Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2010-11-19
„Nissan GT-R“ atnaujintas, gavo papildomai 45 AG
Los Andželo parodoje „Nissan“ pristatė atnaujintą „Godzilla“ – GT-R. Didžioji istorija slypi variklyje – jis gavo papildomus 45 AG. Deja, tik Amerikos rinkai... Tiesa sakant ne variklis pasiekia daugiau AG, o dvi turbinos „įpučia“ daugiau oro jam. „Nissan“ taip pat pasirūpino, kad didesnis oro srautas lengviau pasiektų variklį ir lengviau iš jo išeitų.
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Nissan GT-R
Pasak „Nissan“, GT-R pasieks 530 AG ir 661 Nm sukimo momentą. To turėtų pakakti iki šimto įsibėgėti greičiau nei per tris sekundes. Tuo tarpu Europai skita versija turės kiek mažiau AG - viskas dėl EURO 5 ekologinių normų... Aerodinaminiai atnaujinimai taip pat labai svarūs. Daugiau oro papuls į variklio aušinimo sistemą ir į priekinius stabdžius. Tai nesugadino, o pagerino GT-R pasipriešinimo koeficientą iki 0,26. Taip pat, dėka lengvesnių elementų automobilio svorio centras bus žemiau. Apie kosmetinius modelio atnaujinimus jau rašėme, visą informaciją rasite čia. |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas