Markės
78 iš 1918
Audi A6, (C5) 1997 - 2004
558Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.714% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 58
14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 76% Ne 24%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Tiems laikams modernus išorės dizainas
  • Atsparus korozijai
  • Visų varomųjų ratų sistema
  • Komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Silpni varikliai
  • Prastos interjero medžiagos
  • Itin stiprūs konkurentai
Audi A6 yra prabangus automobilis gamintas sedano ir universalo kėbulais. Automobilis pristatytas su tuo metu nepaprastai moderniu italų suprojektuotu nauju dizainu ir pirmą kartą pradėjo rimtai grasinti BMW 5 serijai ir Mercedes-Benz E-klasei. Naujas modelis turi puikų aerodinaminį koeficientą siekiantį tik 0.28. 2000 ir 2001 metais žurnalas „Car and Driver“ Audi A6 modelį išrinko tarp dešimties geriausių. Automobilyje buvo pristatyta nauja multitronic pavarų dėžė, kuri komplektuojama su priekiniais varomaisiais ratais. Visi A6 modeliai išskyrus 2.0 L benzininį ir 1.9 L TDI galimi su visų varomųjų ratų sistema. Komfortiška pakaba, interjero erdvumas ir kokybė nuo šiol tapo Audi prekės ženklu, o didelė bagažinė labai praktiška ir patogi. Trūkumai – silpni mažiausi varikliai, taip pat yra šiokių tokių patikimumo problemų.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2005 metais Audi A6 laimėjo Pasaulio Metų Automobilio titulą, o taip pat ir geriausio universalo vardą.

Pirmakart Audi modelyje buvo pristatyti nauji FSI tiesioginio įpurškimo varikliai.

Tokį Audi vairavo Holivudo aktorė Sandra Bullock.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 58
Arnas | 2016-04-28
AUDI A6 C5 2.5 TDI 110KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Minkštas, salono medžiagų kokybė iš tiesų aukštumoje, garso izoliacija,
Variklis, pakabos kaina ir jos dažnas keitimas, elektrika
Kai pirkau automobilį naiviai tikėjau, kad visi šie atsiliepimai yra nesąmonė, neklausiau žmonių patarimų, netikėjau, kad iš tiesų tie 2.5 110kw toks blogis. Naiviai tikėjau, kad su mano automobiliu viskas bus gerai. Kai nusipirkau automobilį pasidžiaugiau juo grubiai tariant dvi savaites, kol neprasidėjo įvairios problemos. Dar po dviejų savaičių (!!!) rimtai pradėjau mąstyti apie automobilio pardavimą. Auto netenkino viskuo: pradedant sąnaudom (kurias visi nurodo "mieste - 9" "užmiestyje iki 7") baigiant trauka, nuolatiniu alyvos kapsėjimo (nes VISI praleidžia tepalą iš visų variklio galų), elektrikos streikavimais. Patarimiu tik vieną: jeigu ruošiates pirkti šį modelį - įsiskaitykite į atsiliepimus. Visi neigiami atsiliepimai - tiesa. Teigiami - arba žmogus turi porą mėnesių automobilį, arba jau taip nuskilo, kad net nesitiki, arba 1.9 nusipirko.. Pirkau auto gero stovio, jau tokio, kad sunku būtų iš tiesu rasti. Pardaviau po 2 mėn po įsigijimo. Tepalai bėga per visus galus, siurblio problemos,traukos nėra, ryja kaip džipas, dirba kaip traktorius ir viskas kas susiję su šitais 2.5 ir ką skaitėt kituose atsiliepimuose. Detalės nėra baisai brangios, bet lūžta NUOLAT įvairios smulkmenos ir susideda ta suma. Jeigu norėsite parduoti ir gausite bent 1300 už auto - jums "nuskilo". Nes kainos krenta kiekvieną dieną ir į skelbimus įdeda c5 kiekvieną dieną daugiau mašinų, nei visų kitų sudėjus, kad tik greičiau atsikratyti. Su pilnu baku pravažiuoji iki 700km labai labai psistengęs (pensininko režimu) Jeigu norite paspausti duok dieve tilpsite į 550km Jeigu jau mėgstate taip rizikuoti skirkite porą valandų automobilio apžiūrai. Iš visos širdies rekomenduoju pirkti kitą automobilį, nes šiame savo laimės nerasite.
Pilnas atsiliepimas...
Giedrius | 2016-01-06
Audi a6 c5 2.5 110kw quattro + automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis salonas, komfortas, gera garso aparatura, patogus vairuoti
Daug DAUG genda, maniske vos ne daugiau laiko servise praleido, negu vaziavo.
Sveiki, noriu pasidalinti savo patirtimi su savo buvusiaja ir daug nervu istampiusia audine... Pliusai, bose aparatura, net neturejau minties kisti kazkokios papildomos aparaturos, daug salone vietos, didelis komfortas. Automatine greiciu deze manes nepavede ir veike tvarkingai, tai is mano puses +. Nudege skydeli prie apsuku skaiciaus 2 lempute, neveike priekines priesrukines, kodel nzn, lemputes sveikos. Masina pati labai man patiko ir paliko gera ispudi, todel norejau ja atsitvarkyti ir vazineti ilgai. Bet viskas prasidejo nuo to.... Nusipirkau sita audine, pirmus 3 menesius atvazinejau ir problemu neturejau ir nekisau nieko nors maciau kur galeciau ikist pinigus. Pradzioi pradejau nuo naujo akumuliatoriaus 100ah. Paskui perejau prie pilnos visiskai pilnos vaziuokles restouravimo bei granatu, bei vairo traukiu pakeitimo, sumokejau 360eur. velgi vaziavau ir viskas buvo gerai, kol staiga nepradejo mirkseti akumo lempute to pasekoje parejo generatorius, veziau i servisa, nuarde puse priekio, iseme generatoriu, nunesiau kitur sutvarkyt, 10eur ir viskas veike vel. Priekio nuardymas ir surinkimas ~150eur normaliam servise. Generatorius parejo todel nes apibego visas tepalais. Po sito ardymo, pradejau pastebet kad dar daugiau bega tepalai is po masinos, bet kazkaip nekreipiau demesio. Pasikeiciau tepalus, filtrus ir t.t vazinejau kiekviena diena. Tada parejo termostatas, veziau pas pazystama kad pakeistu, tuo paciu patikrintu dirzus, velenelius, ir gal kanors padarytu del tepalu begimo. Po to remonto pakeistas vienas salnikas, termostatas. viso 55eur. Dirzai buvo geri, veleneliai irgi geri. Po to remonto, pradejo uzti vienas guolis, kuris nezinau ir nenoriu zinot. pavazinejau 3 dienas, su normaliai sylanciu varikliu. Ir tada viskas prasidejo kai pradejo mirkseti zvakiu pakaitinimo lempute, tai reiskia (siurblio elektronine dalis) dazniausiai. Masina uzgeso ir pasiliko pakelei, tada pradejo snigti, salti. atejus prie jos, priekines durys uzsalusios, kapotas uzsales. gerai kad dar centrinis veike. uzkurti nebeleido kompas. Nutempiau tvarkyti tos dalies, pasirodo isdege transistoriai, pakeitus juos gedimas galimai susitvarkytu. Tai va, pakeite, uzvede. viskas tvarkoi pasilo, liuks. Nuvaziavus vos 2km, masina uzgeso ir vel nebeuzsivede, vel pastovejo 2 dienas kazkur pakelei, ir vel buvo nutempta i servisa, pasirodo, kaltas pats visas siurblys. Srote siurblio kaina ~200eur, o kur pakeitimo darbai... Daugiau ir neberemontavau, keliaus i srota ant daliu, kai sukista tiek pinigu ir jokios naudos.. 2.5l v6 formos 110kw. Megsta leisti tepala, dyzeli. Labai reta audi su tokiu varikliu nera apsimyzusi. Maniske paskutiniu metu palikdavo po savimi viena bala tepalo ir 3 balas dyzelio greiciausiai per kuro magistrale. Labai nemegsta gaut oro i kuro sistema, nes nuorinti yra ka veikti. Apsimyze dangteliai prie forsunkiu, dangtelius keisti tik i naujus 1vnt kaina kiek domejausi kazkada buvo apie 300lt. Pribegusi bala tepalo prie tepalo filtro, reiktu pasisviesti ir matytusi ar yra ar nera. Leidzia pro visur kur tik imanoma tepala, bet stebuklingai jo nemazeja, kodel nesuprantu ir nesuprasiu, nes nedapyliau nei karto, bet balu palikdavo daug. Butent sitas modelis nuvertejo labai greitai, vien del savo populiariojo motoro. Brangi aliuminine vaziuokle, brangus betkoks variklio remontas kai reikia nurinkti puse priekio vien del priejimo. Perki toki modeli? Geriau nepirk, pirk bmw, volvo, vw... niekada neziurek i pigiausius varijantus. Apsisike, apsimyze varikliai. Vaziuokliu remontas brangus. Tepalai brangus 5w30. ir niekada nezinosi kada teks palikti masina pakelei.
Pilnas atsiliepimas...
Audi fanas | 2015-11-13
Audi a6 2.5 TDI, 4x4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis, patikimas, gera garso aparatūra, geras pravažumas
Rūdys, neaukšta prošvaisa.
Audi a6 universalas, 2.5 TDI, 4x4, mechaninė 6 (į priekį) pavarų dėžė. 2.5 tdi 110 kw. Nors visi sako, kad tai vienas prasčiausių variklių, drįstu nesutikti nes važinėju ~ metus, jokių problemų nėra. - Audi yra audi, todėl nuvertėjimas yra mažas (dėl ko taip yra nzn); - Eksploatacija. Sakyčiau tikrai nebrangi nes "lūžta" retai, o kaladėlės ir tepalai keičiami visose auto. -Jeigu perkate quatro, būtinai tikrinkite visą pakabą; -Taip pat reiktų įsitikinti, kad rida atitinka rodmenis. Faktas yra tas, kad nupirkau audi su ~230000km, dabar jau beveik 300000km ir variklis (nors jis 110kw) dirba puikiai, neleidžia tepalų, nedūmija (aišku kol pedalo neįmini iki dugno); -Auto nėra itin patogus ir kelionės kurios yra ilgesnės nei 500km gali prailgti jūsų nugarai. Trumpesni atstumai (300km) - liuks; -Pakankamai talpi tiek salone tiek bagažinėje; -Bose aparatūra tiesiog puiki nei pridursi nei atimsi; -Salono detalės pagamintos iš labai gerų medžiagų, tas jaučiasi tik atsisėdus; -Dėl garso izoliacijos - pakankamai gera, detalės negirgžda, bet būtinai reikia žiūrėti kokias žiemines padangas perkat. Nes su dabartinėm kuriom važiuoju (gal padilusios nelygiai) ūžia kaip reikalas; -Rūdys - pats bjauriausias dalykas. Jos lenda tai šian tai ten ir pastoviai. Tačiau metalas storas, kiaurai nerūdija; -Kam reikia manevringos mašinos - audi quatro ne jums.
Pilnas atsiliepimas...
Romeo | 2015-10-19
Tik ne automatas 2.8 Qutro
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vairuoti tikrai malonu,salonas nuostabus,Qutro :)
Automatine greiciu deze,kuro sanaudos-du didziausi minusai
Mano Audi yra amerikiete,stebina tokiu metu prabanga,oda,el sedynes su atmintimi,visos sildomos sedynes,,el veidrodeliai,el visi langai,el liukas,Bose aparatura su CD deze bagazinej,kazkur skaiciau,kad prastas pasukamumas sios Audi,tikrai taip nera,pasukamumas puikus ir seip butu tikrai gera masina jeigu ne automatas........... Kazkokia katastrofa ..... begy kartais taip uzlaiko ,kad netenku kantrybes ir rankiniu budu yjungiu aukstesny,pastebejau kad taip buna tik ant 3 begio,taip pat begio yjungimas buna kartais toks,jog atrodo,kad kazkas y masinos gala atsitrenke.......Masina tikrai verta demesio,bet tik ne automatas..... Variklis 2.8 142 kw,yspudis paspaudziant gaza pirma sekunde - vau!!!!!!!!................ antra sekunde-viskas? nesu vairaves tokios audi mechanine deze,bet su automatu yra butent taip,pas mane benzinas -dujos tiesiogines..... pasakysiu tik tiek,buciau zinojas kiek istikro ji ryja,buciau geriau pirkes audi a6 4.2 Q arba audi a8 4.2Q. Pagrindinius dirzus keiciau pats ir tai tikrai nebuvo lengva,reikia nuimti visa snuky audi,bet dar sunkiau paskui jy y vieta pastatyti,keiciau viskaka suka pagrindinis dirzas,ir kas susija su juo,kainavo apie 300eu,,kaip tokiu metu masinai tikrai daug......Pakaba,galvojau bus daug blogiau,bet likau nustebintas,nes nera tokia brangi,gan istverminga,visi kaulai ir traukutes jei perki komplekta kainuoja apie 160 eu ir dar duoda 1metam garantija,nera taip jau blogai..... Taip tokiai masinai tik su mechanine greiciu deze.Perkant tokia masina turekit omeny,kad iskarto reikes keisti pagrindinius dirzus,ytempejus,vandens pompa.....Nebent pardavejas tikrai yrodys kad viska pakeite,pries parduodant masina,siu audi silpnoji vieta vandens pompa,jei laiku jos nepakesit,teks keisti visa varikly.
Pilnas atsiliepimas...
DEIVIDAS | 2015-10-16
audi a6 2.5 110kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
erdvus patogus stabilus kelyje komfortiskas auto isvaizdus gerai traukia
variklis tragedija remontas brangus vaziuokle nelabai patvari dideles kuro sanaudos
Automobilis isvaizdus komfortiskas stabilus kelyje erdvus gera garso izoliasija. Brangus remontuoti Sie varikliai tragedija jeigu tepala pradeda varyt tai visais galais ir praktiskai neisemus variklio neymanoma remontuot priejimas prie menkiausios detales lb mazas. Remontas atsieina labai brangiai Gerai apsiziurekit varikli ar napsitepalaves
Pilnas atsiliepimas...
NIERKA | 2015-09-19
a6 1.9tdi pumpe duze 96kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
isvaizda garso izoliacija komfortas
labai daug vardinti
turejau sia audine, labai norejau ir nusipirkau 1.9 tdi pumpe duze 96kw. nupirkau nebrangiai is aukciono pravaziavus buvo 215 000km. biski sparnai parudija arkos buvo priekiniai, galvoju susitvarkysiu ir vazinesiu. salonas oda apsvietimas patiko nes nuo du pirmu keitesi is raudonos i balta apsvietima, tiesa mygtukai nutrinti buvo, isimylejau is pirmo menesio pries tai turejau passat b5 1999metu, persedus i sia pasijuto izoliacija privalumai, nu ir pradejau as sia tuninguoti kabutese tiesa technikines pati nepraejo diskai kalades silent block galiniai ir priekine vaziuokle vienos puses ir stabdziu slangutes, bet galvoju tiek tos visos jos genda, susitvarkiau tada isidejau kamera mage su lcd ekranu ir dar uzcipavau vazinejau issisiepes 2 menesius ir prasidejo. is pradziu slanga turbinos suplyso, kainos kosmines devetu gi nedesiu pakeiciau atsisiuntes is turkijos, poto interkuleris suplyso, vel pakeiciau tada po ziemos islindo rudys bagazines arkos dar baisesnes pasidare galines arkos priekines dureles, tiek tos gi persidazysiu ir toliau vazinesiu pakeiciau priekines arkas perdaze, ir vel pavazinejau 1men, tada klimos kompresoriaus sankama nupuvo nera klimos ir dar vasara, tie tos galvoju pasitaupysiu ir susitvarkysiu nespejau sutaupyt turbina subyrejo, pasikeiciau, pakeites turbina tik isvaziavau vairas nebesisuka stiprintuvas numire pakeiciau i kita vel numire, po to uzsidege lempute tepalu ir tada galvoju nu i... ir pardaviau uz kapeikas. pats gyvenu norvegijoje tai palyginimui 10 000eur sukisau o pardaviau uz 2000eu, po to laiko i audi ir wv nebeziuriu pumpe duzinius variklius, jau toks s.... kad, tiesa dar ziema sikna labai siubuodavau amortikus keiciau bet nepadejo nezinau kodel, ai da kuro siurbly su vakumo pompa ten vienas keiciau, pakaitinimo zvakes, karoce jei pirkt tai tik ne 1.9 96kw, nezinau gal cipas ja sugadino, bet tepalus keisdavau kas 5t km, vienu zodziu vargo vakariene tik isvaizda grazi ir garso izoliacija sudu sudas, niekada nepirkit pumpe duzo turbinos nelaiko purkstukai irgi o jei laiku purkstuku nepakeiti o jie kainuoja kosmosa tada ir variklis pareina, labai triuksmingas, pati gamykla pripazino kad labai triuksmingi ojojojo kiek ji man kainavo tik ne pumpe duza
Pilnas atsiliepimas...
Dovydas | 2015-09-12
Kiekvienam savo
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiška ir graži.
Važiuoklė ir durų vyriai, išklersta ir pučia vėjai ties 160, nemaloniai darinėjasi.
Komfortiška, nebloga garso izoliacija. Važiuoklė tragiška, per 12k km 3 kart remontavau, kaskart po 100€ detales brangiausias pirkau, silenblokai 5k km atlaikė. Neužmušamas, mėgsta apsitepaluot, pagal galią nėr ekonomijos. Pirkti TIK jei važinėsi gerais keliais. Važiuoklė tragiška.
Pilnas atsiliepimas...
Rolandas | 2015-08-13
A6 2,5 dyzelis 132kw automatas quattro
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, kokybė, garso izoliacijos, vidaus apdaila - viskas aukštumoj
Žemas priekinis buferis - vis kliūna už bortelių jei parkuojama priekiu; 2,5 TDI - nepamiršiu dar ilgai tų remontų ir neužsikūrimų;
Komfortiškas, minkštas auto su gerom izoliacijom. Užsidarei duris - pamiršai visą triukšmą iš išorės. Vidus prabangus, gražus, ne pigus kaip VW ir ne koncervatyvus kaip MB ar neduokdieve Volvo. Kažkas panašaus i BMW, aukso vidurys. Visi mygtukai šviečia, nereikia kaip kokiam opely ar tojotoj naktį važiuojant užsidegti salono apšvietimą kad pamatytum kur reikalingas mygtukas. Dar kas patiko kad virš priekinio veidrodėlio nėra tarpo kurio neuždengia skydeliai nuo saulės - protingai padarytas valdymo blokas (lyg tais liuko ir dar kažko), kuris taipogi gražiai šviečia naktį - jauti kad viskas valdoma ir kontroliuojama. Su tais 2,5 TD būna neišsprendžiamų problemų su užsiorinimu. Kaip kažkas jau rašė tenka į oro filtrą purkšti kažkokį chemikalą kad užsikurtų arba prisijungus rankinę pompą užpumpuoti dyzelį į cilindrus. Ir jokie servisai to negalėjo sutvarkyti, atrodo viską nuosekliai tikrino kur ten kas atsiranda - deja. Rezultate visi pasiduoda prieš tą problemą. Dar buvo neaiški problema su trauka, neaišku ar variklis ar automatas kaltas - 132kw tai turėtų būti žvėris, bet paspaudus akceleratorių auto sunkiai pajudėdavo, bet po keleto sekundžių lyg tais pramušdavo pilna galia ir jau tada raudavo taip kad tekdavo atleisti pedalą. Kol nuspaustas - eidavo kaip bitė, o tik atleidus ir vėl nuspaudus - vėl tekdavo laukti tą laiko tarpą kol įgaus pilną galią. Automatų esu vairavęs todėl čia tikrai nebus klasikinis "užspaudžiau ir priduso automatas", ir potencialūs pirkėjai (turėję tokią pat auto) atsisėdę ir vos pajudėję aikštelėje iškart išlipo ir pareiškė kad traukti turi daug geriau. Pasakoja žmonės kad važiuoklė byra, tai nieko panašaus nebuvo. Važinėjant mieste ir užmiesty asfaltuotais keliais parėjo viena traukė, buvo pakeista į neoriginalią ir po metų laiko vėl ta pati pabyrėjo, daugiau niekas. Na ir žinoma 2,5 TDI... su laiku pamečiau ir skaičių kiek per visus servisus sukišta litų be jokio rezultato... Dar kas nepatiko - teko patempti tą auto kiek buvo leidžiama, tai betempiant išsikrovė akumas (buvo įjungtas degimas kad avarinis pypsėtų ir t.t.), jam išsikrovus atsileido ir diržų įtempimas, pavarų dėžė nustojo veikusi. Smagu kai pastovėjus trasoj ant parkingo supranti kad dabar jau nebeperjungsi pavaros į "direct"....
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2014-08-10
2,5 TDI Quattro puikus seimyninis laivas bet kokiomis oro salygomis :)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
manevringas, greitas(220-230 Autobame), patogus ilgose kelionese, nera vargo kalnuotose vietovese, telpa ir seima ir viskas ko mums reikia.
kavos laikiklai gale kartais stringa, priekinis suluzo :( pasigendu webasto, ziema tenka gramdyti stiklus, kartais meta dumeli, cia jau ju nepakeisi :D siektiek girgzda porankis, turi rudeliu...
Grazu, erdvu, patogu viduje, labai praktiskas masina masinai nera lygi, as neziuriu i kainu pasikeitimus, neskaiciuoju centuku ir kai atsibos imsiu ir nusipirksiu panasia, ar galingesne. Kastai tokie, kad pasikeiciau tik nusipirkes-issikeites visa priekine vaziuokle ir tepalus bei filtrus, toliau kas 1000km tenka ipilti apie 1l tepalo, taciau tai normalu, arteja greiciu dezes tepalu keitimai, ko nadaryciau Vokietijoje, mat cia uz tepalo litra 20 Eur, Lietuvoje 30LT ;) Pilu vaziuoju, tikrinu skyscius, padangas, kas met uzsuku pas meistrus tikrinti vaziuokle, presuojam, keiciam ne pigiausia detale, taciau per viduriuka. Kiniskoms ir lenkiskoms detalems nera vietos vokiskam automobily :D 2,5TDI, 110KW gerai kai aplink auksti kalnai ir kai tenka pasikrauti i kelione, uztenka :) masina masinai nera lygi, as neziuriu i kainu pasikeitimus, neskaiciuoju centuku ir kai atsibos imsiu ir nusipirksiu panasia, ar galingesne. Kastai tokie, kad pasikeiciau tik nusipirkes-issikeites visa priekine vaziuokle ir tepalus bei filtrus, toliau kas 1000km tenka ipilti apie 1l tepalo, taciau tai normalu, arteja greiciu dezes tepalu keitimai, ko nadaryciau Vokietijoje, mat cia uz tepalo litra 20 Eur, Lietuvoje 30LT ;) Pilu vaziuoju, tikrinu skyscius, padangas, kas met uzsuku pas meistrus tikrinti vaziuokle, presuojam, keiciam ne pigiausia detale, taciau per viduriuka. Kiniskoms ir lenkiskoms detalems nera vietos vokiskam automobily :D variklis ir greiciu deze, neziurek kiek nuvaziavo, zek kokiu keliu vaziavo ir ka raso serviso knyguteje vokiskai... numesi kaina, jei nors vienas el langu uzstrigs :D cia ju liga ;) daznai buna pramusama galvos tarpine, cia irgi trukumelis, taciau uz 30 eur nusipirksi LEGWEG ir nevarves, ksenonu purkstukus vagia, o be ju tech. gali ir nepraeiti. jeigu triptronik begius musa graziai ir svelniai vargo neturesi, jei pavaziavus pajausi skirtumus, tai vokieciai irgi aprase savo knygutese apie pavaros perejima esant apkrovoms. Salone Vokietijoje man pasake, kad tepalu keitimas dezeje yra nenumatytas siam modeliui, taciau issiaiskinom kita, kad nera masinos su amzinu tepalu :D nepilk tirstesnio tepalo, kai musu santechnikai pataria, pilk tik sintetini skysta, pagal aprasyma, keisk tepalus, stebek lygi tepalu, tai labai svarbu. Kad nesigirdetu siurblio klaksejimo jie(vokieciai !) pila i baka 250g dvitakcio tepalo ant 70l kuro, dirba kaip laikrodukas. Kas liecia turbinas dar neturejau problemu, bet eksplotuojant apziurejau vakumo slangutes ir apsaugojau jas nuo trinties, matau, kad reikes jas pasikeisti, kad nebutu stebuklu kelyje;) Dar nupirk nepigu sistemos valymo skysti, ar pilna baka degalu su valanciomis priemonemis, man tai padejo. Daug, labai daug skirtumo turi skirtingi D degalai, Lietuvoj ar Lenkijoj imu Orlean degalus ir ne pigiausia zibala, bet brangiausia ;) susitaupys, nepergyvenk tiek techniskai, tiek sanaudomis, Lukoil geri, bet nepigiausi(zibalas traktoriams ;) Sis auto ne lenktynems, bet jei tu su seima ir dar su kroviniu, jis itin geras draugas :)
Pilnas atsiliepimas...
Tadas | 2014-03-28
Audi A6 C5 2.5 TDI 132kW, Quattro, Tiptronic 2001m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Trauka, minkšta pakaba, gražus salonas, puikus pravažumas net su plikomis padangomis
Brangus remontas, jei jo reikia, siurblio gedimo laiko klausimas.
Labai malonus automobilis. Tokiu važinėjant apima jausmas, kad daugiau nieko ir nebereikia iš mašinos ir, kad tokiu galėtum amžinai važinėt. Nervus papylė tik du mėnesius besitęsęs užvedinėjimas su aerozoliu, jei mašina pastovi tiesiai arba priekiu aukščiau. Patariu - nedarykit klaidos - joks čia ne filtras ir joks ne vožtuvėlis ir jokie vienpusiai vožtuvai nepadės. Tiesiu taikymu reikia remontuot siurblį. Sumoki 650lt ir pamiršti šitą bėdą. Visa kita šitoj mašinoj kolkas atrodo tobula :) Aišku ateina laikas ir reikia mokėt pinigus, niekur nedingsi nuo neišvengiamų remontėlių. Trauka įspūdinga. Visada pirmas nuo šviesoforo. Jei tik šitas variklis patikimai tarnautu, tai būtų nesveikai malonus. Kuro sąnaudos tiesa nemažos. Vidurkis 10l. Mieste apie 12-13m trasoj 6,5-7l. Čia automatas ir quattro. Kolkas pinigai sukišti ieškant "nesandarumo kuro sistemoje", kol galų gale perrinktas siurblys. Visa kita kainuoja panašiai kaip ir kitose tokios klasės mašinose. Bendrai - verta dėmėsio mašinytė. Viena iš tų, kur atvažiavęs prie tikslo nori joje dar pasėdėt ir paklausyt kaip dirba tas žvėris po kapotu ir pasigrožėt medžio apdaila su quattro ženkliuku :) Ieškokit neuždrožtos ir bus gerai :) Jei neužsivedėt ryte pastačius nelygioj vietoj, nors akumas ir žvakės geros - taisykit siurblį, o ne keitinėkit filtrus ar dėliokit vožtuvus. Tik veltui išmesit pinigus :) Nebijokit Quattro. Čia gale padaryta viskas puikiai - nėra nei vieno šarnyro - viskas ant sailentblokų, bet priekis manau aiškus visiems :)
Pilnas atsiliepimas...
 
123456
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt