Markės
1770 iš 1918
Toyota Prius, (XW30) 2009 - 2015TOP 10
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.59% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 7
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Ekonomiškas
  • Nebrangus išlaikyti
  • Erdvus, tylus salonas
TRŪKUMAI
  • Akseleruojant gan triukšmingas
  • Sunku priderinti vairo padėtį
  • Pigios medžiagos interjere
"Automobilio oro pasipriešinimo koeficientas yra itin mažas - tik 0.25 Cd"
Naujas Toyota Prius kėbulas suprojektuotas taip, kad būtų dar aerodinamiškesnis. Dabar automobilio oro pasipriešinimo koeficientas yra itin mažas - tik 0.25 Cd. Automobilis suvartoja dar mažiau degalų – bendras ekonomiškumas siekia 4.7 l/100 km (sumažėjo 0.59 l lyginant su praėjusia karta), nors variklio darbinis tūris padidėjo nuo 1.5 L iki 1.8 L. Dabar variklis turi 98 AG galią, o pridėjus elektros motoro generuojamą galią viso yra 134 AG (ankstesnė karta turėjo 110 AG). Didesnis variklis reiškia, kad didžiausias sukimo momentas pasiekiamas prie žemesnių variklio sūkių, tai leidžia taupiau važiuoti magistralėje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Toyota Prius automobilio oro pasipriešinimo koeficientas yra tik 0.25 Cd.

Šio Prius variklis yra pirmasis pasaulyje, kuriame nebenaudojami diržai arba grandinės mechaniniam sukimo momentui perduoti.

Toyota Prius buvo pripažintas geriausiu 2009 metų Japonijos automobiliu.
Lankytojo
reitingas
3.7

Atsiliepimai įvertinti 96 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketąPeržiūrėti lankytojo mėgiamiausius automobilius
Patalpino: Viršaitis | 2016-12-27
Prius 2011 Facelift
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patvarus, ekonomiškas, nereikia tvarkyt, kaip dyzelio nuolat
Garso izoliacija, interjeras pigus
Pagaminimo metai: 2011
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas / Elektra
Pavarų dėžė:
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 4,9
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,0
Bendras automobilio aprašas
Pardaviau savo BMW 3 klasės ir persėdau į Prius. Dažnai tenka važinėti kasdien 40km per diena, o kartais 700km, tai ieškojau patikimo automobilio ir ekonomiško 2010 - 2011m. Nes sugedus už 350km nuo namų, būtu nekas. Pradžiai žiūrėjau, dyzelius, bet su jais daug bėdu: EGR vožtuvo problemos, DPF (dyzelio daleliu filtras) užsikiša, purkštukai. Kadangi esu skūpus :), tai nusprendžiau , kad geriau imt hibridą, bus ekonomija, atkrenta - variklio diržo ir pompos keitimas (nes tik nusipirkus reik keist, nes jie savo būną atitarnavę). Taigi, nusipirkus Prius, gavau hibridą su dyzelio ekonomija. Plius, kaip jau minėta kitam komentare, nėra Prius variklio diržu. Tad tik nusipirkus, pasikeičiau tepalus tik 4l ir nusiploviau. Tai visos investicijos per 2 mėn. Tik įsėdus atrodo didelis, kaip mini venas viduje,aukštoka sėdėsena, gerai matosi galas ir puikus veidrodėliai. Garso aparatūra skamba puikiai ir sodrokas žemas. Varais ovalo formas ir labai lengvas, atrodo su pirštu gali sukinėt. Bagažine 3 daliu, apatinė atsarginis ratas ir t.t., antras smulkmenoms susidėt ir paskutinis jau tikroji bagažinė. Nuleidus sėdynes galines galima sutalpinti nemažą krovinį, bet nėra pertvaros. Teko įprast prie važiavimo, bei triukšmo išorinio. Vairuoti labai patogu ir malonu, tik sėdynė nėra patogi, viskas po ranka. Salono interjeras labai pigus ir pigios plastmasės, tikrai nemaloniai liečiasi. Važiuojant girdisi, ratu ūžesys ir pasaliniai garsai, kaip traškėjimas panelės ir t.t Komforto labai mažai, susidarė įspūdis, kad tai kokybiškas (išskyrus interjerą), bet ekonomiškas automobilis, kuris sutvertas patikimai tarnauti. Smarkiai užspaudus gaza, pasidaro triukšmingas variklis. Turi 3 režimus EV - Electro Vehicle, važiavimas vien elektra, kokius 200 - 300m, ECO - ekonominis važiavimas, nuspaudus akceleratoriaus pedalą, jis nėra toks jautrus, jei nuspaudi 50%, tai jis duoda tik 20 % galios, t.y neleidžia greit įsibėgėt, nes tai atsiliepia kuro ekonomijai. Kartais sekmadieniais, kai neskubu tai varau, kaip pensininkas po truputi išjudu iš vietos ir važiuoju elektra. Kasdien taip važiuodamas trukdyčiau eismui, įsibėgėdamas ant elektros, nejungiant benzininio variklio. Bei Pwr - Power- režimas, važiavimas benzinu, su el.variklio pagalba. Kasdien važinju ECO - režimu, žinoma duodu gazo, kad įsibėgėt, o vėliau stebiu monitorių ir važiuoju el.varikliu, kol išsikrauna baterija, vėliau ji pasikrauna nuo benzo variklio. Kaip minėjo praeitam komentare, tikrai skatina važiuot taupiai ir ramiai, norisi vis neišlipt iš eko važiavimo ribų, tad akceleratorius, nėra spaudomas, o tik palaikomas variklio darbas. Teko įprasti, kad įjungus (taip taip, neužkūrus), nėra garso jokio, įsijungi drive ir važiuoji, kaip troleibusas, be garso. Nors jei baterija nevisai pasikrovusi, tai kartais įsijungia variklis, kad užkraut baterija. Jei ne garso izoliacija, bei interjero kokybe, būtu liuks auto. Kas smagiausia vis bandau pažiūrėt, kiek su pilnu baku nuvažiuosiu, bako talpa 45l. Kompas rodo, kad dar liko 17km (degalinės ženklius), indikarolius mirgsi, rodantis degalų likutį. Ir pyst, iš 17km likusiu per sekundę rodo 0, vos infarkto negavau, vis dėlto nuvažiavau iki degalinės buvo likę tik4km, prisipyliau pilną baką, tilpo 38l,vadinas dar resurso (likučio) buvo 7l likę.
Variklis
Variklis 1,8. Kartu su el.variliu bendra galingumas 137 HP arba 100kw. Užspaudus gaza iki galo, įsijungia abu varikliai ir duoda užtektinai galios. Manau, kad prie variklio nereiks kišt ranku, nes nėra diržu jokiu ar mazgų kurie dėvetusi. Pavarų dėžė CTV, kelios padėtys, D- drive, R- reverse, N- neutral, B- braking (stabdymas varikliu važiuojant, nuo kalno, matyt kad stabdžiai neperkaistų, naudojau 2kart ir ti tik pažiūrėt.) P - parking padarytas, kaip atskitas mygtukas panelej. Rankinis, tiksliau kojinis :) stabdis nusipaudžia koja. Įdomiausia, su automobilio ekonomija. Tai prikaluso, nuo daug faktoriu, oro, temperatūros, reljiefo. Kartais vidurkis 6l, jei vietovė su kalniukais. Užvakar vidurkį pasiekiau 4,4l - 500km nuvažiavęs, autostrada + miestas, bet grįžtant tuo pačiu keliu vidurkis 5.2l. Preitą kartą vidurkis buvo - 6l. Viską matuoju pagal nuvažiuotus km ir sunaudotą benziną. Nors kasdien važinėjant auto rodo, kad vidurkis 4.9l. Taip kad vidurkis 5l kažkur. 4l buvau pasiekęs sekmadienį be eismo, bet tik trumpam. Kas rašo kad 4l tai matyt idealios sąlygos, ir internete pažiūrėjus kitų Prius sąnaudas, patvirtina mano nuomone, kad nereik tikėtis 4l, o 5-6l priklausomai nuo važiavimo. Reikia sekti padangų slėgį. Jis priekyje 2,4bar (35psi), gale 2,3bar (33psi). Kas nepatingėsit, pasiskaitykit automobilio naudojimo instrukciją (manual) yra įdomiu dalykėliu.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kolkas jokio remonto nereikėjo, tik pakeist tepalus. Padangos orginalios R15, tai daug nekainuos pasikeist, beto jas reikia sukeist vietom, yra schema manuale kaip jas sukeist kas 15k km, kad vienodai nusidėvetu. Kitas tas mano auto bus Lexus CT200h, nes ten Prius viduriai, bet Lexus komfortas.
Patarimai perkančiajam
Japonai Honda ir Toyota (Lexus) gamina patikimus barškučius, kurie gerai tarnauja, gerai atrodo, bet nėra komforto, išskyrus premium klasę Lexus. Patikrink, ar visi mygtukai veikia. Važiuodamas pažiūrėk, kiek baterija išlaikys važiuojat Eco režimu, patikrink važiuoklę. Automobilis, kuris mažai reikalaus išlaidų, nes tai bezinas/elektra, o daugiau manau, bus tik einamieji remontai skysčiai, filtrai ir pakaba.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 52)
Toyota modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   AygoAygo 
  iQ  
    Aygo X
  Maži  YarisYarisYarisYaris
   Prius c 
  Kompaktiniai CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
  MatrixMatrix  
  PriusPriusPriusPrius
  Vidutiniai CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli   CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai   AvalonAvalonAvalon
  Kupė CelicaCelicaCelica  GT 86 
  Solara  
    GR 86
  Roadsteriai MR2MR2   
  Mini krosoveriai    C-HRC-HR
   Yaris Cross
  Krosoveriai  RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
  FJ Cruiser  
   Corolla Cross
    bZ4X
  Dideli krosoveriai   HighlanderHighlanderHighlander
  Venza Venza
  Visureigiai  4Runner4Runner4Runner
 Land Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser Prado
  Dideli visureigiai   Land CruiserLand Cruiser
  SequoiaSequoia
  Pikapai  HiluxHiluxHilux
  TacomaTacomaTacoma
  Dideli pikapai  TundraTundraTundra
  Mini vienatūriai   Corolla VersoCorolla VersoVerso  
  Urban Cruiser  
  Verso-S  
  Vienatūriai  PicnicAvensis Verso   
   Prius Plus 
  Dideli vienatūriai PreviaPreviaSiennaSiennaSienna
  Sportiniai Supra  Supra
  Daugiatiksliai  Yaris Verso   
  Komerciniai    ProAceProAce
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt