Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai (8495)

Daugiau apie automobilį Volkswagen Sharan
2010 - 2020
Vidutinis automobilio įvertinimas
G. | 2024-02-15
Volkswagen Sharan, 2013m, 2.0TDI 103kW DSG6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus, komfortabilus, stabilus kelyje, gan aukšta prošvaisa
Elektros gedimai
Įsigijau šį modelį 2023 metais ir kadangi jau beveik metai laiko - aprašysiu situaciją. Ieškojau beveik metus kol su specialistų pagalba radau tinkamą variantą. Parvarytas iš Suomijos tad turi autonominį šildymą, kuris įsijungia arba pulteliu, arba salone paspaudus atatinkamą mygtuką arba nustačius laiką ir kalendorių. Žiemą šis dalykas super - turiu mažus vaikus, tad jie lipa į šiltą saloną, ir prie jokių šalčių nebuvo bėdų su užvedimu. Plius nutirpdo sniegą, nupučia langus. Žiemą pasimatė minusas - automatinės šoninės durys gavę šalčio ir drėgmės pradeda kvailioti uždarymas - arba nepriitraukia durų arba davikliai mato kliūtį ir durų neuždaro. Per jėgą uždarius ir pavažiavus 5-10km sistema supranta savo klaidą, atsiprašo ir vėl viskas veikia iki kito atodrėkio ir šalčių. Na gal dar mano klaida buvo per šalčius plauti automobilį... :) Domėjausi forumuose - visi komentuoja, kad jų liga. Kol kas dažnai nepasitaikė (jei užknis pakeist reikės daviklius). Per metus nuvažiuota ~20k km, tad galiu pasakyti štai ką: kelionėse jis labai patogus, talpus (6 ir 7 kėdės sulenda į dugną ir bagazinė tampa laabai didelė), geras matomumas per langus, komfortiškas. Mano modelyje yra adaptyvinės lempos, tad labai patogiai apšviečia posūkį. 360' parktronikai leidžia prisiparkuoti beveik bet kur. Deja, kruizinant autostradom 120-140km/h kompas rodo 8-8,5l sąnaudas, žinoma regioniais keliais riedant ant 80-90km/h jos siekia 5l. Mieste valgo irgi apie 8l dyzelio. Triukšmo nuo vėjo šiek tiek yra, bet jis tikrai neerzina. Mieste manevringas, tik ratų susukamumas kiek nuvylė, ne visada tiksliai gali įsiparkuoti prekybos centro parkinge, gali tekti papildomai pasisukioti. O gal čia man įspūdis nes iki tol vairavau kiek mažesnes mašinas. Ir ne visada tiksliai žinai kur priekis mašinos nes jo nasimato, bet parkavimo jutiklai tiksliai pasako kas kaip. Dar pastebėjau, kad gan teplus salonas, patarčiau rinktis odines sėdynes, ypač jei su mažais vaikais esat. Pats irgi ieškojau būtent tokio varianto, bet neradau gyvo automobilio odiniu salonu arba jie buvo nulėkę virš 600k km, ir teko rinktis kiek kitokį. Antrinėj rinkoj odinis salonas 700-900eur. Multimedia pas mane paprasta SRN315 su ekranu ir navi, bet navi nerodo nes nėr kortelės o ir per telefoną Waze yra. Minusas kad neturi ši sistema sąsajos per Bluetooth, tad laisvų rankų nėra, matyt ateity reikės keisti į aukštesnės klasės SRN510 multimedia (300-500eur skelbimuose) arba dėti Androidą (~300eur). Prie minusų pažymėčiau langų apiplovimo sistemą, jei važiuojat trumpom šviesom pirma plauna žibintus, o tik paskui priekinį langą, dėl ko greitai tuštėja bakelis. Bet jei esat taupus, reikalui esat persijungi į dienos šviesas, nusiplauni langus ir vėl važiuoji perjungęs šviesas. Žinoma taip žaisti gali tik ties šviesoforu. Bet ir langas priekinis ne taip greitai užsineša kaip žemesnių auto. Kol kas esu patenkintas ir su malonumu vairuoju šią mašiną. Nusipirkus keičiau diržus su visais priklausančiais priedais, ir variklio bei DSG dėžės tepalus, bei visus filtus, kainavo kažkur 800eur Dar teko keisti vandens apiplovimo sistemos siurbliuką, su darbu ir detale kainavo ~90eur. Bet manau ateity nusimato elektrinių durų pritraukėjo ir spynos remontas. Kainos remonto padorios manau, ir kiekvienam servise WAG grupę žino ir gali suremontuot. Netikėti kuro sąnaudom skelbimuose, realiai jos iki 2l didesnės nei skelbia. Ieškoti gero varianto, ir būtinai apžiūrėt su specialistu gerai nusimanančiu apie mašinas jei pats toks nesi. Servisas patikrina tik važiuoklę ir gal kompą pajungia, tad tikrinti servise nėr prasmės, nes už tą pačią kainą profesionalas gali rasti daug daugiau klaidų ir patikrina taip kaip nesitikėtum. Man padėjo superdėdės.lt, super paslauga.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Touran
2015 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Autofanas | 2024-02-14
VW Touran 2.0 D 110kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Praktiškas
Komforto trukumas
Pirkau VW Touran 2016m 2.0 Diesel 110 manual. Highline komplektacijos, kas manau perkant VW privaloma - veliuro salonas, LED apšvietimas. Patiko: super praktiškumas,daug įvairių dėtuvių,gigantiska bagažinė. Iš išorės kompaktiškas automobilis, o viduje erdvus. Ekonomiškas - ramiai važiuojant iki 5l/100km, mieste 8 kazkur. Dinamiškas - apsilenkt be problemų. Smagus tikrai. Isivaizduoju toks 140kw kaip važiuotų.:) Nepatiko: Garso izoliacija - važiuojant daugiau nei 100km/h pradeda jaustis triukšmas. Gan kietoka su žemesnio profilio padangomis. Kaina - gan brangi nupirkta. Neturi 4WD. Kaip opcija rinkčiausi VW Tiguan. Aukštesnė prošvaisa, didesnis varikliu pasirinkimas.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Corolla Verso
2001 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
Jostis | 2024-02-14
Corolla Verso 2002, 2.0l 66kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ypač patikimas variklis, paprastas, nebrangus remontas, labai praktiškas salonas
Neegzistuojanti garso izoliacija, bukas variklis, morališkai pasenęs
Nusipirkau prieš 5 metus kaip darbinį arklį, po šiai dienai važinėju. Rida 420k km, variklis nerodo jokių nuovargio ženklų, per 5 metus nebuvo anei jokio check išmetę, nedūmina, purkštukai dar dirba, tik nėra labai ekonomiškas ir lėtai šyla. Vidutinės užmiestyje netoli 6l, mišriai 7-8l. Visos ligos senatvinės - prakiuro kuro bakas, radiatorius, kėbulas rūdyt pradėjo, bet dar nebaisiai. 2 TA praeiti, pirmą kart prisikabino nes buvo virintas traversas, tai su traverso keitimu prašiau, kad ir einamas dalis pakeistų. Kainavo apie 350eur su darbu. Po 2 metų teko beveik visą galinę važiuoklę keist - supuvusios stabdžių apsaugos, ant kurių rankinis laikosi, tai buvo būtina keist, vien šitie po 60eur kainavo, tuomet lūžus spyruoklė, amortizatoriai prie to pačio, stabdžių diskai, kaladėlės, tuo metu mažai važinėjau, tai ir supportus reikėjo restauruot, užkirmijo nuo stovėjimo. Gavosi apie 600eur, bet iki kito TA esu ramus. Viso esu gal apie 1500eur sudėjęs per 5 metus ir ~70k ridos. Šiaip stebina kokybė. Rida didžiulė, bet salonas nesuplyšęs, vairas nenusitrynęs, nieks nesulūžę, nenusitrynę, visa elektronika veikia, net kondicionierius šaldo, nors niekada nepildžiau. Salonas ypač praktiškas, daug šlamšto pervežta. Didžiausi nusiskundimai tai garso izoliacijos nebūvimas ir galios trūkumas, mieste iš vietos sūkimo momento užtenka, bet užmiestyje reikia gerai pagalvoti ar galima lenkti.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW X3
2017 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Turas | 2024-02-13
x3
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
problemu nekelianti pakaba,geri stabdziai.
Nepatogios sedynes,prasta audio,sunkus vairas,salone visur kietos plastmases,visur jauciasi taupyta,tepaluojasi variklis,problematiskas grandines keitimas.
Viduje nesijaucia premium klases.Pakaba gerai laiko,bet kietoka.Vairas per sunkus.Apdailos medziagos kietos,gerai kad dar nebarska.Sedynes labai kietos ir nepatogios.Mazos reguliavimo galimybes. Audio skamba apgailetinai. Kas geresnio; gera dinamika ,tiksli pavaru deze ,nebloga garso izoliacija. Prasti varikliai,keliantys daug problemu. Nuvertejimas vidutinis. Sitoj klasej yra daug alternatyvu.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Kuga
2013 - 2019
Vidutinis automobilio įvertinimas
Vygantas | 2024-02-12
Kuga MK2, 2014 metų, Titanium trim'as, 2L TDCI, 4WD, Powershift automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Neblogai atrodo, nera labai didelis, gan manevringas, geras bekeles pravazumas.
Sunku rasti pilnos komplektacijos, 4WD pagrinde Powershift automatai.
Kuga pirkau pries 6 mėnesius. Jau turime 2012 metų Ford Mondeo su tokiu pačiu varikliu, tai norėjosi kažko panašaus, tik su 4 varomais ratais. Jų pasirinkimas Lietuvoje nėra didelis, ir dažniausia eina plikos komplektacijos Lietuvoje pirkti variantai, be jokių privalumų. Komplektacijų pasirinkimas gan mažas, yra paprasta, kur nieko nera, tada Titanium (ksenonai, adaptive CC, kameros, distronikas ir pan), bei Titanium X (papildomai nuo Titanium skiriasi tik tuo, kad yra liukas). Varikliai yra 1,5 ecoboost benzas ir 2L TDCI pagrinde pas mus. 4wd variantas eina pagrinde su Powershift pavarų dėže, kuri realiai yra Ford tragedija. Dėl gamyklinės konstrukcijos netobulumo, jinai būna, kad subyra nuvažiavus ir 50k km. Po svarstymų, visgi nusprendiau imti pre facelift varianta, nes faceliftai pagrinde is USA ir beveik visi dauzti ir neaisku kaip sutvarkyti, be to ju kaina neadekvati (14-16k euro uz 2016-2017 metu masina). Taigi radau 2014 metu varianta is Vokietijos, 4wd, Titanium, su Powershift deze, kuri buvo ka tik suluzusi ir naujai sutvarkyta jau Lietuvoje. Kaina prilaiko, nes 4WD, nuvertejimas aisku yra, cia ne BMW ar Volvo. Pavaru dezes remonto kaina - 750 euru. Bet pliusas tas, kad dabar zinau atskaitos taska, kada reikia keisti pavaru dezes tepalus ir filtrus. O tai yra butina, norint kad ta pavaru deze tarnautu ilgiau. Keitimo intervalas kas 30k km. Taip keiciant tepalus ir filtrus manau galima istempti ir 200k+ km. MK2.5 Faceliftas jau turi siek tiek sutvarkyta pavaru deze. Dabar apie patirtas islaidas - aisku tepalai, filtrai, kaina standartinė. Tada dirzas su visu komplektu (TDCI 2l Duratoq variklis turi ir grandine ir dirza, bet grandines nekeiciau, ne tokios vertes variklis ir masina, kad vertetu lysti i vidu) - 450 euru. Dabar isejo lauk kardano priekinė dalis, reiks restauruoti arba keisti, kaina apie 350 euru. Daugiau islaidu po kolkas neturejau. 4WD Powershift variantui kas 30k km butina keisti siuos tepalus ir filtrus: Pavaru dezes tepalai ir filtras, perdavimo dezes tepalai, galinio diferencialo tepalai. Haldex'as (tiksliau Fordo uzsakymu sukurtas Jtekt irenginys vietoje Haldex'o" gamykliskai yra neaptarnaujamas (for life), bet ir jame imanoma pakeisti tepalus. Detaliu kainos standartines ir nera brangios. Bet pvz koki pusasi gauti nauja yra reikalu pas mus. Granata irgi gauti sunkoka. 2wd variantiams yra visko. Galinio diferencialo remonto kaina (jeigu reiktu keisti) apie 600 euru. Transferio dezes remonto kaina (jeigu reiktu keisti) apie 500 euru. Buna kad nuluzta jos laikikliai ir jinai perkreipia kardana, bei tada jau gali tekti keisti ir ja ir greiciu deze. Masina pirkau po Mitsubishi Outlander PHEV. Tai Kuga is tikro yra kibiras, kuris barska per visus galus. Veziau i servisa ieskoti kas negerai vaziuokleje, o ji pasirodo tokia is saves yra. Net su Mondeo nera ka lyginti del garso izoliacijos. Gale vietos kaip ir uztenka, bet bagazine juokinga. vietos ten beveik nerasta. Viduje salonas puse velnio, atskiros kedes, priekine panele gan siuolaikiska. Aisku Facelift'as turi didesni multimedios ekrana, bet galima i panasu pakeisti ir ne face lift variante. Is isores masina atrodo neblogai, gal tik pre facelift groteles siauros ir atrodo prasciau negu facelift varianto. Zodziu masina tokia is tasko A i taska B su papildomu pravazumu. Frod Intelligent AWD veikia gerai, ziema niekur nebuvau uzklimpes. Kuro sanaudos vasara apie 8,5l, ziema apie 9,5l. tiesa pas mane yra Webasta, tai jinai ziema pasiima dar kuro ir prisideda prie sanaudu. Palyginimui - Mondeo toks pats variklis ima vasara apie 7,5l, ziema apie 8l. Tad masina nera labai jau ekonomiska. Negaliu sakyti, kad visiskai nerekomenduoju. Masina turi savo privalumu. Gan smagus vidutinio dydzio parketinis SUV. Pries perkant ziurekite komplektacija. Jeigu Powershift pavaru deze, atsidekit 700-800 euru remontui. Reguliarus visu mazgu tepalu keitimas yra butinas. Pries perkant pravaziuokite ir paklausykite ar niekas nesvilpia ar neuzia is galo. Jeigu uzia, bus arba guoliai arba galinis differencialas. Guoliai uzia nuolat, diferencialas uzia pagrinde kai duodi gazo. Jeigu pradedant vaziuoti suvibruoja arba traska kaip bloga granata, net nesukant vairo, bus isejes kardanas. Jeigu startuojant dreba ir blogai meto/nemeto antro ir trecio begio, bus galas pavaru dezei. Daugiau ten nera kam joje gesti. Vaziuokle gali barsketi, jinai is esmes tokia ir yra, o jeigu kazkas ir blogai tai daliu kainos kaip vezimo.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Chevrolet Equinox
2009 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
laurynas | 2024-02-11
Chevrolet Equinox geras ilgoms kelionems
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera bagazine. Didelis salonas, antra sedyniu eile labai daug vietos turi ir pacios sedynes labai patogios. , nors komplektacija ir nera pati turtingiausia. Gera klmato kontrole, salone labai silta. Labai grazus prietaisu skydelis. Nakti graziai sviecia
Miesto kuro sanaudos 12l/100km , tai vidurkis apie 9 litrai
Automobili naudoju trys metai , pirktas ne naujas , su 100000 kilometrazu is vokietijos. Kazkokiu dideliu bedu neturejau ,taciau idealus iki paskutinio siulelio irgi nera.Kaina ir tai ka uz ja gauni visai atitinka vienas kita,galingas,"saziningai" surinktas interjeras ir panasiai , viskas gerai, kuro sanaudos nera dideles. Elektronika nebloga , kartais atsiranda kazkokiu lempuciu,signalu, ispejanciu kad kazkas kazkur negerai, bet dazniausiai is padangu slegio davikliu, asmeniskai del elektros smulkiu nesklandumu lankiausi servise porta kartu. Valdymas jo neblogas,lyginant su kitais tokio tipo automobiliais manau vienas is geresniu. Eksplotuoti automobili tikrai pigu visais atzvilgiais . Reziume, turint pinigu tikrai variantas geras, turi savo zavesio vairuojant. Turint pinigu tikrai variantas geras, eksploatacijos islaidos tikrai nedideles. Apsiziureti servise
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Chevrolet Equinox
2009 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
Steponas | 2024-02-11
Paprastas remontuoti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus, patogus, gera garso izoliacija, daug vietos keleiviams, labai ekonomiskas su dujomis.
Rinkoje mazai variantu, pirkti geriausiai is jav
Pirkau 2017 metų 4ių cilindrų atmosferinį, įsidėjau dujas, tai 100km tik 5-6e, o kas tokio dydžio visureigiui yra tikrai super. Per keturis eksplotavimo metus absoliuciai skirtingose salygose masina is tiesu tik dziugino. Stebetina, bet is ties nei vieno gedimo, per visu 100000, kuriuos teko prisukti. 2.4 benzinas paprastas su dideliu resursu, be jokiu naujoviu. Emiau kaip universalu automobili visiems gyvenimo atvejams ir galiu pasakyti, kad tikrai neapsirikau. Aisku, miestui sita masina tikrai nemaza, taciau tikroms bekelems, tai nera ka ir galvoti. Kazkada buvau emes svarstyti keisti masina, bet ties svarstymai prie nieko neprivede - nieko kito geresnio nesugalvojau, toliau su sita ir vazineju. Patarciau pirkti tik facelift modeli, jame visos klaidos istaisytos, ypac su varikliu. Dalių kainos labai pigios, važiuoklės kainos tinka nuo Opelio ir kitų GM modelių, tai kainos tiesiog juokingos. Per keturis metus teko keisti tik sarnyra, taciau ji pirkau su visa sake nes tekainavo 40euru. Pirkti tik facelift modeli nuo 2016 metu.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Lexus IS
1999 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
Vytautas | 2024-02-11
IS300 sportcross 2001
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas ir dizainas, šiokia tokia dinamika
Kuro sąnaudos, originalių smulkių daliu kainos, lėta automatinė pav dėžė
Važinėju 4,5 metų, per metus stabiliai 10000km. Labai gražus auto, labai patikima pakaba ir variklis. Tačiau 3 litrų 2JZ variklis nors ir legendinis, bet pagal mane labai konservatyvus. 215AG yra mažoka tokiam varikliui, galėtų būti bent 250AG. Pagrindinė problema yra neadekvačiai brangios originalios dalys, ypač visokios smulkmenos. Ir dauguma dalių negaminamos „aftermarketo“. Pvz farų apiplovimo mechanizmai, durų padėties fiksatoriai, žibintai(įra variantų, bet abejoju dėt TA praėjimo) ir pan... Pvz turiu Porsche 944, jei dalis sudėtinga tai ji brangi, jei smulkmena tai iki 50€, o ten viskas virš šimto arba šimtais. Žiauriai lėtas automatas nors ir labai patikimas, gelbsti pavarų jungimas ant vairo „manual mode“ Na ir pažiba yra kuro sanaudos, man agresyviai važinėjant mieste iki 20litrų stabiliai ????, užmiestyje galima tilpti į 8-9. Kelionės 1700km vidurkis 11,5litro. Pastoviai prižiūrint dėl korozijos bėdų nėra, atsiranda ir naikinu iškart????
Pilnas atsiliepimas...
Gytis | 2024-02-11
Patikimas, patrauklus ir ekonomiškas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Maloniai limpa prie kelio, labai geras manevringumas, puiki garso aparatūra (Harman Kardon), šviesos pasisuka darant posūkį, kritulių jutiklis, variklio patikimumas.
Nesklandus mech. pavarų dėžės darbas, posūkių ir šviesų elektronika "pagrybauja" esant didesniems šalčiams, sušilus vėl lyg niekur nieko.
Nusipirkau šį automobilį 2023.01 ir iki šiol jokių problemų apart eksplotacinių išlaidų (Tepalai, filtrai, stabdžiai). Mašiną pirkau už kiek didesnę nei rinkos kainą, nes buvo gerai išlaikytas, nenudrožtas, 200k ridos ir neblogos komplektacijos. Auto 2011 metų gimimo, facelift modelis, todėl išvaizda tikrai akį traukianti (+ AMG ratlankiai). Salonas taipogi žymiai gražesnis nei pirmtako. Komplektacijos highlightai - pripučiamas salonas, Harman Kardon aparatūra, juodos lubos, intelligent light system. Su važiuokle jokių problemų, trasoje automobilis puikiai prilimpa prie kelio, plaukia. Tik važiuojant per nelygumus gan kietokas nes uždėti R18 ratai. Variklis patikimas, dirba kaip bitutė, per metus dar nei karto nepavedė, iš pirmo sukimo užsivedė prie didžiausių šalčių. Mersas ir Afrikoj Mersas, tsakant. Kėbulo antikorozinės savybės itin geros. Yra keletas pramuštų taškelių ant kapoto, bet korozija neįsimeta. Malonumas vairuoti šį automobilį, pakankamai komfortiškas, gera garso izoliacija, erdvės salone pakankamai, ant galinių sėdynių žmonėms iki 2m ūgio sedėti be problemų. Vienintelis dalykus, kuris užkliuvo tai nesklandus mechaninės pavarų dėžės darbas. Atrodo, kad ji ne iki galo išdirbta. Kaip Mersui, tai nuvylė šis aspektas, nes atima dalį vairavimo malonumo, reikia papildomai pastangų įdėti, kad sklandžiai, be užsipurtymų įmestum pirmą ir antrą pavaras. Per metus laiko keičiau stabdžių diskus, kaladėles, tepalus, filtrus. Kainos per daug nesikandžioja, išskyrus kuro filtro, bet jį reikia keisti kas antrą tepalų keitimą. Su didesniais remontais dar neteko susidurti. Automobilio kainos nuvertėjimas nedidelis, ypač jei išlaikytas, nedidelė rida ir gera komplektacija. Pirkti tik Facelift modelį, su automatine deže, ieškokit nenudrožto su nedidele rida, būtinai prieš perkant tikrinkite servise, negailėkite sumokėti daugiau nei rinkos kaina už gerą variantą, tikrai nenusivilsite. Patikimas, išvaizdus, daug išlaidų nereikalaujantis ir manervingas miesto automobilis, su kuriuo neprailgs ilgesnės kelionės ir užmiestyje.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Nissan Qashqai
2021 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Nerijus | 2024-02-10
e-power
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika
Kietokos sėdynės
Pravaziuota 40 tukst.km nuo naujo, kuro suvartojimas-vasaros metu vidurkis apie 6 ltr., žiema 7,3 ltr., labai smagus pagreitis, tai galima paerzinti "sportininkus", iki dabar džiugina dinamika iš tokios mažos "širdies", puikiai veikiancios trumpos-ilgos šviesos. Gal kiek kietokos sėdynės, bet ilgoje kelionėje nevargina.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Chevrolet Equinox
2009 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
Donatas | 2024-02-08
Patikimas ir pigus islaikyti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas 2.4 variklis su dideliu resursu
Interjero kokybe galetu buti geresne
Puikus erdvus pigiai islaikomas visureigis. Detales tinkancios nuo Chevrolet Captiva Labai pigi patvari vaziuokle. Neuzmusama automatine pavaru deze ir patikimas variklis su dideliu resursu. Truksta interjero kokybes lyginant su audi ar mercedes, taciau kaina taip pat zenkliai skiriasi. Puikus auto seimai
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Mondeo
2014 - 2022
Vidutinis automobilio įvertinimas
Autofanas | 2024-02-08
Ford Mondeo 2.0 AT Diesel 2018
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas
Silpnas variklis
Ford Mondeo 2.0 110kw Powershift 6 laipsniu automatas, Universalas. Turėjome automobilį metus laiko. Patiko dėl savo komforto, valgymo savybiu, gera garso izoliacija, ekonomiska vid.6,5 /100km. Patogus auto ilgom kelionėm. Remontų neturėjau, keista variklio alyva, o pavarų dėžės alyva rekomenduoja keisti 50-60k KM. Minusą kur uzdeciau tai norėtųsi daugiau traukos lenkiant - pas mane 110kw, tad 133kw būtų pats tas tokio dydžio automobiliui. Automatas veikė sklandžiai . Bet nuo 2018 jau pradėjo montuoti 8laipsniu ZF automat dėžes, kas manau būtų visai gerai.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota RAV4
2019 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Irena | 2024-02-08
RAV4 Plugin hybrid 2022
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Elektra ir benzinas
kad elektros įkrovimo dangtelis nusvyra atidarymo ir uždarymo momentu. Dangtelis gana didelis. Nanome, kad varžtai laikantys dangtelį per laiką atlaisvėjo. Dabar kad jis dar labiau nenusvirtu ir jo nepamestumėme. Reikia dalį automobilio išardyti. Ar kas
Antrus metus eksplotuojame ir pastebėjome, kad elektros įkrovimo dangtelis nusvyra atidarymo ir uždarymo momentu. Dangtelis gana didelis. Nanome, kad varžtai laikantys dangtelį per laiką atlaisvėjo. Dabar kad jis dar labiau nenusvirtu ir jo nepamestumėme. Reikia dalį automobilio išardyti. Ar kas nors susidūrė su tokia problema?
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi A6
2011 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
Mantas R | 2024-02-06
Audi A6 su 3.0d varikliu ir Qattro
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugumas, dinamika, valdymas, priimtinas patikimumas
Priežiūros išlaidos nemažos kai tenka remontuoti, silpnoka pakaba
Taip atsitiko, kad įsigijau šį automobilį iš gero draugo ir kolegos. Auto 2012 metų, pirktas Lietuvoje naujas 2013 metų gegužę, grynaveislis vokietis. Pirkau 2017 metų vasarį su 70000 rida. Mano ankstesnis automobilis buvo Audi A6 C6 faceliftas su 2.8 benzininiu varikliu. Galiu palyginti šiuos du automobilius. A6 C7 išvaizda tikrai geresnė, tačiau garso izoliacija, salono surinkimo kokybė C6 modelyje atrodė geresni. 3 litrų dyzelinio variklio dinamika ir ekonomiškumas tikrai stebina, plius kartu su quattro sistema yra labai geras derinys. Užmiestyje jautiesi užtikrintai - tik paspaudi akceleratorių ir rodyklė spidometre rodo 150 km/h. Su kuro baku užmiestyje galima pravažiuoti 850 km. Pereikime prie minusu - prie 80 000 km teko pakeisti sankabą. Buvęs savininkas nedarė planinių apžiūrų, todėl man nepritaikė garantinio, teko nemažai pamokėti. Tačiau po remonto nuvažiavau jau 130000 ir viskas atrodo veikia gerai. Tepalą tikrai reikia keisti pagal reglamentą ir stengtis ant šaltos mašinos nespausti dugno. Automobilio pakaba skirta geriems keliams. Kasmet tvarkydavau pakabą, nepigu bet ką padarysi. Per visą eksploatacijos laikotarpį, išskyrus pavarų dėžę, kitų didesnių gedimų nebuvo. 2022 metų vasarą automobilį pardaviau, persėdau į Audi Q7. Pardavimo metu rida buvo 206000 km – tai laikas kai reikia keisti grandinę. Naujasis savininkas nupirko automobilį žinodamas visus jo trūkumus ir reikalingas investicijas. Tikiuosi tarnaus taip kaip man tarnavo. Rekomenduoju šį automobilį kaip patikimą automobilį.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Skoda Octavia
2004 - 2013
Vidutinis automobilio įvertinimas
Romas | 2024-02-04
Skoda Octavia 2010, benzinas 1,8 variklis 118 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai talpus ir manevringas auto.
Nera tokiu.
Pirkau automobilį prieš trejus metus. Ir esu sužavėtas. Geras valdomumas, patogumas, ir kas svarbiausia talpumas. Labai geras derinys. Tyliai veikiantis TSI 1,8 variklis yra pats geriausias pasirinkimas iš šio segmento benzininiu varikliu. 1,2 ir 1,4 ne kokie atsiliepimai. Tepalo variklis gamykliskai valgo tai normalu visiem volkswagen grupes benzininiams, kad 10 000 apie litra tepalo tai normalu, net manuale taip raso. Jei jau daugiau valgo tai mašina bus nekokybiškai eksploatuota ilgai stovėjusi ir panašiai, bet čia su visais benzininiais motorais. Per tris metus nieko ipatingo nesugedo viena traukė, galinio žibinto LED kelios lemputes, 24 eurai ir pačiam paprasta pasikeisti jei kiek krapštaisi prie mašinos. Tiesa dar buvo užsidegusi oro pagalvė prijungus prie kompo pažiejau youtubei kad tiesiog durelėse kai darinėji laidas palūžęs buvo, laida sutvarkiau problema išsisprendė. Automobilio šiek tiek prošvaisa yra didesne negu paprastu auto. Beje, į jį patogiau ir įlipti manau, kad dėl prošvaisos. Šiaip automobilis labai tyliai veikia salone nesigirdi jokiu triukšmų. Tai yra patikimas ir geras darbinis arkliukas. Palyginus su audi tai škoda gerai stovi ant kelio, su audi nėra isižeminimo atrodo ratai sau vairas sau, o škoda atvirkščiai jauti žeme po kojom :). Gerai reaguoja ratai į vairo pasukimą. Golfas šiek tiek geriau valdomas, bet golfe uždėti labai juokingi miniatiūriniai veidrodėliai kurie sudaro labai didelę aklają zoną. O škodos veidrodiai solidus ir labai gerai matomi, tokie pat kaip ant audi, tokiu pačiu metu. Kaip ir visų auto volkswagen grupes. Žiūrėti kad nedūmytų variklis.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Honda Insight
2009 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
Jurgis | 2024-02-03
11 metų stiprios draugystės
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvardinau
Išvardinau
Ištikimas darbinis arklys, kuris man ištikimai tarnavo iki šiol. Paprastai žmonės nevažinėja tiek ilgai su viena mašina, kiti automobiliai būna ir subyra per tiek metų. O ši Honda važiuoja ir važiuoja - tikra japoniška kokybė. Be to automobilis pasižymi praktiškumu ir stilingu santūrumu. Viskas ko reikia ir nieko daugiau. Per visą eksploatacijos laikotarpį pinigus leidau tik eksploatacinėms medžiagoms, automobilis niekad nesugedo, kad ir kur važiavau. Nors paskutiniais eksploatacijos metais įvyko dvi nedidelės bėdos - oro kondicionavimo sistemoje teko pakeisti susidėvėjusią guminę tarpinę, ir pakeičiau trūkusį priekinį stiklą. Iš minusų - mašina nemėgsta stovėti dideliame šaltyje nenaudojamas, maža baterija greitai nusėda. Insight kuro sąnaudos juokingos ir turi dinamiką prilygstančią 1,6–1,8 litro varikliams. Neįtikėtinai erdvus – puikiai telpa nemaži kroviniai, jame parsivežiau ne vieną Ikea spintą dėžėse. Arba - sutalpinu pripučiamą valtį, turistinį stalą ir dvi 80 litrų kuprines. Tuo pačiu, automobilis gana komfortiškas ir erdvus dviem trims keleiviams. Pagal planą pirkau automobilį 5 metams, bet atrodo nuvažiuosiu daugiau, tiesiog nėra priežasties dėl ko reiktų atsisveikinti su patogiu automobiliu.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Lexus GS
1997 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
Rokas | 2024-02-01
Užsimaskaves perlas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas Galia Aftermarket dalių gausa fanu favoritas
Žiema sunkokai lipa per pusnis kaip ir betkuris galu varomas auto
Neveltui vadinamas 4 door Supra, 2001m. Lexus GS430 yra tikrai sportiškas automobilis, gal kiek minkštokas posūkiuose kaip ir pati Supra tačiau nuo sankryzos ar užmiesčio keliais labai labai smagus auto. Modifikacijų begalė big brake kit, coiloveriai, camber kit, strut bar'ai, angle kitai.... Ir viską galima gauti iš tokių gamintoju kaip BC racing, Megan, HKS... Tik dėl to, kad šios mašinos važiuoklė praktiškai tokiapati kaip Supros, ar japoniškos GS versijos Toyota Aristo. Ilgą laiką šis Lexus buvo pamirštas, o Lietuvoje paprasčiausiai nežinomas nes pas mus tik (BMW ????) tačiau nuo to tik geriau JDM fanams nes šie auto buvo gana pygus, šiai dienai situacija jau keičiasi ir "lediniai" variantai jau gali būti 10k-15k € ribose, jei nukrito žandikaulis siūlau padaryti skelbimų apžvalgą. Tačiau tokios kainos ne iš piršto laužtos pažvelkite į šio automobilio brolį Supra net ir ne 2JZ-GTE versijos kainuoja milžiniškus pinigus. Kasdienybė su šiuo auto galvos skausmo visiškai nekelia, jis super patikimas net ir būdamas 25 metų senumo ir nėra apie ką net papasakoti. Viena kita kliurka pasitaikė per 5 metus turint šį auto, bet tai buvo smulkmenos, per 5 metus auto servize lankiausi gal 3 kartus paimti žmonos automobili :D
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Lexus GS
1997 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
Spark | 2024-02-01
Geriausias galios ir patvarumo santykis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Koki auto gali nusipirkti už 5k kuris turės viską ką šis turi.
Prieš kelis metus buvo dar fanų pamirštas, dabar jau pradėjo sparčiai kilti kainos įpatingai geresnių variantų
Vairuoju GS430 jau nemažai metų ir vairuosiu dar ilgai, turbūt kol uždraus tokiais automobiliais važinėti. Jei dar kam trūksta informacijos apie šiuos legendiniais tapusius automobilius galiu pakartoti tai ką sako tūkstančiai žmonių kurie turėjo ar turi šiuos automobilius: Šį auto iškepė Toyota savo aukso amžiuje, sudėjusi geriausią ką turėjo. 2001-2005 GS430 (ir ne LS400) yra patvariausias kadanors pagamintas Lexus ir tokių daugiau jau nebebus. Maniškis 2001m. su pilna komplektacija tad mano nuomone iš vidaus auto dar nepasenęs turi viską kas svarbiausia: atminties šildomos sėdynės, elektrinė vairo kolonėlė, iš gamyklos didžiulis liečiamas telikas ( BMW fanai lyditusi pamate :)) pas mane dar ir su galine vaizdo kamera kuria įmontavau pats vietoje senos NAV. Puiki garso izoliacija važiuojant 130kmh salone gali susi-šnabždėti su keleiviu. Iš išorės dizainas daug nežadantis (sleeper'is), bet nuo sankryžos 0-100kmh per 5.9-6s dar ir šiai dienai labai neblogas skaičius. Verkimas dėl kuro sąnaudų skamba juokingai mažai yra V8 variklių kurie būtų tokie ekonomiški, o dar ir puikiai draugaujantis su dujomis. Keičiau tik eksploatacines dalis, stabdžiai, pagr. diržas, tepalai variklio ir dėžėje. Variklis neužmušamas kaip ir greičių dėžė, važiuoklė labai patvari vienintelė žinoma atsikartojanti bėda priekiniai šarnyrai ( kartą į 15 metų reikėtu pakeisti :) ) Svarbiausia nesupuves, į ridą galima nežiūrėti svarbu buvo keičiami tepalai.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Hyundai Tucson
2015 - 2021
Vidutinis automobilio įvertinimas
Ektop | 2024-01-31
Puikus automobilis kasdieniam naudojimui.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas puikus, priežiūros kaina neišgasdins, komfortiška pakaba, patrauklus išorės ir vidaus dizainas plius salono erdvumas, labai geri matmenys mieste ir kelionėms, nemaža bagažinė
Garso izoliacija
Nusipirkau Tucson 2021 metų rudenį, prieš tai turėjau Hyundai ix35. Dabar gaunasi, kad Hyundai automobiliais važinėju jau 11 metų, tikrai nemažai. Iš esmės esu patenkintas kokybe ir automobilių patikimumu. Nebrangus aptarnavimas kas 10k km yra beveik visos automobilio išlaidos, kurias patyriau, na neskaičiuojant draudimo. Šios kartos Tucson man labai patinka savo išorės dizainu ir teisingu dydžiu. Viskas atrodo labai harmoningai, didelę reikšmę turi ir didelis įrangos opcijų pasirinkimas, tamsiai mėlyna kėbulo spalva atrodo įdomiai ir kartu solidžiai. Kalbant apie vairavimo charakteristikas ypač po ix35 modelio, reikia pastebėti kad Tucson yra minkštesnis, pakaba puikiai dirba nelygiame kelyje. Kaip krosoveris manau tai vienas geriausių automobilių savo kainų segmente. Iš trūkumų paminėčiau prastą ratų arkų garso izoliaciją, tai ypač jaučiama vasarą. Visa kita puiku, galiu rekomenduoti.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Corolla
2012 - 2019
Vidutinis automobilio įvertinimas
Šarūnas | 2024-01-29
2014 metų Toyota Corolla
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Svarbiausios savybės: patikimumas, priežiūros išlaidos, graži išvaizda, degalų sąnaudos, kantri pakaba, geras valdymas, neblogas komfortas
Garso izoliacija
Važinėjau su šia Toyota 5 metus ir per visą laiką apie automobilį sukosi tik teigiami įspūdžiai. Tiek mieste, tiek užmiestyje automobilis itin patogus, nuotaikingas ir kartu ekonomiškas. Mieste sąnaudos iki 10 l/100 km, užmiestyje (jei neleki 140 greičiu, o važiuoji 110-120 km/h) – galima išgauti iki 6 l/100 km. Nors greitkelyje galima patogiai važiuoti ir 140 km/h greičiu - mašina važiuoja kaip ant bėgių, nešokinėja po kelią ir pan. Automobilio išvaizda, mano nuomone, net ir praėjus 9 metams nuo pagaminimo atrodo solidžiai, nepasimeta tarp korėjiečių, prancūzų ir vokiečių. Savo klasėje atrodo puikiai. Apie šio automobilio patikimumą galima pasakyti tik vieną sakinį - jau 5 metus bet kokiu oru ir bet kokiu metų laiku Corolla man nesukėlė jokių problemų. Nuvažiavus 100.000 km buvo perinkta priekinė pakaba, pakeisti stabdžių diskai, kaladėlės, filtras kuro bake ir alyva su filtru variatoriuje. Ir tai viskas. Be variklio alyvos ir filtrų keitimo kas 10.000 km, automobiliui nereikėjo jokios kitos priežiūros. Visas TA apžiūras praėjo be problemų, tačiau du kartus per metus patikrindavau visas sistemas ir mazgus pažįstamo servise. Apskritai automobilį rekomenduoju tiems, kuriems reikia patikimumo ir ekonomiškumo.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789...425

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt