Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Ekonomiškas
- Nebrangus išlaikyti
- Erdvus, tylus salonas
TRŪKUMAI
- Akseleruojant gan triukšmingas
- Sunku priderinti vairo padėtį
- Pigios medžiagos interjere
"Automobilio oro pasipriešinimo koeficientas yra itin mažas - tik 0.25 Cd"
Naujas Toyota Prius kėbulas suprojektuotas taip, kad būtų dar aerodinamiškesnis. Dabar automobilio oro pasipriešinimo koeficientas yra itin mažas - tik 0.25 Cd. Automobilis suvartoja dar mažiau degalų – bendras ekonomiškumas siekia 4.7 l/100 km (sumažėjo 0.59 l lyginant su praėjusia karta), nors variklio darbinis tūris padidėjo nuo 1.5 L iki 1.8 L. Dabar variklis turi 98 AG galią, o pridėjus elektros motoro generuojamą galią viso yra 134 AG (ankstesnė karta turėjo 110 AG). Didesnis variklis reiškia, kad didžiausias sukimo momentas pasiekiamas prie žemesnių variklio sūkių, tai leidžia taupiau važiuoti magistralėje.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Toyota Prius automobilio oro pasipriešinimo koeficientas yra tik 0.25 Cd.
Šio Prius variklis yra pirmasis pasaulyje, kuriame nebenaudojami diržai arba grandinės mechaniniam sukimo momentui perduoti.
Toyota Prius buvo pripažintas geriausiu 2009 metų Japonijos automobiliu.
Šio Prius variklis yra pirmasis pasaulyje, kuriame nebenaudojami diržai arba grandinės mechaniniam sukimo momentui perduoti.
Toyota Prius buvo pripažintas geriausiu 2009 metų Japonijos automobiliu.
2019-01-13 |
Prius 2012 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
ekonomija, eksplotacija, salono vieta, automatas
nerasta
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas / Elektra
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,2
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,1 |
Bendras automobilio aprašas |
Šiuo metu Priusai yra greitai nuperkami. pats savo nupirkau per 15 minučių. Labai daug daužtų rinkoje, mano tai pat. tačiau pardavejas ir nemelavo del dauzimo. is technines puses visi mazgai gerai funkcionuoja. teko pasivazineti ir su 2 kartos priusu, 3 kartos priusas daug jaukesnis ir modernesnis. kuro sanaudos Kaune vasara ~5 ltr/100km. monitorouje nusistacius ekonomiskumo matuokli prasideda azartas, kaip ispaust mazesnes kuro sanaudas. ekonomiskiausiai telo ispausti 4,3 ltr/100km, kuomet ramiai keliavome iki suvalku ir atgal. kondicionierius prideda apie 300ml prie sanaudu. atvesus orams sanaudos kyla iki 6ltr/100km. (salono pasildymas, sniego valymas). kompiuterio kuro suvartojimo parodymai su realybe skiriasi tik 200ml - tai manau yra labai geras rezultatas lyginannt su VW.( Prius rodo 5,8 - raliai 6ltr) su pilnu baku kompiuteris gana tiksliai matuoja kiek galima nuvaziuoti. vasara iveikiama 800-850km. ziema apie 700km. EV rezimu galima iveikti apie 2 km mieste. baterija labiausiai suvalgo isibegejimas. nustebino labai salono erdve. 4 vyrai su manta puikiai tilpo, kojoms gale sociai vietos. kuro sanaudos nepakilo daugiau nei 5ltr. sis automobilis tikrai tinka zmonoms su vaikais mieste ,taciau manau vyrai tarpmiestiniame kelyje uzmyne gaza tai pat liks nenusivyle. variklio garsas girdisi salone, taciau su visais ekonomiskais japonais taip yra. elektronika puikiai veikia. klimato kontrole labai gerai veikia auto rezime. ziema labai patogu kai nustatyta i priekini stikla ir kojas, isjungtas kondicionierius, imamas oras is lauko, ir nustatytas auto rezimas. tuomet sistema pus silta ora kai susils variklis. ir pus stipriai kol susils salonas. buvusioje coroloje 2003 metu taip gerai viskas neveike. taciau temperaturos islaikymas toyotose puikus. tai pat automatas reaguoja iskart - cia labai patogus pliusas. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
kolkas tepalu keitimas, valytuvu keitimas, kuro uzpylimas. technineje apziureje pasake, kad kazkada reiks pasikeisti stabdziu diskus. technine apziura nepraejo, del neveikianciu keliu lempuciu. |
Patarimai perkančiajam |
vaziuto ev rezimu kai baterija uzkrauta - turi nuvaziuoti 1-2km. patikrinti visis elektrinius prietaisus . ridos nevisada eis pasiziureti. i ja or nereikia kreipti demesio, svarbu salonas nesudroztas. kebulas dazniausiai bus dauztas ,tai pasiziureti kad bent padoriai butu sukabintas. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 19)
Toyota Prius TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis