Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2021-08-18
Kada laikas keisti auto akumuliatorius?
Jeigu Jūsų transporto priemonė kiekvieną kartą ją vedant užsikuria vis sunkiau, tikėtina, kad laikas keisti akumuliatorių. Dažniausiai vieno akumuliatoriaus naudojimo laiko tarpas siekia 5-erius metus, tačiau jis gali būti ilgesnis arba trumpesnis priklausomai nuo pasirinktos įrangos ir tuo pačiu geresnės, arba blogesnės jos priežiūros.
Akumai.lt specialistai pateikia esmines gaires, kurios nurodo, kad senas akumuliatorius turi būti keičiamas nauju. Žinoma, geriausias būdas įsitikinti, kad laikas seną akumuliatorių keisti nauju yra patikra, kuri turėtų būti atliekama auto servisuose. Tikrinamas elektrolito lygis bei tankis. Taip pat papildomai matuojama ir akumuliatoriaus įtampa. Patikros rodo, ar akumuliatoriai dar gali būti naudojami, ar laikas juos keisti naujais. Klasikinis akumuliatorius dažniausiai yra atsukamas sekcijų, kurios padeda vizualiai įvertinti, ar akumuliatoriuje yra reikalingas kiekis elektrolitų. Paprasčiausiai skystis turi apsemti visas įrangos viduje esančias plokšteles. Jeigu šioje vietoje viskas gerai – matuojamas tankis. Matavimui reikalingas specialus prietaisas – areometras. Galiausiai – įtampos pamatavimas. Kaip tai atlikti tinkamai? Auto priemonė yra išjungiama ir tuomet, kai mašinai reikalingos labai mažos galios sąnaudos – voltmetro rodikliai turi būti ne mažesni nei 12,4 V. O tuomet, kai variklis jau yra įjungtas – rodmuo turi būti ne didesnis nei 14,4 V. Visi šie rodikliai rodo, kad Jūsų akumuliatorius yra geras arba jau nebetinkamas naudojimui. Visgi, pasitaiko atvejų, kai rodikliai yra geri, tačiau mašina vis tiek kuriasi labai sunkiai. Tokiu atveju dažniausiai neverta ieškoti problemos gyliau, keiskite seną akumuliatorių nauju. Prireikus seną akumuliatorių keisti nauju – svarbiausia rinktis geriausią. Kiekvienas transporto priemonių gamintojas nurodo gaires, kuriomis remiantis reikia ieškoti akumuliatoriaus. Būtinai remkitės tomis nurodytomis charakteristikomis, kadangi tiek per didelis, tik per mažas arba neatitinkantis galios poreikių – neveiks taip, kaip reikia. Žinoma, visada geriausia tartis su vadybininkais, kurie prekiauja dalimis. Būtent jie gali pasiūlyti geriausią įrangą pagal Jūsų asmeninius poreikius bei mašinos galimybes. Akumuliatoriaus keitimo darbus taip pat geriausia palikti meistrams, kurie su tuo susiduria kasdien, tad bus galima pasiekti ir didžiausią tikslumą, kuris yra labai svarbus darbų metu. Visgi, nusprendus keisti patiems – kuo daugiau dėmesio reikia skirti teisingam akumuliatoriaus atjungimui. Pirmiausia labai atsargiai atjungiami akumuliatoriaus poliai nuo gnybtų. Darbui dažniausiai naudojamos plokščias raktas. Nėra sunku, tačiau reikia daryti lėtai. Pirmiausia reikia atjungti neigiamą polių, o paskui – teigiamą. Teigiamas dažniausiai būna raudonos spalvos, tad taip juos atskirsite. Galiausiai, reikalingas akumuliatoriaus korpuso atlaisvinimas ir jo išėmimas. Jo metu negalima suglausti gnybtų, kadangi tai gali sukelti trumpąjį jungimą. Senus akumuliatorius būtina priduoti vietose, kur jie yra utilizuojami. Antram gyvenimui prikeliama beveik 100 % akumuliatoriaus dalių, tad taip mes visi saugome gamtą. |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas