Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Acura RSX su 2.0 L 4 cilindrų 200 AG varikliu. Naujoji Celica turi ne tik išsiskiriantį stilių ir modernius variklius, bet ir yra gerai valdomas. Nusiskundimai susiję tik su galinių sėdynių ribota erdve ir prastoku matomumu atgal.
Naujoji Toyota Celica tapo lengvesnė, pigesnė ir galingesnė. Naujasis dizainas pasižymi aštresnėmis linijomis skirtingai nei ankstesnės kartos apvalainas dizainas. Tačiau išliko tokia pat žema, prigludusi prie žemės – tai jau tapo savotišku Celica ženklu. Celica buvo gaminama su dviem varikliais - ekonomišku 1.8 L 4 cilindrų 140 AG varikliu ir galingesniu 1.8 L 4 cilindrų 191 AG varikliu Europoje. Abu šie varikliai turi Toyota VVT-i kintamo vožtuvų valdymo sistemą. Celica yra vienas iš nedaugelio automobilių, kuris gali pasiūlyti 100 AG iš vieno litro darbinio tūrio už mažiau kaip 27.000 JAV dolerių (Amerikos rinkoje). Celica tiesioginis konkurentas šiuo atveju yra SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2017-06-26 |
Nepakeičiamas Mieste |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Idealus valdymas, patikimas variklis, puiki akseleracija, taupus, sportiškas, 6bėgių pavaros
Garso izoliacija, autobahne trūksta galios, praktiškai dvivietis
|
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Šis automobilis visiškai nepakeičiamas vikriam vairavimui mieste, talpi bagažinė, erdvus salonas priekyje, bei unikalus dizainas daro šį automobilį išskirtinį. Net laikui bėgant, šis virš 10metų senumo modelis, savo išvaizda visvien lenkia daugumą 2010 ar net naujesnių automobilių. Su 1.8 varikliu, be turbinos, trauka pasakiška, ir dėl vvti sistemos, gana taupios kuro sanaudos. Labai stabilus kelyje kaip ant bėgių. Variklis idealus, patikimas, per 8 metus keista sankaba, ir reguliarūs servisai,(tepalų keitimas ir t.t.) šis automobilis jaunatviškas, taigi gale vietos praktiškai nerasta, ką kompensuoja erdvi bagažinė, taip pat prastoka garso izoliacija, ir važiuojant daugiau nei 170km/h, labai girdisi vėjas už lango. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 0)
Toyota Celica TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis