Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2021-08-27
Pirmą kartą už vairo: kaip greitai ir efektyviai išmokti vairuoti
Tik sulaukus pilnametystės, o kartais ir šiek tiek anksčiau, dauguma jaunuolių skuba pirmosios savo svajonės link – vairuotojo teisių ir nuosavo automobilio. Anksčiau ar vėliau beveik visi išlaiko visus egzaminus ir įgauna teisę sėsti už automobilio vairo be niekeno palydos, tačiau ne visiems šis procesas yra vienodai sklandus.
Kažkam vairavimas gali būti labai intuityvus, todėl net ir vairavimo mokyklose skirtos pamokos gali būti perteklinės ir jos lankomos labiau iš reikalo, nei iš poreikio. Bet yra ir tokių žmonių, kuriems vairavimas yra visiškai neintuityvus bei kelia daug streso. Tokiems žmonėm oficicialiai vairavimo mokykloje skiriamo laiko dažniausiai neužtenka, todėl mokytis vairuoti reikia papildomai. Jei jūs atpažįstate save pastarojoje vairuotojų kategorijoje, padėsime jums pasidalindami keliomis gudrybėmis, kurios pagelbės prie vairo sėdus pirmą kartą. Aišku, geriausios pamokos visada yra praktika, bet jei vairuoti sekasi labai sunkiai, padėti gali ir mažesni dalykai!
Pradėti reikėtų suprantant, kad dauguma problemų kyla iš psichologinio (ne)pasirengimo. Įtampa, įsitempimas, baimė ir stresas – visa tai yra atsakinga už labai, labai didelę dalį sunkumų už vairo. Tie sunkumai labiausiai išryškėja egzaminų metu ir yra ko gero didžiausia priežastis, kodėl žmonėms nepavyksta egzamino išlaikyti iš pirmo karto. Todėl susitvarkyti su psichologija – būtinybė numeris vienas. Geresnis klausimas – kaip tą padaryti? Iš vienos pusės, supraskite, kad jūs tik mokotės vairuoti, todėl daryti klaidas – natūralu ir neišvengiama. Susitaikykite su tuo, kad jūs galbūt net nesate išskirtinai gera(s) vairuotoja(s), todėl darysite daugiau klaidų nei kiti ir jums reikės daugiau pamokų ir pastangų palyginus su kitais. Tame nėra nieko gėdingo, todėl nereikėtų savęs spausti ir kelti sau papildomą įtampą.
Tam tikslui labai svarbu, kad jūsų mokytojas būtų supratingas ir nesukeltų jums nereikalingos įtampos. Nesvarbu ar kalbėsime apie jūsų šeimos narį, ar apie vairavimo instruktorių. Kalbant apie pastarąjį, supratingas ir mokantis bendrauti instruktorius yra viena iš svarbesnių priežasčių kodėl reikia įdėti pastangų renkantis vairavimo mokyklą. Tam tikslui rekomenduotina pasiremti buvusių mokinių nuomone apie bet kurią vairavimo mokyklą.
Be šito, daugiausia problemų jauniems vairuotojams kyla su sankaba ir pavarų keitimu. Šitam tikslui rekomenduojama pasigilinti teoriškai į tai, kaip veikia pavarų sistema. Geriau suprasdami tai teoriškai, jūs jausitės patogiau ir tvirčiau psichologiškai.
Praktika visada yra geresnis mokytojas nei teorija. Bet reikia abiejų, nes teorija gali palengvinti praktiką ne tik suteikdama daugiau žinių, bet tuo pačiu padėdami tvirtesnius psichologinius pamatus.
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas