Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Ekonomiškas
- Nebrangus išlaikyti
- Erdvus, tylus salonas
TRŪKUMAI
- Akseleruojant gan triukšmingas
- Sunku priderinti vairo padėtį
- Pigios medžiagos interjere
"Automobilio oro pasipriešinimo koeficientas yra itin mažas - tik 0.25 Cd"
Naujas Toyota Prius kėbulas suprojektuotas taip, kad būtų dar aerodinamiškesnis. Dabar automobilio oro pasipriešinimo koeficientas yra itin mažas - tik 0.25 Cd. Automobilis suvartoja dar mažiau degalų – bendras ekonomiškumas siekia 4.7 l/100 km (sumažėjo 0.59 l lyginant su praėjusia karta), nors variklio darbinis tūris padidėjo nuo 1.5 L iki 1.8 L. Dabar variklis turi 98 AG galią, o pridėjus elektros motoro generuojamą galią viso yra 134 AG (ankstesnė karta turėjo 110 AG). Didesnis variklis reiškia, kad didžiausias sukimo momentas pasiekiamas prie žemesnių variklio sūkių, tai leidžia taupiau važiuoti magistralėje.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Toyota Prius automobilio oro pasipriešinimo koeficientas yra tik 0.25 Cd.
Šio Prius variklis yra pirmasis pasaulyje, kuriame nebenaudojami diržai arba grandinės mechaniniam sukimo momentui perduoti.
Toyota Prius buvo pripažintas geriausiu 2009 metų Japonijos automobiliu.
Šio Prius variklis yra pirmasis pasaulyje, kuriame nebenaudojami diržai arba grandinės mechaniniam sukimo momentui perduoti.
Toyota Prius buvo pripažintas geriausiu 2009 metų Japonijos automobiliu.
2021-06-13 |
pakeliui link elektros |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
erdvus, ekonomiškas, gražus
garso izoliacija, prastas matomumas per galinį langą, bet geras per šoninius veidrodžius, klima..., sėdynės nepačios patogiausios
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 4,3
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,6
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 4,5 |
Bendras automobilio aprašas |
pasiėmiau vienai dienai, pramyniau virš 500 km. Garso izoliacja prasta, bet super ekonomiška. Tikrai niekaip netaupiau, bet ir nelaksčiau, 4,7ltr/500km beveik visi trasoje.Nuvylė sėdynės, vakar važiavau, šiandien skauda nugarą, aišku ratas nemažas. Nedideliais atstumais sakyčiau super mašina, ilgoms kelionėms geriau ieškoti kitokios, bet nenuvylė labai ir ši. Apskritai išlaikymas yra juokingas šių automobilių, bet bėda nupirkti gerą, nes taksistai ir boltistai labai mėgsta šį transportą ir tikrai yra už ką jį mėgti. Priusu tik daugės. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Remontuoti jei tenka, tai arba brangiai arba pigiai, bet tikrai retai. Probleminė vieta perkaitinta galva, brangi vandens pompa, guoliai, daugiau nėra kam gesti. Akumą sutvarkyti šiandienai vieni juokai. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 6)
Toyota Prius TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis