Markės
Atgal Atgal
Lankytojo
reitingas
3.6

Atsiliepimai įvertinti 165 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Daugiau apie automobilį Toyota Avensis
2009 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
Patalpino: Linas De | 2015-01-24
Toyota Avensis 2012 (facelift)
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Išvardinti atsiliepime
Išvardinti atsiliepime
Pagaminimo metai: 2012
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,5
Bendras automobilio aprašas
Taip jau nutiko, kad 2012.10.25 iš salono išsivariau visiškai naujutėlį "facelift'inį" Avensį. Turėjau du pasirinkimus arba VW Golf VI 1.6 TDI, arba Toyota Avensis 2,0 D4D. Visi logiški pamastymai bei bandomasis važiavimas lėmė Avensio pasirinkimą. Pirmieji pastebėti pliusai: 1) audio sistema, nors tai ir buvo šiek tiek turtingesnė versija už bazinį modelį, tačiau muzika groja tikrai gerai. Multimedijos sistema su lietimui jautriu ekranu ir Bluetooth labai lengvai perprantama ir patogi; 2) automobilis gerai stovi ant kelio; 3) galinio vaizdo kamera - velniškai patogus dalykas parkuojantis; 4) Webasto ir priekinio lango valytuvų atšildymas; 5) didelė bagažinė; 6) patogiai išdėlioti valdymo mygtukai ir kt. funkcijos. Pirmieji pastebėti minusai: 1) prasta garso izoliacija; 2) nepatogios "velniškai" kietos sėdynės; 3) metalic apdaila salone - dažai braižosi net ne nuo daiktų, o netyčia nagais ar telefonu perbraukus "metalizuotą" paviršių lieka įbrėžimai; 4) didelis apsisukimo spindulys. Nors Lietuvoje (P.S. ir ne tik) Toyota automobiliai laikomi kaip kokybės etalonas, tačiau ta kokybe man džiaugtis teko neilgai (P.S. tikiuosi, kad tik man toks automobilis papuolė). Tai toli gražu nebe tas pats Toyota Avensis gamintas 2003-2008 metais. Jame tiek sėdynių, tiek apdailos ir važiavimo kokybė visai nebe ta - jaučiamas taupymas visur kur imanoma. Įveikus 20 t. km prasidėjo linksmybės ir istorija nemeilę šios markės automobiliams - pirmiausia pastebėjau, kad pradėjo barškėti automobilio langai ir braškėti panelė važinėjant duobėtais Kauno keliais ar garsiau paleidus muziką. Suprantu, kad kelio danga turi įtakos visiems automobilio mazgams, bet tik ne tokiu atveju kai automobilis nuvažiavęs tik tokį atstumą. Nuvykus į atstovybe vadybininko buvo paaiškinta - "O ko norėt, juk dabar visi taupo kur gali. Iš kur Jūs galvojat atsiranda akcijos ir nuolaidos automobiliams?" Tai tik buvo pradžia to, kas lėmė mano tapimą "etatiniu" Toyotos centro lankytoju, vidutiniškai bent kartą per mėnesį :) Nustojo veikti klimato kontrolė - tiesiog nustojo veikti ir tiek, o prietaisų skydelyje gruodžio mėn įsižiebė -55°C. Atstovybėje pakeistas lauko temperatūros daviklis. Problema pašalinta iškart. Pravažiavus apie 30 t km. variklio skyriuje atsirado pašalinis garsas. Jis buvo jaučiamas kai apsukos būdavo tarp 1600-1900 aps/min. Vėl teko vykti į atstovybę. Pirmoji mechaniko apžiūra pateikė išvadą - vairuotojui su galva problemos :) Likau pamalonintas :D Atvykus garantiniam aptarnavimui - tepalų keitimui, pavyko prisikalbinti vadybininką ir įrodyti, kad tas pašalinis garsas variklio skyriuje tikrai egzistuoja. Mechaniko sprendimas vėlgi nustebino - generatoriaus dirželis buvo suteptas tepalo panašaus į Solidol'ą :D žinoma tai problemos neišsprendė, o tik sukėlė pastovų dirželio cypimą. Kitą dieną automobilį vėl palikau atstovybėje. Tokie užsukimai pas juos kartodavosi į mėnesį bent po kartą, nes tas pašalinis garsas nebūdavo pašalinamas, nes pasak atstovų "tai ne elektroninis gedimas, o mechaninis - o tokių diagnostika nemato". Labai dažnai gyvent auto salone negalėjau, nes reikėjo dirbti ir savo tiesioginį darbą, o ne tik užsiimti automobilio remontu. Deja atstovybė suteikti pakaitinio automobilio negali, nes pasirodo šis gedimas nėra toks, kad automobilis negalėtų visiškai važiuoti, tad tokiu atveju jie gali tik pasiūlyti nuomą "geresnėmis sąlygomis". O pakeista buvo išties daug: generatoriaus dirželis, net 2 kartus. Pats generatorius. Pagrindinis variklio diržas. Galiausiai suprato, kad reikia pakeisti kažkokią "generatoriaus sankabą" - tuo kartu buvo pašalintas tas garsas su kuriuo teko gyventi apie 40 t km. Po pirmos žiemos išlindo rūdžių dėmė ant bagažinės dangčio (matysite nuotraukoje). Klientų aptarnavimo specialisto atsakymas pritrenkė: "kadangi toji detalė, kurioje yra įmontuotos numerių apšvietimo lemputės prie kėbulo pritvirtinta ne Toyotos varžtais, tad šiuo atveju negalime Jums niekuo padėti. Tai Jūsų problema". Mano pasisakymas buvo toks: "bet juk tos rūdys kenkia ir visam kėbului". Man atsakė: "tai į garantiją neįeina. Garantija 3 metams arba 100 t km. ridai suteikiama tik varikliui ir pavarų dėžei, visos likusios problemos yra Jūsų asmeninės". Tuomet supratau, kad ir čia garantija galioja kaip naujos statybos būstuose - tol kol pervedi pingus. Negana to prieš atsikratant automobiliu prie 91 t km. ridos manasis Avensis pateikė man didžiausią dovaną - nustojo veikusi turbina :D Džiaugiuosi, kad tai įvyko garantiniu periodu, tačiau tuo labai nesidžiaugė atstovai salone...Detalė pakeista nauja. Sudie Toyota, daugiau neberizikuosiu su šia marke...Tikiuosi, kad tai tik mano tokia karti patirtis, na bet antra kartą lipti į tą pačią upę nenorėčiau :)
Variklis
1) bukas variklis ir stipriai jaučiama "turbo duobė". Jei yra galimybė nesirinkti 2.0 d4d dyzelinio (91 kW) variklio. 2.2 d4d (110 kW)- sąnaudos tokios pačios, o trauka nepalyginama. 2.2 D-CAT 130 kW vėlgi turi savų niuansų, neveltui pašalintas iš Toyotos ir iš Lexus variklių gamos. Velniškos sąnaudos - mieste apie 10 l (anksčiau turėjau Lexus IS 220d 2007' tad rašau iš savos patirties) trauka neįspūdinga ir ateityje laukiančios problemos su DPF filtru, kuris ne toks pats kaip 91 kW ar 110 kW varikliuose; 2) deklaruotų vidutinių kuro sąnaudų (4,5 l) per 2 metus naudojimo nepavyko pasiekti laikantis kelių eismo taisyklių, na gal tokias sąnąudas ir imanoma pasiekti važiuojant 90 km/h ir t.t. Važinėju 70 proc. autostradoje, 30 proc mieste. Keisčiausias fenomenas, kad sąnaudos žiemą nukrisdavo iki 6,2 o vasarą būdavo 6,5.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Eksploatacijos kaštai tokie kaip tepalų ir kaladėlių keitimas - kainos "proto" ribose.
Patarimai perkančiajam
Tai nebe ta Toyota, kuri būdavo iki 2008 metų. Teko bendrauti su pora žmonių naudojančių šiuos automobilius, abu prieš tai naudojosi ansktesnės kartos Avensiai. Atsiliepimai: "tai jau nebe tas Avensis". Tad sunku ką ir patart, patys turit spręst. Tikriausiai man toks - nekoks automobilis papuolė.
Mano automobilio nuotraukos
PadidintiPadidinti

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt