Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gera standartinė įranga
- Erdvus salonas
- Ekonomiškas
TRŪKUMAI
- Ne toks smagus kaip konkurentai
- Pigios medžiagos interjere
- Neinformatyvus vairo mechanizmas
"Reikia pripažinti, kad nors ir būdama kukli, Corolla susilauks daugiau dėmesio nei Volkswagen Jetta ar Ford Focus sedanai"
Šis Corolla yra jau 11 kartos modelis, kuris toliau siekia išlaikyti visų laikų populiariausio pasaulyje automobilio titulą. Sėkmės formulė paprasta – tai patikimas, per daug neišsiskiriantis, praktiškas ir patogus automobilis. Kad būtų aiškiau – Corolla gaminama sedano kėbulu, o jam giminingas Auris hečbeko ir universalo. Panašu, kad Corolla vardas po truputį marinamas ir gali būti greitai pamirštas. Kita vertus tokiu sprendimu Toyota kompanija nušovė du zuikius vienu šūviu – Auris pardavimai net išaugo lyginant su senesne Corolla, o naujosios Corolla pardvimai nesumažėjo. Naujos Corolla išorės dizainas yra kuklus, paprastesnis nei pas Auris, tačiau automobilis sudaro gan solidų įspūdį dėl plačiai naudojamo chromo, bei gabaritų nedaug nusileidžiančių aukštesnės klasės Avensis modeliui. Reikia pripažinti, kad nors ir būdama kukli, Corolla susilauks daugiau dėmesio nei Volkswagen Jetta ar Ford Focus sedanai. Nors Corolla išvaizda pasikeitė į teigiamą pusę, to paties negalima pasakyti apie važiavimo savybes – jos liko labai artimos ankstesniam modeliui. Vairavimo entuziastai pasiges azarto, tačiau mėgstantys ramų automobilio elgesį kelyje neturės dėl ko skųstis. Vėlgi sportiškesnio vairavimo mėgėjams skirtas sportiškesnį dizainą turintis Auris. Į Corolla buvo montuojami penki varikliai: vienas 90 AG dyzelinis ir keturi benzininiai, išvystantys nuo 99 iki 140 AG. Pagrindinis šių variklių bruožas – ekonomija. Viduje automobilis turi panelę pasiskolintą iš Auris. Čia dominuoja praktiškumas, erdvė ir gera komforto įranga – tokia kaip galinio vaizdo kamera, parkavimo davikliai, užvedimo „Start/Stop“ mygtukas. Tiesa, naudojamos medžiagos klasės lyderiams tokiems Volkswagen Golf prilygti negali.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Šarūnas | 2024-01-29 |
2014 metų Toyota Corolla |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Svarbiausios savybės: patikimumas, priežiūros išlaidos, graži išvaizda, degalų sąnaudos, kantri pakaba, geras valdymas, neblogas komfortas
Garso izoliacija
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Važinėjau su šia Toyota 5 metus ir per visą laiką apie automobilį sukosi tik teigiami įspūdžiai. Tiek mieste, tiek užmiestyje automobilis itin patogus, nuotaikingas ir kartu ekonomiškas. Mieste sąnaudos iki 10 l/100 km, užmiestyje (jei neleki 140 greičiu, o važiuoji 110-120 km/h) – galima išgauti iki 6 l/100 km. Nors greitkelyje galima patogiai važiuoti ir 140 km/h greičiu - mašina važiuoja kaip ant bėgių, nešokinėja po kelią ir pan. Automobilio išvaizda, mano nuomone, net ir praėjus 9 metams nuo pagaminimo atrodo solidžiai, nepasimeta tarp korėjiečių, prancūzų ir vokiečių. Savo klasėje atrodo puikiai. Apie šio automobilio patikimumą galima pasakyti tik vieną sakinį - jau 5 metus bet kokiu oru ir bet kokiu metų laiku Corolla man nesukėlė jokių problemų. Nuvažiavus 100.000 km buvo perinkta priekinė pakaba, pakeisti stabdžių diskai, kaladėlės, filtras kuro bake ir alyva su filtru variatoriuje. Ir tai viskas. Be variklio alyvos ir filtrų keitimo kas 10.000 km, automobiliui nereikėjo jokios kitos priežiūros. Visas TA apžiūras praėjo be problemų, tačiau du kartus per metus patikrindavau visas sistemas ir mazgus pažįstamo servise. Apskritai automobilį rekomenduoju tiems, kuriems reikia patikimumo ir ekonomiškumo. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 4)
Toyota Corolla TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis