Manevringas, lengva parkuotis, gerai bėgėjasi, malonu važiuoti trumpus atstumus, gerai atrodo, mažas nuvertėjimas, detalės nėra brangios,
Gale mažai vietos, neskirtas keleiviams ar kroviniams vežti, nėra kur vežtis zapaskę
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Viskas prasidėjo nuo test drive 118d,kuris lyginant su 120d buvo kiek kitoks. Supratau, kad norisi hečkeko, tad rinkausi tarp A3, Golf 5 ir E87. Daugiausia simpatijų iš karto kėlė E87, tas pagrinde ties juo ir apsistojau.
Ilgos paieškos google apie gedimus, daug peržiūrėtų skelbimų, virš 10 test drive.
Pirkau 2019 birželį. Prieš tai išbandžiau virš 10 "geros-idealios" būklės pirmukų. Nežinau kas pardavėjams su melavimu, bet kai.kurie stebindavo "visos padangos vienodos" ( is tiesų skirtingos), geros būklės tai tipo kuriasi. Tai kažkas švilpia, bet tikrai ne turbina, tai tarpinė prapūsta, tai nujotas baisiai etc. Pirkau už 3450eu su papildomu ratų komplektu žiemai. Tikrinau servise Vilniuje, 20-40 eu ir pasako viską, iškart galima derėtis dėl kainos.
Kaip važiuoja? Iš dalies kartingas, bet smagus kartingas, važiuoti ilgas kelionės nėra malonu, daugumoje modelių nėra autopiloto, sėdynės gale nėra patogios, bet kai sėdžiu tik vairuotojo vietoj tai jei keleiviams nepatinka, tai tegul važiuoja su autobusu. Jei reiktų vežioti žmones tai geriau imti tada autobusą. Šis auto tam neskirtas, važiuoti siauru vingiuotu gero asfalto keliu yra malonu, važiuoti žvyru - ne.
Vidus, neblogas, jaučiasi kokybė,.plastmasės gerai surinktos, keistų garsų neskleidžia, vairas gana sunkiai sukasi lyginant su pvz vw golf 5 plus. Mygtukai visi po ranka, tai labai patogu. Išsitiesus priekyje 180cm ūgio žmogui gale vietos kitam žmogui už tavęs nedaug, ju istiesti neiseis. Sėdynės gale vartosi, tai įkišti galima ir dviratį be priekinio rato kartais ir du. Geriau tam naudoti laikiklius aišku, bet... Ikea spintos kiekvienos neparsiveši, bet daugelį baldų gali. galinis langas mažas, daug nematysi vaziuojant atgal. Bagažinėje nėra kur kišti ratą, tai tenka jį tiesiog vežiotis, tai tikrai užknisa.
Variklis - yra 1.6, 1.8 ir 2.0. 1tas priekyje identifikuoja klade, o.kiti du skaičiai variklio tūrį. 116 problematiski, nes grandinė ten yra kaip dviračio 90ir 120kw perpus storesnė. N47 problematiškiausi varikliai, kurie turėjo atšaukimą. Toliau tai reikia laiku keisti tepalus, prižiūrėti ir bus ledas. Pagrinde toliau smulkios.elektronikos gedimai:
Man teko
Priekines lemputes keisti
Galinę numerio apšvietimo lemputę keisti
Iš rimčiau
Keičiau padangas
Keičiau tepalus ir filtrus
Keičiau zvakes pries ziema
Daugiau nieko
Rida buvo 179000 nezinau ar tikra, vienodai, ziurejom i bukle.
Žvakes pakeisti reikia nuimti manifoldą viršuje, tai nėra 5min darbas. Lemputės keičiasi nesunkiai, tepalai irgi.
Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.