Mažiukas “Group 5” varžyboms paruoštas BMW 320 dėl savo kampuoto dizaino pravardžiuojamas “skraidančia plyta” buvo varomas „Formulės 2“ varikliu, kuris turėjo 225 kW (302 AG) galią. Automobilis buvo sukurtas tik per kiek daugiau nei 12 savaičių be jokių techninių brėžinių "
BMW E21 yra pirmasis iš kompaktiškų trečios serijos BMW pakeitęs sėkmingą ikonišką BMW 02 seriją. Naujasis BMW pradėtas gaminti 1975 metais turėjo tik dviejų durų sedano/kupė kėbulą bei keturių cilindrų benzininius variklius. Varikliai su kuro įpurškimu buvo pristatyti 1975 metų pabaigoje, o 6 cilindrų varikliai - 1977 metais. Vėliau 1978–1981 metų laikotarpyje „Baur“ kompanija gamino versijas su kabrioleto kėbulais. Automobilio dziainas buvo panašus į kiek anksčiau 1972 metais pasirodžiusio pirmojo BMW “penktuko” - aštrių formų kėbulas su dviem arba keturiais atskirais žibintais, „ryklio nosimi“ ir nuožulnia bagažine atrodė agresyviai ir patraukliai. Du priekiniai žibintai buvo montuojami versijose su silpnesniais varikliais, o 2,0 L ir didesnių variklių versijos turėjo priekį su keturiais žibintais. E21 karta dar neturėjo BMW M3 modelio, tačiau buvo keletas riboto leidimo versijų gamintų su didžiausio darbinio tūrio šešių cilindrų linijoje varikliu 323i, turinčio „Bosch“ sukurtą mechaninę degalų įpurškimo sistemą. Viduje BMW E21 turėjo nedaug vietos – jos vos užteko keturiems suaugusiems keleiviams. Archaiškas prietaisų skydelis buvo pakreiptas link vairuotojo, jame priklausomai nuo variklio versijos buvo montuojamas tachometras arba analoginis laikrodis. Automobilis buvo gaminamas su standartine 4 arba 5 laipsnių mechanine pavarų dėže, o kai kurie variklio variantai taip pat buvo siūlomi su 3 laipsnių automatine. Aštuntojo dešimtmečio pradžioje automobilių sporto pramonėje buvo gausu italų, britų, prancūzų ir vokiečių automobilių, net ir švedai turėjo ką pasiūlyti. Daugelis jų koncentravosi į didelius ir galingus kupė automobilius, GT serijos arba vadinamus “superautomobilius”. Tačiau BMW išmaniai vystė nedidelius sportiškus automobilius, kurie galėjo būti ir konkurencingi sportiniai automobiliai ir puikūs kasdieniniai automobiliai. Tokie buvo BMW 02 serijos ir žinoma naujos trečios serijos BMW. “Group 5” varžyboms paruošta BMW 320 versija buvo pristatyta 1977 metais ir pakeitė gerokai didesnį BMW 3.0 CSL modelį. Mažiukas BMW dėl savo kampuoto dizaino pravardžiuojamas “skraidančia plyta” buvo varomas „Formulės 2“ varikliu, kuris turėjo 225 kW (302 AG) galią. Automobilis buvo sukurtas tik per kiek daugiau nei 12 savaičių be jokių techninių brėžinių. „BMW Motorsport“ inžinieriai variklį ir kitus įrenginius montavo tiesiai į automobilį kol šis įgavo galutinę visiems žinomą formą. Mažasis BMW laimėjo pirmąsias lenktynes 1977 metais Zolder mieste su Marcu Sureriu prie vairo, jis taip pat laimėjo 1981 ir 1982 metais “Guia Race of Macau” lenktynes. Šį automobilį taip pat naudojo „McLaren“ komanda Amerikos “International Motor Sports Association” serijoje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Group 5” varžyboms paruošta BMW 320 versija buvo pristatyta 1977 metais ir pakeitė gerokai didesnį BMW 3.0 CSL modelį. Mažiukas BMW dėl savo kampuoto dizaino pravardžiuojamas “skraidančia plyta” buvo varomas „Formulės 2“ varikliu, kuris turėjo 225 kW (302 AG) galią. Automobilis buvo sukurtas tik per kiek daugiau nei 12 savaičių be jokių techninių brėžinių. „BMW Motorsport“ inžinieriai variklį ir kitus įrenginius montavo tiesiai į automobilį kol šis įgavo galutinę visiems žinomą formą.









BMW 320i Turbo Group 5

Mažasis BMW laimėjo pirmąsias lenktynes 1977 metais Zolder mieste su Marcu Sureriu prie vairo, jis taip pat laimėjo 1981 ir 1982 metais “Guia Race of Macau” lenktynes. Šį automobilį taip pat naudojo „McLaren“ komanda Amerikos “International Motor Sports Association” serijoje.



Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 1
Martynas | 2023-05-19
1975 BMW 316
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
paprastesnis nei E30.
Sunku rasti dalis dėl amžiaus, bet pasiknisus forumuose ar "ebay" eina rasti. Sudėtingas karbiuratorius.
Labai įdomus automobilis, kiek užmirštas dėl E30 modelio. Modeliai su K-jetronic kuro įpurškimo sistema yra baisus galvos skausmas jai nežinote kaip remontuoti ir nesate pasiruošę padėti daug pinigų geriau nepirkit arba dėkit karbiuratorių. Labai sunku rasti kai kurias dalis, ir jos brangios. M10 motoras neužmušamas. Jai turite kokių klausimų dėl šio modelio, forume: bmwe21.net į juos rasite atsakymą. Taip pat rekomenduoju įsigyti "Haynes Manual" šiai mašinai, jai turite tokį aparatą, šis taisymo žurnalas yra labai didelė pagalba šį auto taisant. Apžiurėkite visą mašiną, rūdys galiniu langų rėmų kampuose labai dažnos ir pro jas bėga vanduo, taip pat amortikų stakanai pūna.
Pilnas atsiliepimas...
 
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt