Markės
1833 iš 1918
Volkswagen Golf, (Mk5) 2003 - 2009
523Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.75% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 23
4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 78% Ne 22%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas interjeras
  • Didelis variklių pasirinkimas
  • Ekonomiški varikliai
TRŪKUMAI
  • Neišsiskiriantis dizainas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Ne pats praktiškiausias klasėje
"Automobilis turi puikų 1.4 L TSI variklį su dviem turbinom ir 170 AG galia, jei to maža – yra GTI versija su 2.0 L Turbo FSI 200 AG varikliu"
Volkswagen Golf Mk5 ir vėl tapo labai sėkmingu modeliu Europoje. Kadangi senesnės kartos Golf buvo kritikuojamas kaip ne itin dinamiškas ir sportiškas automobilis, kuriant šį Golf buvo padirbėta iš peties. Automobilis gaminamas su nauja galine daugiasvirte pakaba (labai panašia kokią turi Ford Focus) kas itin patobulino automobilio elgesį kelyje ir dabar būtent Golf šioje srityje laikomas lyderiu savo klasėje. Automobilis turi puikų 1.4 L TSI variklį su dviem turbinom ir 170 AG galia, jei to maža – yra garsioji GTI versija, kuri turi 4 cilindrų 2.0 L Turbo FSI (Fuel Stratified Injection) variklį su 200 AG (147 kW) ir 280 Nm sukimo momentu. Jei ir to pasirodytų maža – prašom 3.2 litro 250 AG (184 kW)/6300 rpm galios ir 320 Nm/2800 rpm sukimo momento automobilis pasiekiantis maksimalų 250 km/h greitį ir įsibėgėjantis nuo 0 iki 100 km/h per 6.2 sekunės. Ši versija gali turėti ir visų varomųjų ratų sistemą. Naujo Golf interjero medžiagas sunku būtų apibūdinti kaip nepriekaištingas. Galbūt dėl to, kad Golf nekonkuruotų su prabangesniu savo broliu Audi A3. Taigi šios kartos Golf tapo sportiškesnis, geriau valdomas kartu išlaikė daugelį savybių, kuriomis visada pasižymėjo - patikimą elgesį kelyje, patogumą, ekonomiškumą ir talpumą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia R32 versija turi 3.2 litro VR6 250 AG (184 kW)/6300 rpm galios ir 320 Nm/2800 rpm sukimo momento variklį. Šis automobilis pasiekia maksimalų 250 km/h greitį ir įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/h per 6.2 sekunės:





Buvo pagaminta įspūdingas konseptas pavadinimu GTI W12-650. Šis monstras turėjo Bentley Continental GT 6.0 litro W12 bi-turbo variklį su 650 AG (478 kW) galia, bei 720 Nm sukimo momentu. Nuo 0 iki100 km/h automobilis įsibėgėjo per 3.7 sekundės ir pasiekė maksimalų 325 km/h greitį:





Šios kartos Golf pelnė daugybę apdovanojimų, tame tarpe šiuos:
  • Vienas iš dešimties geriausių 2007, 2008 ir 2009 metais (žurnalas „Car and Driver“).
  • Vienas iš dešimties geriausių 2009 metais (žurnalas „Car and Driver“).
  • Geriausias 2007 metų automobilis (žurnalas „Automobile Magazine“).
  • 2004 ir 2007 metų geriausias nedidelis šeimos automobilis (žurnalas „What Car?“).
  • Geriausias 2004 metų automobilis (žurnalas „What Car?“).
  • 2004/2005 metų geriausias importuojamas automobilis Japonijoje.
  • Geriausias 2004 metų automobilis (laidos „Fifth Gear“ ir „Top Gear“).
2019-07-07
Golf V, 1.9TDI, 77Kw, 6-mechanika, Trend, LTU
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Kuro sąnaudos, salono kokykbė, valdymas
Rūdys, triukšmas nuo variklio prie 130+km/h
Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas
Pirkau su 200 000km rida. Pirma registracija Lietuvoj. Pats per 4 metus nuvažiavau 100 000km. Patikimumas. Kai nupirkau išmetinėjo penktą pavarą, tai teko tvarkyti greičių dėžę. Buvo sugedęs kuro bako siurbliukas. Kartais užstringa bagažinė (taip ir nesutvarkiau). Kartais užstringa keleivio durelės (taip ir nesutvarkiau). Dėl užsinešusio salono ventiliatoriaus buvo sudegęs ventiliatoriaus varžos termosaugiklis. Patarimas iškart valyt arba keisti ventiliatorių ir filtrą. Buvo prakiuręs AC. Buvo sugedę langų pakelėjas. Iš savaime susidėvinčių pakeičiau dvi poras diskų, porą spruoklių, du guolius, kažkokios smulkmenos prie važiuoklės tepalai kas 10-15k. Maniškis stipriai parudyjęs, dažniausiai kur yra pažeistas dažų sluoksnis. Manau, dažų danga yra kokybiška, tiesiog Lietuvos kelių druskos ir nulinė šeimininko priežiūra padarė savo. Patarimas nepirkti Lietuvio. Variklis. 77kw tikrai užteks ne visiem, bet normaliai aplenkti kitą auto ar įsibegėti pagreitėjimo juostoje galios pakanka. Man asmeniškai didesnis minusas buvo apsūkos prie 140km/h (3000). Nuo 2700+ apsukų variklis dirba gana garsiai ir/arba salono izoliacija yra prastoka. Borto kompiuterio sąnaudos važiuojant 90-100km/h 4-5l, prie 140km/h 6-7. Kiek esu matavęs užpilant pilną baką, tai didelio skirtumo nebūdavo. Interjero kokybė. Nereikia lyginti dviejų daiktų, kurių kaina skiriasi penkis kartus. Šitoj klasėje ir už tokią kainą golfo vidaus kokybė yra gera. Po 300 000km sedynės nepradilusios, mygtukai nenusitrynę, barškėjimo nėra, surinkta tvarkingai. Komfortas. Vietos salone daugiau nei pakankamai. Sedynės patogios. Važiuojant 130+ pradeda erzinti variklio garsas. Galbūt su kitu varikliu ar greičiu dėže šitos problemos nebūtu. Valdymas. Viskas tvarkoje. Niekad nieks neužkliuvo.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Galima pigiai tvarkyti garažuose, nes visi gerai žino šitą auto. Ekspoloatiaciją nėra brangi sąnaudos labai mažos. Dalių kainos nedidelės. Manau, pakeist variklį ar greičių dežę irgi nebūtu didelė problema. Nuvertėjimas nedidelis, nes auto pakankamai patikimas, eskploatacija ir remontas pigus.
Patarimai perkančiajam
Nepirkti eksploatuoto Lietuvoje.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt