Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Acura RSX su 2.0 L 4 cilindrų 200 AG varikliu. Naujoji Celica turi ne tik išsiskiriantį stilių ir modernius variklius, bet ir yra gerai valdomas. Nusiskundimai susiję tik su galinių sėdynių ribota erdve ir prastoku matomumu atgal.
Naujoji Toyota Celica tapo lengvesnė, pigesnė ir galingesnė. Naujasis dizainas pasižymi aštresnėmis linijomis skirtingai nei ankstesnės kartos apvalainas dizainas. Tačiau išliko tokia pat žema, prigludusi prie žemės – tai jau tapo savotišku Celica ženklu. Celica buvo gaminama su dviem varikliais - ekonomišku 1.8 L 4 cilindrų 140 AG varikliu ir galingesniu 1.8 L 4 cilindrų 191 AG varikliu Europoje. Abu šie varikliai turi Toyota VVT-i kintamo vožtuvų valdymo sistemą. Celica yra vienas iš nedaugelio automobilių, kuris gali pasiūlyti 100 AG iš vieno litro darbinio tūrio už mažiau kaip 27.000 JAV dolerių (Amerikos rinkoje). Celica tiesioginis konkurentas šiuo atveju yra SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Julius | 2023-04-05 |
Patikimas draugas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patikimumas, priežiūros išlaidos, degalų sąnaudos, valdymas
Dinamika, komfortas, pavarų dėžė, maži matmenys
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Tiesą sakant, kažkada žaisdamas NFS su tokia laksčiau ir visada norėjau tokią turėti. Tuo labiau, kad automobilis paprastas, patikimas ir gana nebrangus. Nusipirkau - nepasigailėjau, viduje jaučiamas sportiškumas. Pozicijas labai žema, vairuoji vos ne gulėdamas. Iš pradžių bus tikrai neįprasta, bet paskui pripratus pradedi jausti, kad kaip tik ši mašina itin patogi ir smagi vairuoti. Manau, kad pagrindinis tokių mašinų tikslas yra suteikti smagumo tam tikram gyvenimo etape, vėliau tiesiog parduoti ir judėti toliau su solidesnėm mašinom. Tam ši Celica yra puikiai tinkama. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 1)
Toyota Celica TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis