Markės
113 iš 1920

2017-01-16

Į Lietuvą trumpam užsuko sportiškasis „Audi RS 3 LMS“

Į Lietuvą trumpam užsuko sportiškasis „Audi RS 3 LMS“
Šį savaitgalį Vilnių pasiekė ypatingas, tik prieš kelis mėnesius visam pasauliui pristatytas, sportinis „Audi RS3 LMS“ modelis. Išraiškingų kėbulo linkių automobilis į Lietuvą atvežtas norint Lietuvos ir Latvijos „Audi“ tinklo darbuotojams metinėje šio automobilių gamintojo konferencijoje pristatyti vieną naujausių „Audi Sport“ padalinio darbų. 

„Mums ypatingai malonu tokį modelį atvežti į Lietuvą, kur praėjusiais metais „Audi“ pademonstruotas išskirtinis dėmesys, – sako „Audi“ ženklo vadovė Lietuvai ir Latvijai Ilze Grase-Kibilde. – Pernai „Audi“ modelių pardavimai Lietuvoje augo penktadaliu, tai rodo, kad mus atranda vis nauji klientai ir nepamiršta esami. Už tai turime dėkoti puikiai savo darbą atliekantiems specialistams Lietuvoje. Šio išskirtinio modelio atgabenimas į Lietuvą – vienas mūsų padėkos ženklų jiems“.

Naujasis „Audi RS 3 LMS“ – „Audi Sport“ padalinio kūrinys, leisiantis automobilių sportą pamėgusiems bendrovės klientams savo hobiui tinkamą modelį išsirinkti iš gausesnės nei kada buvo gamos.

„Audi visais laikais dalyvavo automobilių sporte aukščiausiu lygiu. Ne vienas sportinių automobilių kūrimo padalinio modelis tapo lyderiu savame segmente, tokių pačių vilčių mums teikia „Audi RS 3 LMS“, kuris suteikia mūsų klientams patrauklią galimybę žengti į šį lenktynių pasaulį“, – teigia Stephan Winkelmann, „Audi Sport“ vykdomasis direktorius.
 
 
„Audi RS 3 LMS“ debiutuoja sąlyginai naujoje sparčiai populiarėjančioje automobilių lenktynių serijoje TCR. Čia prie starto linijos rikiuojasi gamyklose sportui parengti automobiliai, kurių pirmtakais yra visiškai standartiniai kasdien keliuose matomi modeliai.

„TCR rinkos potencialas yra gerokai didesnis net nei GT3 kategorijos. Su šiuo modeliu mes galime pradžiuginti klientus ten, kur GT3 lenktynės nėra rengiamos“, – pabrėžia Chris Reinke, „Audi Sport“ klientų lenktynių padalinio vadovas. 

Šio sportinio automobilio gamybai panaudota modulinė MQB platforma, reiškianti, kad automobilyje gali būti naudojama daugelis „Volkswagen“ grupės sukurtų komponentų. „Tokia galimybė sumažina modelio eksploatavimo išlaidas ir drauge leidžia sukurti unikalaus charakterio automobilį“, – tikina Ch. Reinke.
„Audi RS 3 LMS“ modelis iki 100 km / val. pagreitėja per 4,5 sekundės ir gali išvystyti maksimalų 240 km / val. greitį. Po automobilio variklio gaubtu – TCR lenktynių reglamentą atitinkantis 2 litrų darbinio tūrio 4 cilindrų TFSI motoras, kurio galia siekia 243 kW (330 AG).

Galvodami apie automobilio saugumą, „Audi Sport“ padalinio inžinieriai neieškojo kompromisų. Į platų „RS 3 LMS“ saugumo įrangos paketą įeina FIA reikalavimus atitinkantis degalų bakas, saugos lankai, sportinės sėdynė, FIA reglamentuoti saugos tinklai abejose sėdynės pusėse bei automobilio stoge įrengtas gelbėjimosi liukas.
 
 
Pirmieji sportiniai „Audi RS 3 LMS“ modeliai klientus pasiekė dar praėjusių metų gruodį, kad automobilių sporto entuziastai spėtų pasirengti 2017-ųjų TCR lenktynių serijoms. O šiuo automobiliu susižavėjo jau ne vienas automobilių sporto entuziastas. Tik debiutavęs trasoje, šis modelis jau parodė savo pajėgumus – juo važiuojanti vokiečių „The Cadspeed racing Audi“ komanda šį savaitgalį laimėjo 24 valandų TCR lenktynes Dubajuje. 

„Audi RS 3 LMS” automobiliu 2017 m. sezone lenktyniaus ir lietuvio Daliaus Steponavičiaus vadovaujama „Speed factory racing“ komanda, prioritetinėmis laikanti profesionaliausias Europos ilgų nuotolių lenktynes – Le Mano seriją. Anksčiau ne vieną pergalę pasiekusio lenktyninko komandą įvairiose lenktynėse yra atstovavęs ir ne vienas lietuvis, tačiau ar šis automobilis pasieks ir Lietuvos trasas, paaiškės tik metų eigoje. 
Sekvencinę 6 laipsnių pavarų dėžę turintis modelis kainuoja 129 tūkst. eurų.
 


Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt