Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Acura RSX su 2.0 L 4 cilindrų 200 AG varikliu. Naujoji Celica turi ne tik išsiskiriantį stilių ir modernius variklius, bet ir yra gerai valdomas. Nusiskundimai susiję tik su galinių sėdynių ribota erdve ir prastoku matomumu atgal.
Naujoji Toyota Celica tapo lengvesnė, pigesnė ir galingesnė. Naujasis dizainas pasižymi aštresnėmis linijomis skirtingai nei ankstesnės kartos apvalainas dizainas. Tačiau išliko tokia pat žema, prigludusi prie žemės – tai jau tapo savotišku Celica ženklu. Celica buvo gaminama su dviem varikliais - ekonomišku 1.8 L 4 cilindrų 140 AG varikliu ir galingesniu 1.8 L 4 cilindrų 191 AG varikliu Europoje. Abu šie varikliai turi Toyota VVT-i kintamo vožtuvų valdymo sistemą. Celica yra vienas iš nedaugelio automobilių, kuris gali pasiūlyti 100 AG iš vieno litro darbinio tūrio už mažiau kaip 27.000 JAV dolerių (Amerikos rinkoje). Celica tiesioginis konkurentas šiuo atveju yra SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Edga | 2013-04-18 |
Toyota Celica VVTLI 190 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Pagaminimo metai: 2001
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Pavarų dėžė: Mechaninė
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Ganetai komplikuotas variklis, daug visko aplink ji ir ypac "Lift" sistema, kuri isijungia ties 6.2 RPM. Labai brangios dalys, pvz dirzelio itempejas 550lt. Nepaisant technines puses, vaziuoja labai gera, masina lengva ir sportiska, klusni ir stabili, variklis labai dinamiskas, nors ir 1.8 su 9 tuskstanciais apsuku, sukio momentas tikrai neblogas visam diapozone. SIaip labai ji man patinka, tik paciam geriau nagu nekist. Patogios sedynes ir malonus salonas. Sanaudos didesniais greiciais sportiskesniu vaziavimu iki 13 litru, nejungiant voztuvu sistemus, ijunginejant 15 litru nenustebintu |
Variklis |
1.8 16v VVTLI |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Prisizaidziau su "Lift" varztais, tai tuo paciu ir grandine pakeiciau variklio. Nieko daugiau kaip ir nedaryta, apart normalaus servisavimo |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 11)
Toyota Celica TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis