Markės
64 iš 1562
Audi A6 2004 - 2011
Audi A6, 2004 - 2011
520Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.64% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 20
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 95% Ne 5%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Puikus ir kokybiškas interjeras
  • Lengva naudotis MMI sistema
TRŪKUMAI
  • Valdymas negali prilygti 5 serijos BMW
  • V6 variklio galios trūkumas prie aukštų apsukų
  • Kietos sėdynės
"Taigi dabar jau nebeaišku kas į ką turi lygiuotis: A6 į BMW 5 seriją ar atvirkščiai"
Naujas Audi A6 suprojektuotas Walter de'Silva tapo ilgesnis (492 cm) ir nors yra evoliucinis modelis, gerokai pasikeitė – labiausiai į akis krenta didelės priekinės trapecinės formos radiatoriaus grotelės, nauji pailgi galiniai žibintai. Automobilis gaminamas ir universalo kėbulu, be to ir su nuolatine quattro visų varomųjų ratų sistema. Viduje – visiškai naujo tipo prietaisų skydelis, kuris diktuoja naują madą, todėl yra sutinkamas ir naujesniuose A4 ir A5 modeliuose, o medžiagos tik pačios aukščiausios kokybės. Spalvotame ekrane surasite MMI (Multi Media Interface) sistemą, kurios pagalba galima valdyti įvairias sistemas - nuo garso sistemos nustatymų, palydovinės navigacijos ir klimato kontrolės iki pakabos konfigūracijos. Panaši sistema pirmakart buvo pristatyta BMW 7 serijos automobilyje, o šiandien bet kuris save gerbiantis gamintojas panašią sistemą turi įdiegęs aukštesnės klasės automobiliuose. Pirmakart Audi modelyje buvo pristatyti nauji FSI tiesioginio įpurškimo varikliai. Automobilis gali būti komolektuojamas su Multitronic automatine pavarų dėže, taip pat 6 greičių Tiptronic mechanine pavarų dėže. Gaminama ir puiki Audi A6 allroad quattro versija su tik visų varomųjų ratų quattro sistema ir 2.7 L, 3.0 L dyzeliniais arba 3.2 L, 4.2 L benzininiais varikliais. A6 ir A6 Allroad automobilių galinės dalys yra beveik identiškos, didžiausi skirtumai - pažangi oru valdoma pakaba (kuri gali paaukštinti automobilio prošvaisą iki 60 mm), didesni ratai su grubesnėmis padangomis, nedažyti buferiai suteikiantys išskirtinę išvaizdą. Audi visų varomųjų ratų quattro sistema yra standartinė įranga visoms A6 allroad quattro versijoms. Beje, Audi A6 allroad quattro modelis daugumoje rinkų kainuoja labai panašiai kaip visureigis Q7. 2005 metais naujasis Audi A6 laimėjo Pasaulio Metų Automobilio titulą, o taip pat ir geriausio universalo vardą. Taigi dabar jau nebeaišku kas į ką turi lygiuotis: A6 į BMW 5 seriją ar atvirkščiai?
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tokią Audi vairuoja Holivudo aktorė Sandra Bullock:
 
 
 
 
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 20
2019-08-06
nepataisoma.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortiskas
islaidos varikliui
bedos su orosrautu 2.0 tdi 103 kw
Pilnas atsiliepimas...
2019-03-16
Audi A6, 3.2l Benzinas, S-line, Quattro
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nuostabus automobilis!
Megsta kura :(
Esu laimingiausias zmogus zemeje su situo automobiliu, tikrai nereli svajoniu masina. Kaip ir su visom masinom reikia gerai istikrinti pries perkant, bet siaip jau antras mano A6 tai esu labai patenkintas o ir trecia mano masina irgi tikrai bus AUDI! Prie 200000km reikia tureti omenyje kad gali atsipalaiduoti itempejas dirzo (jeigu nebuvo keistas su dirzu), o tada jau gali nukristi pagrindinis dirzas ir sulankstyiti voztuvus (remontas tokiu atveju apie 1000 eur). Keiskite laiku dirzus ir viskas bus gerai!
Pilnas atsiliepimas...
2018-11-07
Audi a6 c6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pakankamai greita, graži, talpi
Brangi echplotacija rimtesniu gedimų, apsisukimo spindulys labai didelis
Man tai buvo nereali auto. Turėjau 3.5 metu. 3l dyzeliuka 165 kw quattro. Mechanika Einama priežiūra ir tiek. Tepalai filtrai atstoja apie 150e, keisdavau kas 10 tūkst km Teko daug ką pasitvarkinetu, bet kadangi savo jėgom viską mokam, tai servise 2 kartą buvo, keistas dantytasis diržas, atstojo 150e Visokiu smulkmeneliu aišku išlindo, bet malonumas ja vairuoti atperka viska Pardaviau padidėjus seimynai
Pilnas atsiliepimas...
2018-08-01
C6 2.4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, patvarus, išlaikęs savo vertę
Brangokos dalys, aptarnavimas
Puikus automobilis, turiu jau pusantrų metų. Pirkau iš užsienio su 190k rida. Iš variklio skyriaus per tą laiką pakeičiau tik termostatą ir žinoma, filtrai su tepalais, reguliariai kas 10-15k km. Važiuoklė kietoka, dalys ne pačios pigiausios, bet salono surinkimas ir jo kokybė viršijo lukesčius.
Pilnas atsiliepimas...
2018-07-16
Audi a6 c6 2.0 tfsi 125 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus salonas, gerai stovi kelyje, traukos uztenka, patvari vaziuokle
Kampai megsta rudyti, detaliu kaina, tfsi variklis garsei dirba, LABAI daug yra ivairiu komplektaciju kaikurios detales praso cp nuimti jai nori pakeisti
Pirkau su 340k rida tiesa tikrinau su kompu ir visa vaziuokle buvo trukumu bet neapetai... Turiu 3 metus. Variklio trauka pakankama tiesa lepus tepalam. Sanaudos r16 10 vidutinis r18 11. Praejau 2 teh apziuras vaziuokle patvari daug investiciju nereikejo. Tiesa po pirmu metu isidejau dujas 800€ dirba labai gerai problemu nera sanaudos 3 benzo 8-9duju r18. Beja su r18 245/40 ir spiruoklem duobutes gan jaucias norint didesnio konforto imti orine pakaba Salonas patogus ilgose kelionese nepavarga nugara.
Pilnas atsiliepimas...
2018-06-22
A6 C6 2.4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas, talpus nors ir sedanas, labai patogus vairuotojui, išvaizdus.
Žemokas.
Vairuoju šį modelį jau pusantrų metų. Pirkau lietuvoje nevažinėtą ir dar dujų įrangos nemačiusį automobilį. Tik nusipirkęs įsidėjau STAG dujų įrangą ir nežinau ar man tiesiog nepasisekė ar čia taip visiem būna, nes aplinkoj neturiu žmonių kurie vairuotų tokį pat variantą tai neturiu su kuo pasikonsultuot. Per pirmus tris automobilio naudojimo mėnesius pas dujininkus lankiausi stabiliai kartą per dvi savaites tai dujų kvapas salone atsirazdavo, tai variklis negražiai dirbdavo, tai dujos nesklandžiai persijunkdavo, tai check engine užsidegdavo. Galiausiai iš visų šitų bėdų liko tik check engine su kuriuo jau pavargau kovoti ir nebekovoju. Pas mane multitronic automatinė pavarų dėžė, žinau kad tai yra silpna grandis, bet kolkas ji man dirba puikiai, bėgiai junginėjasi tikrai maloniai. Pats važiavimas tikrai komfortiškas labai maloniai važiuoja ir gerais keliais ir žvirkeliais, dėl traukos tai galėtu būti ir šiek tiek daugiau, bet apsilenkt kliūtis kelyj man bent jau tikrai užtenka. Visumoj geras automobilis tik man va pagrindinis minusas, šiek tiek žemoka, nes kelis kart teko dugnu prabraugt žemę. Komplektacija pas mane nėra labai gera, yra abudu spalvoti ekraniukai, lietaus daviklis ir recaro salonas, bet 2,4 variantuose visada ji būna prastesnė nei galingesniuose variantuose. Kuro sanaudos kaip automatui džiuginančios apie 12 l dujų mišriam važiavimui. Per tuos pusantrų metų keičiau visus 4 stabdžiu diskų ir kaladėlų komplektus, priekinį guolį, žvakes, vožtuvų dangtelio tarpines ir vakuminės pompos tarpines. Jei perkant ne kinietiškas detales tai kainos tikrai nėra labai malonios piniginei, bet čia žinoma pagal kiekvieno kišenę. Tikrinti servise būtinai, žiūrėti ar neapibėgę skysčiais, žiūrėti ar nebarška grandinė nes keitimas tikrai nepigus. Dabar jei pirkčiau tai ieškočiau tokio pat variklio tik su 4x4, bet čia labai retas variantas arba mechaninės nes iš to multitroniko irgi žmogus negali žinoti ko tikėtis, o remontas taip pat labai nepigus.
Pilnas atsiliepimas...
2018-03-26
Audi 2l Tfsi mechaninė pavarų dėžė.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas. Variklis turi nemažą rezervą galios didinimui.
Variklis reikalauja tepalo lygio priežiūros.
Važinėju dideliame mieste, tai kuro sąnaudos iki 11l, važiuojant autostrada 8.5l, užmiestyje 7-8l. Važiuoklė ne orine, tai kietoka. Uždėjus didesnio diametro ratus, sunkiai sugeria duobes. Geriausi ratų diametrai R16 ir R17.
Pilnas atsiliepimas...
2018-02-02
Geras auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortas, surinkimo kokybė, sanaudos,
variklis 2,0tfsi dirba kaip dyzelis nors salone nesijaučia to silpna vieta grandine
Tai va šį gražuoli 2006m. turiu jau puse metų ir nusiskundimu neturiu stovi ant kelio labai gerai, galbūt tik tas minusas, kad ne mūsų keliams nes geležekų 100km/h netaip malonu per duobes, bet trasoj pats kaifas nei nugara pavargsta nei kelione prailgėja kaip su pasatu :D, prieš perkant būtinai tikrinti servise ypač su 2,0tfsi varikliais, kaip ir audi teigė pirmi sie 2,0 tfsi varikliai nebuvo geri, turi problemų su grandine nors ir diržas eina, man teko keisti palikau 300eur bet grandine dėjau su akcija is moller auto kažkaip užtaikiau už 150eur pajimt ir meistrai keitė 150eur dar, ir žiūrėt važiuokle girgždesiu ir viso kito nes aptarnavimai irgi kaina, dar priekinis megsta akmenukus gaudyt bet akiai sunkiai pastebimos duobutes lieka, o taip vien pliusai like komfortas dizainas trauka tikrint servise nepirkt lavono
Pilnas atsiliepimas...
2018-01-29
Audi A6 2.0 125 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vaziuoti labai gera
sunkokai isigijamas
Superinis automobilis remontuoti neteko, nuvertejimas mazas. perkant reikia ziureti rida. Jau nenaujas tai patikrinti ka imanoma ir sugebat.
Pilnas atsiliepimas...
2017-09-20
Superine masina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tik keli minusai visa kita pliusai
Bagaziniu dangciuose vanduo, lemputes daznokai perdega
Turiu automobili virs 3 metu. 3.0 tdi automatas quattro universalas. Uzsiimu masinu perpardavimu tad ju turejes labai daug ir visokiu. Silpnos vietos purkstukuose bet pasikeitus naujais 300k vaziuosit drasei. Dar gryzta daznai su raddatkiu problemom. Susukus vaira ir pradedant vaziuo masina dreba kaip su arkleis vezime vaziuotum. Dar dazna problema universalu bagazinese vanduo laikosi ir daznokai perdegineja lemputes. Visa kita super. Patvari, kantri, talpi ir t.t. Turint vaiku labai talpi masina. Jeigu be vaiku rinkciausi audi a4 3.0 tdi. Kuro atzvilgiu ekonomiska bet gale vietos mazai. Per 3 metus labai mazai sukises i masina nors rida virs 300k. Orine pakaba labai patenkintas vaziuoja audi labai minkstai. Nors buvo viena pagalve sprogus bet nauja pakeiciau su darbu 180€. Sekanti masina bus tik naujesne Audi!!!
Pilnas atsiliepimas...
 
12

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Audi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži    A1A1
    S1
  Kompaktiniai   A3A3A3
  S3 S3S3
    RS 3 RS 3
  Vidutiniai 80B4A4A4A4A4A4
90   
  S2 S4S4S4S4S4
  RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
   S5S5
  Dideli  100A6A6A6A6A6
  S6 S6S6S6S6
   RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai   A8A8A8A8
  S8 S8 S8 S8
  Kupė CoupeCoupeCoupe  A5A5
  TTTTTT
   TTSTTS
   TT RS TT RS
   RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė    A5 SportbackA5 Sportback
   A7A7
    S7S7
    RS 7
  Kabrioletai   Cabriolet  CabrioletCabriolet  
  Mini krosoveriai     Q3Q3
    RS Q3 RS Q3
    Q2
  Krosoveriai   AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro
   A4 allroadA4 allroad quattro
    E-tron
    A6 allroad quattro
  Dideli krosoveriai     Q8
    SQ8
  Visureigiai    Q5Q5
    SQ5SQ5
  Dideli visureigiai    Q7Q7
    SQ7
  Mini vienatūriai   A2  
  Sportiniai    R8R8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai