Markės
Atgal Atgal
Lankytojo
reitingas
4.5

Atsiliepimai įvertinti 310 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Daugiau apie automobilį Ford Tourneo / Transit Custom
2012 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Patalpino: vytas | 2014-11-04
Metų automobilis
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
komfortas, kuro sąnaudos
durelių atidarymo ribotuvai
Pagaminimo metai: 2013
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Komercinis
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,5
Bendras automobilio aprašas
krovininis mikroautobusas, naujas pirktas serviso tarnybos reikmėms. Rinkomės iš panašaus kainų lygio mikroautobusų. Tikrai ne tai, kad šis automobilis pelnė laurus 2013 metų rinkimuose, lėmė pasirinkimą, bet tikrai kol kas patenkinti. Trys sėdimos vietos kabinoje, patogiai įsitaiso ne patys smulkiausi vyrukai. Vairuoti tikrai malonu, labai nesijaučia greitis. Važiuojant apie 130km/h atrodo, kad greitis nesiekia 100km/h. Gera garso izoliacija - važiuojant pastoviu greičiu, praktiškai nesigirdi variklio ir padangų triukšmo. Vienintelis kol kas pastebėtas trūkumas - nevykę durelių atidarymo kampo ribotuvai. Pravažiuojančio sunkvežimio sukeltas vėjo gūsis atplėšė pravertas vairuotojo pusės duris. Pasėkmės: atsiknojo sparnas, pasidarė sunku pilnai atidaryti duris. Parodėme servisui (drausta Kasko), priskaičiavo nemažai keistinų detalių, kurias reikėjo užsakyti ir laukti. Važinėjome toliau, kol neapsikentę rankomis atstatėme sparną į vietą taip, kad beveik neliko žymių. Serviso darbuotojai, kai atvykome, patvirtino, kad tikrai ne mums pirmiems taip atsitiko ir kad konstrukcija silpnoka.
Variklis
Variklis turbodyzelinis, 2,2 litro darbinio tūrio, 92kW galingumo. Galio užtenka praktiškai visada, tik reikia netingėti perjunginėti pavarų. Greičių dėžė - mechaninė 6 pavarų su labai ilgomis pavaromis, kuro sąnaudos padorios, triukšmas priimtino lygio.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Labai ilgas intervalas tarp aptarnavimų su alyvos keitimu - 50000km. Mes tiek nekankinsime. Kol kas nuvažiavome 26000km Visos išlaidos kol kas apsiribojo kuro ir langų apiplovimo skysčio pirkimu. Kuro sąnaudos apie 8,5L/100km, borto kompiuteris gana tiksliai jas skaičiuoja. Apie nuvertėjimą kol kas nei mes, nei kiti klientai negali nieko pasakyti, nes automobilis pradėtas gaminti ką tik ir antrinės rinkos nėra, bet prognozuočiau, kad vertę išlaikys - viskas padaryta gana solidžiai, neblogos medžiagos.
Patarimai perkančiajam
jei reikia panašaus automobilio, pirkit. Kainos ir kokybės santykiu Custom tikrai lenkia MB Sprinter (senesnės laidos Sprinter-ius - ir kokybe atskirai paimta). Balą už patikimumą kiek sumažinau vien už Ford markės imidžą (nes neturiu duomenų).

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt