Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Ekonomiškas
- Nebrangus išlaikyti
TRŪKUMAI
- Nesmagios CVT pavarų dėžės
- Pigios medžiagos interjere
"Šis automobilis tapo vėlevnešiu kitiems hibridiniams automobiliams, kuriuos bet kuris save gerbiantis automobilių gamintojas privalo išleisti į serijinę gamybą"
Toyota Prius yra hibridinis benzinu-elektra varomas vidutinės klasės automobilis. Tai pirmas masinės gamybos hibridinis automobilis pasaulyje. Prius turi Toyota „Hybrid Synergy Drive“ technologiją, kuri leidžia ilgai naudotis elektriniu varikliu be poreikio persijungti į kuru varomą sistemą. Pagal Jungtinių Valstijų Aplinkosaugos Agentūrą 2008 metais Prius tapo ekonomiškiausiu automobiliu parduodamu JAV, o Jungtinės Karalystės Transporto Departamento vertinimu Prius buvo trečias mažiausiai į orą CO2 išmetanti automobilis Jungtinėje Karalystėje. Šis automobilis tapo vėlevnešiu kitiems hibridiniams automobiliams, kuriuos bet kuris save gerbiantis automobilių gamintojas privalo išleisti į serijinę gamybą. Be kita ko tai ir Europos 2005 metų automobilis. Prius savo dydžiu stovi tarp Corolla ir Camry, o jo aerodinamikos koeficientas yra vos 0.26. Tarp kitų pliusų reikia paminėti komfortišką elgesį kelyje, gerą manevringumą, didelę vidaus erdvę ir bagažo skyrių. Be abejo didžiausias pliusas – mažos degalų sanaudos. Trūkumai – mažoka galia, ne itin gerai kūną palaikančios sėdynės.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Tai pirmas masinės gamybos hibridinis automobilis pasaulyje.
Toyota Prius aerodinamikos koeficientas yra vos 0.26.
Toyota Prius tapo Europos 2005 metų ir Šiaurės Amerikos 2004 metų automobiliu.
2004 metais žurnalas „Motor Trend“ Toyota Prius išrinko metų automobiliu.
Toyota Prius variklis buvo išrinktas geriausiu 2004 metų varikliu.
ABC News Toyota Prius pripažino vienu iš 10 geriausių dešimtmečio inovacijų.
Toyota Prius aerodinamikos koeficientas yra vos 0.26.
Toyota Prius tapo Europos 2005 metų ir Šiaurės Amerikos 2004 metų automobiliu.
2004 metais žurnalas „Motor Trend“ Toyota Prius išrinko metų automobiliu.
Toyota Prius variklis buvo išrinktas geriausiu 2004 metų varikliu.
ABC News Toyota Prius pripažino vienu iš 10 geriausių dešimtmečio inovacijų.
Šį automobilį vairavo Holivudo žvaigždė Helen Hunt:
2018-05-24
Populiariausias taksi automobilis – „Toyota Prius“ Koks taksi automobilis Lietuvoje yra populiariausias? Prieš penketą metų būtų galima atsakyti, kad „passatas delfinas“ ar panašus dvidešimties metų sulaukęs vokiškas universalas. Šiandien abejonių nekyla – tai „Toyota Prius“. Mažesniuose miestuose į taksi parkus šie japoniški hibridai veržiasi palengva, tačiau Vilnių jie užėmė gana sparčiai.
Kaip tai įvyko? „Toyota“ visada garsėjo kaip gaminanti patikimus automobilius. Priešingą etiketę gana lengvai prisiklijavo itališki bei prancūziški automobiliai, tuo tarpu japoniški visuomet žavėjo patvarumu ir ilgaamžiškumu. Jų išliekamoji vertė gana aukšta, tačiau praėjus dešimčiai metų nuo gamybos pradžios net ir „Toyota“ bekainuoja kelis tūkstančius. Būtent taip nutiko ir su „Prius“ – pastaraisiais metais sostinės gatves užplūdę „Prius“ modeliai yra pagaminti 2003-2012 m. ir tokį galima lengvai rasti už 4-5 tūkst. Eur. Lietuvoje parduodamus „Toyota Prius“ modelius rasite paspaudę čia. Jie yra labai ekonomiški. „Toyota Prius“ mieste vartoja apie 6-7 l/100 km benzino. Lyginant su dyzeliniais analogais, kurie pasižymi panašiu apetitu degalams ir kainuoja mažiau, hibrido pirkimas neatrodo ekonomiškai naudingas. Tačiau į benziną vartojantį automobilį galima nebrangiai įmontuoti dujų įrangą, kuri šimto kilometrų kelionės kainą mieste sumažina iki 3-4 Eur. Palyginimui – elektromobiliu įveikti 100 kilometrų kainuotų apie 2 Eur. „Toyota Prius“ ne kartą užimdavo pirmąsias vietas įvairių leidinių organizuojamuose patikimumo konkursuose, tad ir dešimties metų automobilį įsigiję žmonės gali būti tikri – jeigu jis yra geros būklės, problemų nekels ilgai. Įmontavus dujų įrangą, eksploatacijos kaina sumažėja iki mažiausios įmanomos reikšmės. Be to, „Toyota Prius“ yra pakankamai erdvus automobilis – jo salone laisvai telpa keturi suaugę žmonės, o ir penktam nereikėtų labai grūstis. Dėl hibridinės pavaros jis važiuoja tyliai ir komfortiškai, turi bepakopę automatinę pavarų dėžę. Hibridinio automobilio bagažinė nėra labai didelė, tačiau taksi automobiliams jos dydis neaktualus – svarbu, kad tilptų vienas didelis lagaminas ir pora mažesnių. Kiekvienas patyręs automobilininkas patvirtins – taksistai renkasi tuos automobilius, kuriais važinėti yra pigiausia ir pakankamai komfortiška. „Delfinus“ taksistai vairuodavo ne šiaip sau – jie pigūs, detalės nebrangios, remontas nesudėtingas. Daugelis po to perėjo prie naujesnių „Passat“ modelių, o tarp privačių klientų populiarių „Škoda“ modelių Lietuvos taksistai vengdavo – jų patikimumas ne toks didelis kaip „Volkswagen“. Šiandien naujausia mada – „Toyota Prius“. |
Toyota Prius TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis