Pakliuvau ant nudrožto egzemplioriaus, na bet tai ne automobilio kaltė. Šiek tiek nuobodus vairavimas, elektroninė vairo kolonėlė neinformatyvi.
Neinformatyvus vairas
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,5
Bendras automobilio aprašas
Nusipirkau prieš metus su rūdžių problemomis už 1400 EUR. Pagavo emocija, ir nusipirkau per daug neapžiūrėjęs, ir oi tai buvo klaida. Tik apsitvarkęs rūdis atkreipiau dėmesį, kad švilpauja turbina. Nuvažiavęs pas meistrus išsiaiškinau, kad turbinos aselė kliba, ir teko keisti, o tas malonumas kainavo beveik 500 EUR. Nutylus turbinai, išgirdau kad iš grandinės pusės sklinda keistas metalo brūžinimosi garsas, sustiprėjantis ties maždaug 1500 apsukų. Nekreipiu dėmesio, kadangi Jis nekito jau metus, tad galų gale nusprendžiau važiuoti kol važiuos, tada atiduoti automobilį į laužyną, arba parduoti kam nors ant dalių. Kiek domėjausi, tas garsas - pavargusi grandinė, jos bei visų su ja susijusių agregatų keitimas gali atsieiti automobilio kainą.
Su pakaba problemų neturėjau, ji tikrai patikima. Automobilis važiuoja komfortiškai, po Peugeot 206 jis kaip limuzinas. Automobilio minusas - elektroninė vairo kolonėlė. Taip, valdyti vairą labai lengva (jį galima pasukti su vienu pirštu, jei nori), tačiau kelio per jį visiškai nesijaučia, ir vairuoti automobilį na, nuobodu.
Vieną vakarą įėjau į Carvertical, ir pasidarė smalsu dėl automobilio istorijos. Gaila, kad nepažiūrėjau prieš pirkdamas, nes išsiaiškinau kad automobilis 2013 Vokietijoje buvo didelėje avarijoje (paaiškina rūdis), tada parvarytas į Lietuvą. Negana to, po avarijos atsukta rida... Skydelyje šiuo metu rodo 220 000 km, tuo tarpu realybėje - 290 000 km, tad nenuostabu, kad pavargusi turbina ir grandinė.
Apibendrinus, automobilis neblogas, man jis tikrai patinka. Gaila, kad pakliuvau ant "nudrožto" egzemplioriaus, na, bet galbūt to ir reikėjo tikėtis, kadangi pirkau mieste pigiausią.
Patarimai perkančiajam
Visi dyzeliniai modeliai turi DPF filtrą, tad būtinai tą turėkite omenyje. Rekomenduočiau pirkti prižiūrėtą, su kuo mažesne rida, ir būtinai patikrinkit istoriją Carvertical, nes antraip galite "nudegti" kaip aš.
Mano vairuotojo sėdynės šonas, bei pavarų svirties apvadas buvo nusidėvėję, tad būtinai atkreipkite dėmesį į juos, jei jie stipiriai nusidevėję tai gali signalizuoti didelę ridą.
Įdėmiai pasiklausykite variklio skyriuje, įsitikinkite kad nėra specifinio švilpimo, sklindančio iš turbinos. Taip pat pasiklausykite variklio kairėje pusėje, įsitikinkite kad nėra metalo "brūžinimosi" garso, tai gali reikšti kad laikas keisti grandinę.
Patikrinkite galines ratų arkas bei slenksčius prie galinių ratų, bent pas mane rūdys buvo būtent šiose vietose.
Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.