Audi A3 2,0TDI, 2010-ųjų metų, penkių durų modelis, variklis čipuotas ~200AG.
Variklis labai, labai malonus: tylus, paspaudus gazą solidžiai sumurkia, o greičio rodyklė smagiai pakyla. Užmiestyje stebėtinai taupus, o mieste nesijaučia, kad mažiau vartotų už mūsų 7-vietį Nissan Qashqai.
Pakaba tikrai tyli, tiksli, bet kieta. važiuojant per duobes ji ne barška ir ne dunda, tik jaučiasi smūgiai ir kratymas. Komplekte su žemu dugnu turime greitkelių automobilį, nes netgi mieste žiemą norėtųsi aukštesnio dugno. Dėl to žiemines padangas jai sukomplektavau 1 numeriu aukštesnes, ir tikrai vertėjo, nors to nerekomendavo nė vienas specialistas. Važiavimas tapo juntamai komfortiškesnis, dugnas ~11mm pakilo (net iki ~130mm!).
Salonas kokybiškas, tylus, maloniai suprojektuotas, tik priekinis stiklas pasibaigia labai žemai - stovint pirmoje eilėje prie šviesoforo, tenka kone atsigulti ant vairo, kad pamatytum signalą.
Nors mašinai 12 metų ir nuvažiavus ~210,000 (rida tikra, žinome visą jos istoriją nuo pat salono), važiuojant ji jaučiaisi kaip naujesnė už žemesnio segmento, nors ir didesnes. Žodžiu, Premium kokybė aiškiai juntama. Ir ne tik važiavime - atsidarius kapotą, palindus po dugnu visur matosi aukštesni reikalavimai ir pačiam projektui, ir pagaminimui. Pvz akumuliatorius suvyniotas į tokį futliarą - švarus, šiltas ir be jokių galimybių netyčia užtrumpinti. Visi kabeliai, bakeliai, žarnos - stori, tiksliai savo vietose. Taip ir įsivaizduoju, kaip servise atsidaręs koks meistras iškart pajunta pagarbą ir nori nenori atsakingiau su ja dirba, nei su kokia nors Dacia.
Visgi manau, kad Lietuvai tai mažai kam tinkamas automobilis. Kasdieniam važinėjimui po miesta (į darbą, vaikų mokyklas) ji per didelė, bagažinė nuolat tuščia, o toks galingas variklis ir visas potencialas neišnaudojamas. Žiemai, sodybai ar netgi parkavimo aikštelėms ji per žema, reikia labai saugoti priekinį bamperį, sunkiau išlipti, matyti visą perimetrą. Ji tikrai stabili gerame kelyje prie 180kmh, bet pas mus autostradose juk leidžiamai iki ~140kmh, o Vilniuje ji būtų greitesnė, jei turėtų minkštesnę pakabą, nors ir silpnesnį variklį.
Jos ir dizainas toks truputį Shizovas: priekis kaip prabangios, sportiškos Audi, o galinė stogo dalis - ištęsta kaip senesnio Golf universalo.
Manau, ji tinkama kaip vienintelis nedidelės šeimos automobilis, kur "tėtis mėgsta sportišką važiavimą".
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kaip vokiečiai sako - "dem Aelter entschprechend", t. y. maždaug taip, kaip galėtum tikėtis tokio amžiaus automobiliui. Per metus keitėme vieną kitą pakabos detalę, radiatorių, lemputes, stapdžių kaladėles. Rūdžių nėra (buvusi Ispanijoje, 1 savininko Garagewagen).
Patarimai perkančiajam
Mažiau bijoti ridos, žiūrėti buvusio eksploatavimo. Turėti omenyje, kad Audi iš principo atsakingiau eksploatuojama, nei pvz. Ford ar Opel, nes savininkas ją pirkdamas jau sumoka PREMIUM kainą ir atitinkamai prižiūri, o dar prisideda aukštesnė originali pagaminimo kokybė. Taigi, Audi su 300,000 rida vidutiniškai bus kur kas geresnė nei analogiška Citroen, Fiat ar Nissan.
Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.