Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Itin ekonomiškas hibridinis modelis
- Patogesnis vairuoti nei Yaris modelis dėl aukštesnės sedėsenos
- Gana erdvus salonas ir bagažinė
TRŪKUMAI
- Multimedijos sistema
- Prasta garso izoliacija
- Prasta salono medžiagų kokybė
- Kol kas neturi aiškaus identiteto
2022-09-27 |
1,5 Hybrid |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Išvaizda, kuro sąnaudos
kol kas nėra
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,5
Kuro tipas: Benzinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 3,9 |
Bendras automobilio aprašas |
Ko gero vienas geriausių variantų, renkantis B segmento SUV-ą. Pasirinkta Active Plus komplektacija su 17 ratais. Ne 4wd aukščiausios Elegant komplektacijos buvo atsisakyta vien dėl to, kad joje ratai 18. Nors tai japoniskas auto, bet pakabos reguliavimas, kaip europinės auto ir stipriai skiriasi nuo paprasto Yaris. Valdosi tikrai gerai, bet važinejant ne pačios geriausios kokybės Vilniaus gatvėmis, skirtumas tarp 17 ir 18 ratų pakankamai ženklus. Tuo klausimu iš visų testuotų automobilių, geresni reikalai buvo tik pas VW T-cross. Salono medžiagų ir surinkimo kokybė tikrai kur kas aukštesnė, nei B segmento vidurkis. Už mokamus pinigus daug komforto ir saugumo įrangos, kurios čia vardinti nematau prasmės . Už papildomus 590 eur verta užsisakinėti su nauja Toyota smart connect multimedija, kurios neįmanoma lyginti su senąja, montuojama Į RAV, Corolla at CHR. Dinamika, lyginant su konkurentais gera, o nuo 0 iki 50 net labai gera. Atskras pagyrimas šviesoms. Viskas pilnai LED ir šviečia super. Kuro sąnaudos nustebino gerąja prasme - lyginant su 2018 hibridiniu Yariu ima beveik 1,5 ltr mažiau. Nuo eksploatacijos pradžios 5 mėn viduriks per 5000km 3,8 litrai. Aišku, dar nevažinėta žiemą, bet, manau, metinis viduriks neperlips 5 litrų. Sėdynės ne kosmosas, bet pakankamai patogios, vairas reguliuojasi plačiu diapazonu, tad patogią sėdėseną susirandi nesunkiai. Iš karto padaryta garso ir antikorozinė izoliacija, kas japoniškam ar korėjietiškam auto, mano nuomone, privaloma, todėl auto tikrai tylus. Bagažinė, kiek tai aktualu B segmentui, tikrai didelė, nes kėbulo forma praktish-kvadratish. Maksimalus komfortiškas greitis 120, nu dar iš bėdos 130. Didesniu greičiu važiuoti nalabai norisi, bet galima. Prošvaisa pakankama, kad niekur neužkliūtum. Vertinant kuro sąnaudas mieste ir žinant Toyota hibrido patikimumą, bei įrangą, kurią gauni už tuos pinigus, tur būt B segmente nelabai ir yra geresnių variantų maltis po miestą kamščiuose. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Ašku, kad jo dar nebuvo. Šiai dienai Toyota hibridų nuvertėjimas vienas mažiausių. Kas bus po 5 metų atspėti sunku. |
Patarimai perkančiajam |
Išbandyti dar bent 3 konkurentus. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 16)
Toyota Yaris Cross TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis