Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2012-12-11
„Mitsubishi Outlander PHEV“: ilgų nuotolių bėgikas kasdieniam naudojimui
Pirmasis rinkoje „plug-in“ elektrinis SUV maloniai nustebino britų „Autocar“. „Outlander PHEV“ yra vadinamasis „plug-in“ hibridas, kuriam 2 litrų darbinio tūrio vidaus degimo variklis reikalingas tik kaip pagalbinė jėgainė akumuliatoriams įkrauti, smarkiai pagreitėjant ir važiuojant ekstremalesniais režimais. Visiems kitiems atvejams tinka du 80 AG galios elektros varikliai, kuriems patikėta varyti atitinkamai priekinę ir galinę automobilio ašį. Šie varikliai įkraunami naudojant paprastą buitinį elektros tinklą.
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Mitsubishi Outlander
„Svarbiausia, kad PHEV niekuo nesiskiria nuo įprasto „Outlander“ visureigio. Gal pastebėsite daugiau LED lempučių, chromuotų paviršių ar specialiai šiam modeliui skirtus lengvo lydinio ratlankius išorėje, kitokius prietaisų skydelius, specifinę pavarų perjungimo svirtį ar daugiau odos viduje, bet tai ir viskas. Tokia pat 591 litro tūrio bagažinė, toks pat praktiškas ir erdvus keleivių salonas“, rašo „Autocar“. Jei automobilis naudotųsi vien akumuliatoriuose sukaupta energija, jo nuvažiuotas nuotolis siektų vos 53 kilometrus, tačiau PHEV sistema veikia gudriai – senkant energijai akumuliatoriuose įsijungia vidaus degimo variklis, kuris pradeda sukti 80 kW galios generatorių, ir akumuliatoriai vėl kraunami energija. Naudodamasis tokia mišria technologija, „Outlander PHEV“ be papildomo degalų ar energijos papildymo gali nuvažiuoti net 880 kilometrų. Žurnalistai teigė, kad bandymo laikotarpio metu „Outlander PHEV“ nekėlė jokių rūpesčių, visos sistemos veikė sklandžiai, važiavimo dinamika - gera, valdymas nesiskyrė nuo įprasto „Outlander“. Tiesa, Europai suderintos važiuoklės dar teks palaukti – „Autocar“ vairavo Japonijos rinkai parengtą modelį. |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas