Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Itin kompaktiškas ir patogus mieste
- Kokybiškas interjeras
- Erdvus dviems žmonėms
TRŪKUMAI
- Bagažinės praktiškai nėra
- Triukšmingas prie didesnių greičių
Automobilio pavadinime „iQ“ raidė „i“ reiškia "individuality" (individualumas), "innovation" (inovacija) ir "intelligence" (išmintis), o raidė „Q“ reiškia "quality" (kokybė). Toyota tvirtina, kad šis miniatiūrinis automobilis yra pats mažiausias keturių vietų automobilis pasaulyje skirtingai nuo panašaus dydžio Smart Fortwo, kuris gali sutalpinti tik du žmones. iQ suprojektuotas taip, kad kuo kompaktiškiau sutalpintų maksimaliai sumažintus įrengimus, tačiau neprarandant komforto - automobilis turi net oro kondicionierių. Taip pat iQ suprojektuotas, kad Europos Sąjungos NCAP susidūrimo testuose gautų maksimalų penkių žvaigždučių įvertinimą. Manevringas automobilis pabrėžtinai draugiškas aplinkai ir suvartoja itin mažai kuro - tik 4.3 l/100km. iQ turi galinio lango oro pagalvę, kuri skirta apsaugoti galinės sėdynės keleivius esant užpakaliniam smūgiui.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Pavadinime „iQ“ raidė „i“ reiškia "individuality" (individualumas), "innovation" (inovacija) ir "intelligence" (išmintis), o raidė „Q“ reiškia "quality" (kokybė).
Toyota iQ tapo 2008-ųjų Japonijos metų automobiliu.
Toyota iQ yra naudojamas kaip pagrindas tokiam pačiam tik prabangesniam mažyliui Aston Martin Cygnet.
Toyota tvirtina, kad tai yra pats mažiausias keturių vietų automobilis pasaulyje.
Toyota iQ tapo 2008-ųjų Japonijos metų automobiliu.
Toyota iQ yra naudojamas kaip pagrindas tokiam pačiam tik prabangesniam mažyliui Aston Martin Cygnet.
Toyota tvirtina, kad tai yra pats mažiausias keturių vietų automobilis pasaulyje.
Patalpino: Artūras | 2015-07-17 |
Išskirtinis automobiliukas už daug pinigų |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Kompaktiškas, manevringas, komfortiškas ir patogus dviems keleiviams, saugus priekyje - platus, daug oro pagalvių.
Brangus, kuro sąnaudos turėtų būti mažesnės.
|
Pagaminimo metai: 2010
Variklio darbinis tūris, l: 1,3
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Labai smagus automobiliukas, su daug komforto įrangos ( klimato kontrolė, start - stop sistema, beraktis užvedimas užrakinimas, lietaus sensorius, šildomos sėdynės, priešrūkiniai, šildomi, užsilenkiantys veidrodžiai, patogus oda aptrauktas vairas su CD ir radijo valdymu ant vairo), patogu važiuoti dviems, mieste ir trims, iš bėdos tilpsite ir 4 ( jei ne visi dvimetriniai). Nulenkus ketvirtąją sėdynę lieka vietos ir keliems parduotuviniams krepšiams. Sėdynės patogios, nepavargau važiuoti ir iki Klaipėdos. Labai geros šviesos. Labiausiai žavi kai išlipęs pamatai koks jis mažiukas, o vairuojant to nejauti. Ko trūksta: kadangi važiuoju ne tik mieste, tai greičio nustatymo, patogesnio muzikos valdymo, nes su džoistiku, kartais pataikai perjungti ne tą stotį. Mažokas kompiuterio langelis, dieną būna sunku ižiūrėti, jo valdymo mygtukas nepatogioje vietoje. Užtai klimato valdymas labai patogus. Nėra slaptų, uždarų dėtuvių, naudoju nišą po priek.sėdynėmis arba nulenkus sėdynes reikia užtraukti apsauginę prisegamą dangą. Gale sėdinčiam pakankamai triukšminga ir atsisėsti ant galinės sėdynės lengviau lankstiems ir liekniems. Bet visus nepatogumus atperka smagumas, bendra gera savijauta važiuojant šiuo automobiliuku, smagu matyt besišypsančius praeivių veidus. |
Variklis |
1,3, keturių cilindrų, benzininis varikliukas šį stebuklą neša taip, kad nuolat reikia kontroliuoti greitį, nes jo visiškai nesijaučia. Nors ir šešių laipsnių pavara ir start stop sistema, ir lengvas svoris, kuro sąnaudos tikėjausi bus apie 5 litrus, nors faktiškai sunaudoja 6l. Nors ir nedidelis variklio gaubtas, bet priėjimas prie jo nekomplikuotas. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Keičiau tepalus, tai kartu su oro ir salono filtru sumokėjau apie 120 litų. Priekinis stiklas brangus, kainavo 700 lt - reikia nepamiršt įtraukt į draudimo sutartį. Kasko draudimas nesiekė 1000 Lt. Automobilis nuo 2014 metų nebegaminamas, tai susidaro įspūdis, kad jų kaina nekrenta. |
Patarimai perkančiajam |
Neteko girdėti apie kažkokias bėdas, būdingas tik šiam automobiliui. Patarčiau įsigyti neslidžius kilimėlius, nes originalūs slidinėja ir vairuoti būna nesaugu. Kaip jau minėjau draudžiantis įtraukti stiklo keitimą be franšizės. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 14)
Toyota iQ TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis