Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2012-02-23
„Mercedes-Benz“ pristato naują 2013 m. SL63 AMG
Šią savaitę Ispanijoje vykusiame renginyje „Mercedes-Benz“ supažindino su nauju „Formulė 1“ bolidu. Tačiau be jo gamintojas turėjo paruošęs dar vieną staigmeną. Į renginį Michaelis Shumacheris atvažiavo nauju 2013 m. SL63 AMG modeliu. Kaip ir standartiniai šeštos kartos „Mercedes-Benz“ modeliai, taip ir šis turi naują, lengvesnę ir kietesnę nei pirmtako važiuoklę, pagamintą iš aliuminio ir magnio.
Nuo kitų SL modelių SL63 AMG skiriasi agresyvesniais kėbulo elementais: rekonstruotos grotelės, bamperis su didesnėmis oro įsiurbimo angomis, specialiai sukurto dizaino LED dienos šviesos žibintai, platesni slenksčiai, 4 išmetamieji vamzdžiai. Po naujojo modelio variklio gaubtu slepiasi naujos kartos „Mercedes-Benz“ „twin-turbo“ 5,5 litrų V8 variklis, kurį turės ir kiti AMG modeliai, pavyzdžiui 2012 m. ML63. Naujasis variklis pasižymi 529 AG galia, ir, kaip žada gamintojas, 30 proc. mažesnėmis degalų sąnaudomis, negu ankstesnės kartos SL63. |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas