Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2011-04-21
„Fiat“ vadovas „Ferrari“ kompaniją įvertino 7,3 mlrd. Bankai garsiai juokiasi
„Ferrari“ valdančios „Fiat“ kompanijos generalinis direktorius Sergio Marchionne žurnalistams prasitarė, kad niekaip nesusikalba su bankininkais. Susikibo jie bandydami nustatyti „Ferrari“ kompanijos tikrąją vertę. Marchionne su savo komanda apskaičiavo, kad „Ferrari“ kompanijos, su visom sudedamosiomis dalimis (naujų automobilių gamyba, „Formulės-1“ komanda, lenktynių trasa, prekės ženklo verte ir t.t.) yra apie 7,3 mlrd. JAV dolerių.
„Tokioms žymioms kompanijoms yra labai sudėtinga nustatyti tikrąją vertę. Aš visad sakydavau, kad „Ferrari" yra ypač unikalus ir prabangus ženklas, o jo vertę nustatyti galima tik nesivadovaujant klasikinėmis skaičiuoklėmis“, – prasitarė „Fiat“ vadovas. Tuo tarpu bankininkai įsitikinę, kad Marchionne nurodyta vertė yra perdėta. Gerokai perdėta. Jie patys atliko savo skaičiavimus ir nustatė, kad „Ferrari“ galėtų būti verta 5,3 mlrd. JAV dolerių. Tai visais dviem milijardais mažiau. Negana to, jie paskaičiavo, kad tie septyni milijardai, jei tai būtų tiesa, sudarytų net 63 proc. visos „Fiat“ imperijos, kurios dalimis yra „Fiat“ automobiliai, „Alfa Romeo“, „Lancia“ ir 30 proc. „Chrysler“ akcijų. Nei bankai, nei „Fiat“ nežada nusileisti. Taigi, jų laukia sudėtingos derybos, nes sutarimą reikia surasti. Jis reikalingas „Fiat“ kompanijai kaip užstatas daugiau pinigų iš bankų gauti. Šiais pinigais gali būti, kad kompanija perims daugiau „Chrysler“ akcijų. Peršasi dar viena mintis. Jei „Fiat“ taip trūksta pinigų ir jie taip trokšta įsigyti kuo daugiau „Chrysler“ akcijų, ar nesugalvos kompanijos bosai pasinaudoti VW pasiūlymu ir parduoti jiems „Alfa Romeo“? |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas