Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-03-12
„VW“ vadovas apie koronaviruso poveikį automobilių pramonei ir griežtesnius taršos standartus

„VW“ vadovas apie koronaviruso poveikį automobilių pramonei ir griežtesnius taršos standartus
 
„Volkswagen“ vadovas Herbertas Diessas „Financial Times“ tvirtina, kad Vokietijos automobilių gamintojas yra užsitikrinęs baterijų tiekimą ir iki 2023-ųjų metų gali pagaminti milijoną elektromobilių. Teigiama, kad pelną pradės nešti jau pats pirmasis pagamintas elektromobilis, tačiau „VW“ vadovas pripažino „Tesla“ lyderystę ir anksčiau skelbtus skambius pareiškimus keičia nuosaikesniu tonu.
 
Herbertas Diessas atkreipė dėmesį į tai, kad „Tesla“ dabar turi daugiausiai kapitalo, nei bet kuri kita didžiausia automobilių kompanija pasaulyje.
 
„Finansial Times“ pažymi, kad „Tesla“ gali išleisti į rinką naujų akcijų ir kone per naktį pritraukti daugiau nei 2 mlrd. dolerių investicijų.
 
Tuo tarpu „VW“, norėdama surinkti tokį kiekį lėšų, turės parduoti 2,5 mln. automobilių.
 
Herbertas Diessas paaiškino šią situaciją taip:
 
„Elonas Muskas prisiima riziką, kurios mes negalime sau leisti. Todėl manau, kad mes esame gerame kelyje, nes jis [Elonas, o konkrečiai Tesla kompanija] traukia pirmyn, o mes esame greičiausiai jį besivejantys ir stengiamės būti kiek įmanoma arčiau.“
 
Šių metų sausio mėn. per Šveicarijoje vykusį Pasaulio ekonomikos forumą „VW“ vadovas Herbertas Diessas buvo drąsesnis ir teigė, kad „mes esame nusiteikę gana optimistiškai, kad vis dar galime su Tesla žengti koja kojon ir tam tikru metu juos aplenkti“.
 
„Financial Times“ pažymi, kad „VW“ turi ir daugiau trūkumų, ne tik negalėjimą taip greitai pritraukti naujų lėšų, kaip tą daro „Tesla“.
 
Tai yra „VW“ kompanijos „nuosavybės struktūra ir jos profesinių sąjungų stiprumas“. Pasak „Financial Times“, tai lėtina „VW“ galimybes keisti kompanijos strategiją ir sumažinti darbo sąnaudas.
 
Ir jei elektrifikacijos sektoriuje „VW“ dar rodo ganėtinai gerus rezultatus, tai, pasak „Financial Times“, tokios kompanijos, kaip „Toyota“ bei „General Motors“ atsilieka „dešimtmečiu nuo tokio lygio, kai jų parduodami elektromobiliai pradės generuoti tokį pelną, kokį generuoja vidaus degimo variklį turintys automobiliai“.
 
Bendrai, pripažįstama, kad „VW“ kompanija spėjo įšokti į automobilių elektrifikacijos traukinį ir Herbertas Diessas netgi palaiko įstatymų, susijusių su automobilių išmetamo CO2 kiekio, griežtinimu:
 
„Esame patenkinti tuo, nes jei visuomenė nuspręs (sugriežtinti emisijų standartus automobiliams aut. past.), mes pereisime prie elektromobilių. Tiesą sakant, mums tokios sąlygos visiškai tinka. Tiesiog nėra kitos alternatyvos elektromobiliams.“
 
„Financial Times“ skaičiuoja, kad jei „VW“ nori sumažinti visų savo transporto priemonių emisijų išmetimus ir atitikti griežtėjančius ES reglamentus – kompanija turi parduoti šimtus tūkstančių „ID.3“ ir kitų elektromobilių.
 
Situacija Europoje yra įtempta daugeliui senųjų automobilių gamintojų ir kai kurie jų gali neišvengti milžiniškų baudų.
 
Visgi, Herbertas Diessas mano, kad jiems nekils problemų, nes „VW iki 2023-ųjų turi užsitikrinusi baterijų tiekimą, tad gali pagaminti milijoną elektromobilių“.
 
Šis teiginys yra įdomus, ypač prisiminus neseniai skelbtą informaciją apie tai, kad „VW“ grupės prekės ženklas „Audi“ sustabdė elektrinio „e-tron“ visureigio gamybą. Ir tai įvyko būtent dėl baterijų trūkumo.
 
Bet kuriuo atveju, „VW“ jau masiškai gamina elektromobilius, nuolat skelbia apie naujus modelius ir, kad jie bus pardavinėjame Amerikoje, Europoje ir kitose pasaulio rinkose, tad šie metai bus įdomūs.
 
Akivaizdu, kad po pasaulį plintantis koronavirusas jaukia ir automobilių pramonės planus. Kinijoje siaučiantis virusas jau daro poveikį tiekimo grandinei, bet gera žinia ta, kad Herbertas Diessas, net ir atsižvelgiant į visas kliūtis, neieško pasiteisinimų ir ketina toliau laikytis elektrifikacijos krypties.
 
Diessas „Financial Times“ patvirtino, kad „nei koronaviruso protrūkis, nei ekonomikos nuosmukis nesumažins jo įsipareigojimų elektrinėms transporto priemonėms.“
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Volkswagen ID.3 technologijos.lt
Susiję straipsniai
„Volkswagen“ pristatė atnaujintą ID.3 elektromobilį Baltijos šalyse „Volkswagen“ pristatė atnaujintą ID.3 elektromobilį Baltijos šalyse 
Elektrinės „Volkswagen“ naujienos: atnaujinto ID.3 išankstinė prekyba ir specialus ID.4 pasiūlymas Elektrinės „Volkswagen“ naujienos: atnaujinto ID.3 išankstinė prekyb 
Atnaujinto ID.3 premjera: patobulintos kokybės, madingas, skaitmeninis Atnaujinto ID.3 premjera: patobulintos kokybės, madingas, skaitmenin 
„Volkswagen“ svarsto atstovybėms įvesti elektromobilių kvotas - kam jos prireikė? „Volkswagen“ svarsto atstovybėms įvesti elektromobilių kvotas - kam  
Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo talpos. Tragedija? Na, ne visai Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo  
„Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų skatina elektrifikaciją „Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų 
Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta daugiau nei tikėtasi Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta  
Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo liepsnose Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo  
Volkswagen ID.3 1ST VS Nissan Leaf E+ Volkswagen ID.3 1ST VS Nissan Leaf E+ 
„Volkswagen ID.3“ kandžiojasi? Svarbus elektromobilis netikėtai sužeidė garsų automobilių žurnalistą „Volkswagen ID.3“ kandžiojasi? Svarbus elektromobilis netikėtai suže 
Spalį Lietuvoje parduota triskart daugiau naujų elektromobilių Spalį Lietuvoje parduota triskart daugiau naujų elektromobilių 
Baltijos šalis pasiekė pirmieji „Volkswagen ID.3“ Baltijos šalis pasiekė pirmieji „Volkswagen ID.3“ 
„VW“ atksleidė, kokio tipo pirkėjai masiškai perka „ID.3“ elektromobilius – rezultatai nustebins „VW“ atksleidė, kokio tipo pirkėjai masiškai perka „ID.3“ elektromob 
„Volkswagen ID.3 1st „Volkswagen ID.3 1st" Lietuvą pasieks rugsėjį: savininkams – 1600 eu 
„Volkswagen“ ruošiasi nustebinti – šį elektromobiliuką galės įsigyti visi „Volkswagen“ ruošiasi nustebinti – šį elektromobiliuką galės įsigyti 
Aptiko slaptą aikštelę su tūkstančiais „VW ID.3“ elektromobilių – ir tokių vietų gali būti ne viena Aptiko slaptą aikštelę su tūkstančiais „VW ID.3“ elektromobilių – ir 
Kalbos, jog elektromobiliai yra brangūs, netenka prasmės - ID.3 bus pigesni už įprastus automobilius Kalbos, jog elektromobiliai yra brangūs, netenka prasmės - ID.3 bus  
 „Volkswagen“ vadovas: „vis dar galime su Tesla žengti koja kojon ir tam tikru metu juos aplenkti“ „Volkswagen“ vadovas: „vis dar galime su Tesla žengti koja kojon ir 
Milijonai Volkswagen elektromobilių 2 metais anksčiau nei planuota –„2020-ieji bus kertiniai metai Milijonai Volkswagen elektromobilių 2 metais anksčiau nei planuota – 
„Volkswagen“ apsisprendė – amerikiečiai negaus „ID.3“ elektromobilių „Volkswagen“ apsisprendė – amerikiečiai negaus „ID.3“ elektromobilių 
 Išgirskite - „Volkswagen“ atskleidė, kokį garsą skleis ID.3 Išgirskite - „Volkswagen“ atskleidė, kokį garsą skleis ID.3 
Istorinė diena: „Volkswagen“ pradėjo serijinę elektromobilio ID.3 gamybą Istorinė diena: „Volkswagen“ pradėjo serijinę elektromobilio ID.3 ga 
„Volkswagen“ pradeda naują erą su pasauline ID.3 premjera „Volkswagen“ pradeda naują erą su pasauline ID.3 premjera 
Prasideda kritinis laikas elektromobilių erai: kodėl dabartiniai sprendimai gali nulemti ateitį Prasideda kritinis laikas elektromobilių erai: kodėl dabartiniai spr 
Vokiečiai įsitikinę: „Volkswagen ID.3“ sukels tokį pat perversmą, kaip „Golf“ ir „Beetle“ Vokiečiai įsitikinę: „Volkswagen ID.3“ sukels tokį pat perversmą, ka 
„Volkswagen“: „Mes elektromobilius gaminsime milijonams, o ne skirtus milijonieriams“ „Volkswagen“: „Mes elektromobilius gaminsime milijonams, o ne skirtu 
Visas „Volkswagen“ elektromobilio „ID.3“  rezervacijas lietuviai iššlavė per kelias valandas Visas „Volkswagen“ elektromobilio „ID.3“ rezervacijas lietuviai išš 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt