Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Įspūdingas išorės dizainas
- Nebrangus išlaikyti
- Smagus kelyje
TRŪKUMAI
- Automatinė pavarų dėžė
- Nedaug erdvės gale sėdintiems
- Brangus įsigyti
"Automobilis ne tik atrodo puikiai, tačiau ir valdomas neprastai, turi rafinuoto stiliaus saloną, o brangiausios ZR versijos turi netgi projekcinį ekraną ant priekinio stiklo"
Nedaug yra svarbesnių premjerų už visame pasaulyje gerai žinomos Toyota Corolla. Jau 12-os kartos Corolla gaminama nuo 1967 metų su sunkiai suvokiamais skaičiais - jau parduota daugiau nei 45 milijonai automobilių. “Naujas” – toks apibūdinimas labiausiai tinka naujos kartos Corolla, kadangi automobilis neturi beveik nieko iš savo pirmtako. Nors milijoniniai pardavimai buvo pasiekti daugiausia dėka patikimumo ir geros kainodaros, naujas modelis prideda daugiau charakterio ir išraiškingumo. Kuomet VW Golf iš kartos į kartą beveik nesikeičia, o Honda Civic prarado turėtą stilingą sportiškumą, panašu kad Toyota Corolla kaip niekada turi puikius šansus tapti karaliumi savo klasėje. Automobilis ne tik atrodo puikiai, tačiau ir valdomas neprastai, turi rafinuoto stiliaus saloną, gana kokybiškas interjero medžiagas, o brangiausios ZR versijos turi netgi projekcinį ekraną ant priekinio stiklo. Be to automobilis turi puikų saugumo paketą – tiek aktyvaus, tiek pasyvaus saugumo, o hibridinės versijos gali pasiūlyti pagirtiną ekonomiškumą. Dar viena gera naujiena – galinė pakaba daugiau nebe torsioninė, o nepriklausoma daugiasvirtė. Tai pridės ne tik komforto, bet ir gerokai didesnį stabilumą bei sportiškumą. Rodos puikus pasiūlymas, tačiau visa tai turi savo kainą - Toyota Corolla nebėra pigus automobilis, o ir antrinėje rinkoje neabejotinai išlaikys aukštą kainą. Yra ir kitų trūkumų – aptakus kėbulo dizainas kiek sumažino erdvę keleivių galvoms, ypač sėdintiems ant galinių sėdynių. Nors visi Corolla modeliai turi 60:40 padalintas sulankstomas galines sėdynes, bagažinė yra negili ir mažoka pagal klasės standartus.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Ima | 2024-03-17 |
Toyota Corolla 2020 Active |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Lengvai valdomas, dėl didelių šoninių veidrodėlių gerai jaučiasi gabaritai, naujo automobilio aptarnavimai sąlyginai nebrangūs. Kas metus arba kas 15000km ~200eur.
Variklis per silpnas, trūksta dinamikos, variklis dirba aukštomis apsukomis, didelės kuro sąnaudos, mažai vietos salone ir bagažinėje,nestabilus kelyje važiuojant 100km/h ir greičiau.
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Pravažinėjau su Toyota Corolla sedanu, 1.6l benzinas, 97kW (2020m) su mechanine dėže, daugiau nei 63000km. Patiko dideli šoniniai veidrodėliai ir eismo stebėjimo sistemos veikimais, ypač važiuojant su autopilotu. Minusai tie, kad reikia labai gerai įsivertinti automobilio galimybes išeiti į lenkimą, nes apsukos kyla labai greitai, o traukos nėra ir ne kartą yra tekę sugrįžti atgal, kad išvengti avarinės situacijos. Taip gaunasi dėl labai mažo variklio sukimo momento (159NM prie 5400rpm). Mieste važinėjant kuro sąnaudos didelės, ~10l/100km, bet žiemą lipa ir dar daugiau. Važiuojant vien užmiestyje, ~90km/h greičiu, kuro sąnaudos ~5,9-6,0l/100km. Salone vietos mažai kaip tokio dydžio mašinai. Garso izoliacija prasta. Automobilis užmiestyje, važiuojant 100km/h ir greičiau plaukioja po kelią ir pastoviai jį reikia gaudyti. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Naujo Corolla automobilio privalomi aptarnavimai sąlyginai nebrangūs ~200eur. Laikas nuo laiko išlįsdavo problemų su USB jungtimis (dinginėja kontaktas ir sudegino porą flešiukų) ir padangų slėgio davikliais, kurie nei iš šio nei iš to ima ir "atsiriša" arba "neprisiriša" pakeitus ratus ir Toyota centras skėsčiodavo rankomis ir niekuom negalėdavo pagelbėti. |
Patarimai perkančiajam |
Už tuos pačius pinigus geriau rinktis kito gamintojo automobilį pvz. Škoda Octavia (1.5TSI 110kW, benzinas, mechaninė dėžė), kuris ženkliai komfortabilesnis, ženkliai talpesnis, stabilesnis, nepalyginamai dinamiškesnis ir ekonomiškesnis (10proc. mieste ir ~20proc. užmiestyje). |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 5)
Toyota Corolla TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis