Markės
1575 iš 1912
Seat Leon, (1P) 2005 - 2012
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.410% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 7
9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Gerai valdomas
  • Geras kainos ir kokybės santykis
TRŪKUMAI
  • Nekomfortiška pakaba
  • Kietas plastikas interjere
  • Triukšmingas
Seat Leon yra kompaktinės klasės šeimos automobilis gamintas ant VW Golf Mk5 platformos su išraiškingu dizainu suprojektuotu Walter de'Silva. Automobilis yra labai panašus į neseniai pasirodžiusį SEAT Altea ir turi tokius pačius vertikalius priekinio stiklo valytuvus, bei integruotas galinių durų rankenas panašias į naudojamas Alfa Romeo 156 modeliuose. Galingiausia versija Leon Cupra turi 2.0 TFSI 240 AG (177 kW) variklį ir gali įsibėgėti 0-100 km/h per 6.4 sekundes. Šis modelis yra greičiausias ir galingiausias kada nors gamintas Seat. Cupra turi standartinius 18" colių ratlankius, raudonus stabdžių suportus, ovalų išmetimo vamzdį bei sportines sėdynes. Šios kartos SEAT Leon buvo itin populiarūs žiedinių varžybų čempionatuose: World Touring Car Championship (WTCC), British Touring Car Championship (BTCC), Italia Superturismo Championship. 2008 metais su dyzeliniu SEAT Leon lenktynininkas Yvan Muller tapo FIA World Touring Car čempionato nugalėtoju, o SEAT komanda tapo konstruktorių taurės savininkai. 2009 metais su tokiu pačiu Leon čempionu tapo Gabriele Tarquini, SEAT komanda vėl iškovojo konstruktorių taurę.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia versija SEAT Leon Cupra 310 Limited Edition turi 2.0 TFSI 310 AG (228 kW), 425 Nm variklį ir gali pasiekti maksimalų 259 km/h greitį. Šis modelis yra greičiausias ir galingiausias kada nors gamintas Seat. Šių Leon buvo pagaminta tik 100 vienetų:



Šios kartos SEAT Leon yra itin populiarūs žiedinių varžybų čempionatuose: World Touring Car Championship (WTCC), British Touring Car Championship (BTCC), Italia Superturismo Championship. 2008 metais su dyzeliniu SEAT Leon lenktynininkas Yvan Muller tapo FIA World Touring Car čempionato nugalėtoju, o SEAT komanda tapo konstruktorių taurės savininkai. 2009 metais su tokiu pačiu Leon čempionu tapo Gabriele Tarquini, SEAT komanda vėl iškovojo konstruktorių taurę.


  • Šis Seat yra geriausias 2009 metų importuojamas kompaktiškas automobilis Vokietijoje (žurnalas „Auto-motor-und-sport“).
  • Geriausias 2006 metų automobilis Danijoje.
  • Geriausias 2006 metų dyzelinis automobilis Škotijoje (2.0 TDI Leon FR).
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 7
2019-11-24
2.0 TDI, BKD, 103kw 16V, bosch purkstukai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, greitas, ekonomiskas, pigesnis nei audi
Nenuspejami gedimai, prastoka salono izoliacija, sunkiau parduoti, LT labiau vertinamas Golf :)
2.0 TDI, BKD. Princese, o ne auto. Su ja istveria tik seimininkas, kuriam patinka nuolat sukti galva, o kas si kart sugedo, cia kaip gonkese, pravaziavai ir ruosi kitom lenktynem :) Pirktas is prancuzu 215k, keistas smagratis su sankaba. Judam toliau, ziema, kuriasi puikiai prie -25, uzsidega chekas. Diagnostika parodo, kad keiciame flap oro padavimo sklende 50eur. Pastebeta kad nesildo keleivio puse, keiciame varikliuka 33eur naujas, problema ispresta, salonas syla tolygiai. Toliau karstas sunkiai kuriasi, soft beda, suprogramuoja, viskas ok, kuriasi karsta 40eur. Vaziuojam toliau, kazkur snypscia po kapotu, keiciame intercolerio zarna 80eur, ok judam toliau. Po keletos tukst km, kita zarna 70eur, dar po keletos kita zarna 50eur. Tai pakeiciamos visos intercolerio zarnos per 7k ridos. Toliau vasara, palakstom 130-140 magistralese, po kapotu dyzelio kvapas. Ziurim ka turim, aciu Dievui ne siurblys, pakeiciam tarpine prie variklio bloko uz 5eur, ir vel lekiam toliau. O toliau, kertasi kaires puses suportas. Susitvarkom, po 3men kitas desines puses suportas. Susitvarkom, po pusmecio vel is naujo. Dedu restauruotus suportus, minksti stabdziai ir nera efektyvumo. Perkame naujus Trw suportus po 80eur, problema ispresta. Toliau uzia kaires puses galinis guolis, pakeiciam 65eur. Vaziuojam toliau, pavasaris, bildukai. Sailentblokai nepadeda 45eur, restauruojam vairo kolonele 150eur, suvedimai ir t.t. Siuo metu 265k, judam toliau. Jei dar turesiu, turbut kiti agregatai prasysis demesio, turbina 300-500eur, kuro/vakumo pompa 250-350eur. Tepalo aseles nera, tiesiog kitos jau tepalo siurblya, tad si problema jau atkrenta. Tad busimam pirkejui rekomenduoju pirkti auto tik su istorija, ar bent gerai ispurtyti pirkimo metu. Pats auto tikrai smagus, manevringas, pakaba kietoka, bet kompensuojama posukiuose ir esant reikalui prasmukti i tarpa ar uzbaigti manevra. Muzika skamba pakankamai gerai, nors salone norisi geresnes izoliacijos is po variklio skyriaus. Siaip auto su charakteriu, kaip tu su juo, taip jis su tavimi :) Pilami Neste degalai ir tepalai.
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2019-04-28
Seat Leon
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, valdomumas, kuro sąnaudos, pigi eksplotacija, išskirtinumas, automobilio dydis, sėdynės
Prastoka garso izoliacija, nuvertėjimas, nusistatymas dėl pavadinimo SEAT
Automobilis skirtas tiems kurie nori išsiskirti iš daugumos. Šis automobilis tarnaus jums ir neplėšys kišenės. Skaičiau anksčiau komentarą, jog šiame automobilyje labai prasta garso izoliacija ir kieta. Izoliacija nėra gera, bet tikrai yra automobilių ir tokių pat metų su panašia garso izoliacija. Tarkim Kia Ceed. Dėl kietumo? Draugė turi Audi A3. Tikrai nepasakyčiau, kad Leon'as važiuoja kiečiau. Pigus išlaikymas, kuro sąnaudos ir išvaizda nugali kitus minusus. Prieš tai turėjau BMW 5klasės. Visi stebėjosi, jog sėdau po jo į Leon, bet tikrai nesigailiu dėl pasirinkimo. Kitas automobilis bus Seat Leon tik naujesnis.
Pilnas atsiliepimas...
2018-11-18
Patvarus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Stabilus ant kelio
Ribotas matomumas i sonus
Vaziuokle patvari po85.000km. Variklis padegina tepala.Viskas gerai tik matomumas blogas gal del stipriai pasvirusio stiklo
Pilnas atsiliepimas...
2018-10-05
Gražus, ekonomiškas, sportiškas*
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražesnis dizainas, automobilis rečiau sutinkamas, dalys tinka nuo Golf V, Octavia, Audi A3 ir pan. (praktiškai viskas)
Garso izoliacija (telefonu prie 100km/h sunku susikalbėti), triukšmingai uždaromos durys (nėra kokybės jausmo), pernelyg sportiškai kietai sureguliuota pakaba baziniuose modeliuose (tarkim 1.9 TDI).
Jei labai trumpai - tiesiog gražesnis Golf V su tam tikrais +/-. Šiaip pakankamai talpus, daug vietos gale kaip tokios klasės mašinoje. Buvo geros įrangos: su dviejų zonų klima, geresne garso aparatūra, kruizo kontrole ir pan. Užmiestyje iki 5 l/100 km važiuojant nežymiai viršijant greitį. Asmeniškai patinka sportiški automobiliai, nors man jis per mažai sportiškas. Jis tikrai ne komforto mėgėjams. Nuvažiavau nuo maždaug 100.000 iki 200.000 km. Per tą laiką automobilis niekada nebuvo pavedęs, kad visai nevažiuotų. 1.9 TDI buvo gana stipriai čipuotas, įtariu nuo 77kw iki maždaug 100kw. Pasiekdavo daugiau 200 km/h greitį (nors standartinis apie 180 km/h). Teko keisti pagrindinį diržą, ir ratų guolius, kurie prastai apsaugoti tikriausiai visose VW grupės tos klasės mašinose - nelaiko daugiau nei 100.000 km. Automobilį pirkau už ~6200€, pardaviau po 4 metų už ~3600€. Venkite 1.9 TDI, kurie lengvai nesiveda. Sklandė kalbos, kad 2.0 TDI nepatikimi, todėl rinkausi tik iš 1.9 TDI.
Pilnas atsiliepimas...
Algirdas | 2014-05-15
Geras mašinukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Praktiškas, ekonomiškas, galingas
Kieta, prasta garso izoliacija
Pirkau prieš 10 mėnesiu Seal Leon 2L TDI 103kw/140ag 2006 metų. Nuvažiavau 20k kolkas nieko remontuoti nereikėjo. Džiaugiuosi Važiuoja smagiai, tik labai kieta labiau palakstyti megstantiems manau. Posukiuose stovi gerai. Sėdynės labai patogios, tikrai neiškrisi. Garso izolecija nėra labai gera važiuojant 140km/h ir daugiau variklis labai stipriai girdisi ir garsas nuo ratų gan didelis nors padangos ir michelin su mazu dbi. Vietos mašinoi tikrai dauk tokiam modeliui, bagažinė didelė telpa net 4 padangos 16". Tikrai praktiška mašina rekomenduju, jei kietumas nekliųtis pirk. Jei kils klausimų rašykite tikrai atsakysiu kuklutiz(eta)yahoo.com Pirkdamas norėjau 1,9 TDI 81kw, nes neparmušami varikliai ir labai ekonomiški. Bet šiuo 2L TDI 103kw esu labai patenkintas. Kadangi mašina gan sunki 1503kg tai ir variklis turi būti galingesnis. Iki 40 įsibegėjimas neblogas, bet nuo 40 tikrai nuostabus, jei reiks kur įšokti mieste į tarpa ar įsibėgėti greitėjimo juostoi tai net abejonių nekyla pajėgumu. Sanaudos tvarkingai važiuojant 7L mieste iki 5L užmiestį iki 110km/h 5,8L užmiestį 140km/h Kolkas neremontavau, tik tepalus keičiau. Šiam varikliui tepalai 507 tai truputį brangesni nei kiti. Bet keitimas 200lt su fitrais manau tikrai normalu. Aš savo tikrinau autoservise prieš perkant, Jums ir patariu nes tikrai prieš perkant mano akis tiek nepastebejo kiek gero meistro pastebi. Parodė visus trūkumus ir kaina numušti galėjau net 600 EUR.
Pilnas atsiliepimas...
Donatas | 2014-05-07
Geras auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mažos kuro sąnaudos (priklauso nuo vairavimo), Cinkuotas kėbulas, išvaizdi atkreipia daugumos dėmesį, variklis dirba tolygiai.
Kolkas nematau.. Prasta izoliacija (užia ir taip t.t.) ..
Skirtas jauniems vairuotojams, sportiškos išvaizdos, traukiantis akį, kietokos važiuoklės automobilis.Toks pat kaip VW Golf skiriasi tik išvaizda.. Recaro sėdynė labai patogios, prilaiko kūną posūkiuose. Pakanka galios, tik dažnai grįžta mašinos su turbinos ar važiuoklės defektais. Nauja paprasčiausios eksploatacijos kainavo 50 tukst. Nebrangios detalės, priežiūra na panašiai kaip ir visiems automobiliams.. Reikia ieškoti nepirkti pirmos pasitaikusios, nes gali skaudžiai moralškai nukentėt...
Pilnas atsiliepimas...
Leonas | 2011-11-10
ivertinu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
tik pliusai
nepastebeta,kai pradedi vaziuoti nesinori sustoti
man patinka radai ir pirk ,neziopsok
Pilnas atsiliepimas...
 
Seat modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Mii 
  Maži CordobaCordoba   
IbizaIbizaIbizaIbiza
  Kompaktiniai  ToledoToledo Toledo  
 LeonLeonLeonLeon
  Vidutiniai   Exeo  
  Mini krosoveriai    Arona
  Krosoveriai    Ateca
  Visureigiai    Tarraco
  Mini vienatūriai   Altea  
  Vienatūriai  AlhambraAlhambraAlhambra 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt