Mazai pliusu – tai erdvumas, didele bagazine. Pigus nusipirkti ir pigios detales. Siaip pakankamai komfortiskas automobilis.
Labai greitai nuverteja. Masina linkusi byreti, nuolat gesti, tureti visokiu nemaloniu smulkiu blogumu. Prastai laikosi kelio, minksta ir pasitikejimo nekielianti pakaba. Labai nedinamiskas variklis. Pigus vidus ir prastai surinktas.
Bendras automobilio aprašas
Pries kokius 6 metus turejau 1993 metu Mazda 626. Tai buvo raudonas hecbekas. Pirkau nes reikejo vidutines klases automobilio, ne per daug seno, talpaus, o svarbiausia iperkama. Tada pirkau uz panasiai 2000 euru. Siaip jau tai neblogas automobilis – didelis talpus, vietos tikrai daug bet kokio ugio keleiviams tiek priekyje, tiek gale. Automobilis platus, o bagazine labai didele, be to kadangi tai hecbekas, tai nulenkus sedynes gelima buvo pavezti net ir nemazus automobiliu buferiu. Tai labai talpus automobilis. Pats vidus man nelabai patiko – plastikas pigus, o paneles spalva kazkokia pilka. Viskas atrode pigokai ir prastai surinkta - prisilietus atrode vis kazkas subyres. Is dureliu paneles iskrisdavo lempute, nuluzo vidine dureliu rankena, kadangi teko truputi paardyti automobili, tai atgal surinkus detales jos akivzdziai prastai pritapdavo, o bagazines dangtis sunkiai uzsidarinedavo :) Masina nors ir nemaza, bet ant kelio stovejo prastai – atrode labai nestandi ir mego plaukioti po kelia. Nors pakaba nuolat paremontuodavau, taciau is esmes situacija nepasikeisdavo. Pats dizainas gal kazkada buvo madingas, bet dabar jis atrodo stipriai pasenes. Taciau reiktu pridurti, kad kazkokiu rimtu bedu nebuvo.
Variklis
Variklis 2 litru dohc. Nors tai ir dohc, taciau arklio galiu turejo berods 110 Ag. Tikrai nedaug, taip ir vaziavo – prastai. Kadangi buvau sudejes dujas, tai traukos beveik visai nebuvo. Be to variklis dirbo labai negraziai, apsukos sokinejo, prastai kuresi. Ir nepadedavo jokie duju reguliavimai ir pan. Ekonomiskumas buvo normalus apir10-11 litru duju. Vnz, variklis paliko taip pat prasta ispudi.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Teko nuolat remontuoti – pakaba nuolat tvarkiau, nors detaliu kainos tikrai nera dideles. Variklio darba nuolat reguliavau. Siaip daug smulkiu bedu budavo, todel tekdavo pasikrapstyti paciam arba apsilankyti kokiame srote. Siaip detale Mazda yra pigios, tai isleisti pinigai nebuvo dideli. Gal nuspirirkus tikrai gero stovio 626, ji taip nebutu byrejusi kaip man.
Patarimai perkančiajam
Jei apsisprendei toki automobili pirkti, tai svarbiausia pasiziureti ar jis visas nesutrintas. Nes jei automobilis padevetas, tai neisvengsi nuolatiniu bedu. Jei auto tvarkingas, tai nereikia tiketis kazkokiu dideliu blogumu. Na reiktu pasitikrinti varikli kogero.
Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.