Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Šios kartos Toyota Celica buvo naudojamas kaip ralio automobilis Pasaulio ralio čempionate (WRC), kur 1992 (Carlos Sainz), 1993 (Juha Kankkunen) ir 1994 (Didier Auriol) metais laimėjo vairuotojų čempionų titulus, o 1993 ir 1994 metais ir konstruktorių įskaitas.
Toyota Celica vardu vadinami itin populiarūs Toyota kupė ir kabrioletai gaminami su 4 cilindrų varikliais. Šios kartos modelis smarkiai skiriasi nuo senesniojo dizaino – jis tapo apvalainas, lenktomis linijomis, kas buvo gan neįprasta tuo metu. To dėka dar ir šiandien automobilis neatrodo labai senas. Vairuotojai taip pat vertina automobilio gebėjimus posūkiuose ir tipišką Toyota ilgaamžiškumą. Buvo gaminama ir galinga turbo GT-Four versija su tarpiniu oro aušintuvu. JDM rinkai skirtas GT-Four turėjo net 225 AG (165 kW) galią ir 304 Nm sukimo momentą su sportiškesne įpurškimo sistema ir keramine turbina. Visa galia perduodama į nuolatinio veikimo visų varomųjų ratų sistemą. Automobilis yra lengvai valdomas net ir prie didelių greičių, yra patrauklus, tačiau turi ir trūkumų – maža galinė sėdynė, silpnoki ne turbo varikliai. SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Pirmos kartos Celica buvo pradėta gaminti dar 70-aisiais metais:
Galingiausia buvo turbo GT-Four versija su tarpiniu oro aušintuvu. Šis JDM rinkai skirtas GT-Four turi 225 AG (165 kW) galią ir 304 Nm sukimo momentą:
Šios kartos Toyota Celica buvo naudojamas kaip ralio automobilis Pasaulio ralio čempionate (WRC), kur 1992 (Carlos Sainz), 1993 (Juha Kankkunen) ir 1994 (Didier Auriol) metais laimėjo vairuotojų čempionų titulus, o 1993 ir 1994 metais ir konstruktorių įskaitas:
Galingiausia buvo turbo GT-Four versija su tarpiniu oro aušintuvu. Šis JDM rinkai skirtas GT-Four turi 225 AG (165 kW) galią ir 304 Nm sukimo momentą:
Šios kartos Toyota Celica buvo naudojamas kaip ralio automobilis Pasaulio ralio čempionate (WRC), kur 1992 (Carlos Sainz), 1993 (Juha Kankkunen) ir 1994 (Didier Auriol) metais laimėjo vairuotojų čempionų titulus, o 1993 ir 1994 metais ir konstruktorių įskaitas:
Patalpino: Domas | 2013-05-21 |
Toyota Celica 2.0 Gt-i |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Išvaizdus, stabilus, patogus, patvarus, patikimas, puikios kuro sanaudos,
Nemanevringas, kiek kietokas, maža vietos
|
Pagaminimo metai: 1990
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Senas automobilis, kurį vis rečiau sutinkame gatvėse.. Bendrai automobilis labai puikus. Puiki bei tvirta sėdėsena už vairo. Pats automobilis nedidelis, žemas ir svorio turi nemažai, todėl kelyje jis labai stabilus. Tačiau automobilis nemanevringas, kas nelabai patogu manevruojant mieste ankštose vietose. Gt-i variantas turi 4 diskinius stabdžius, o St-i gale būgninius. Automobilis tai pat turi ABS - stabdžių antiblokavimo sistemą. Salonas paprastas, tačiau labai patogus, viskas po ranka. Elektronikos jame nemažai tačiau su ja didelių problemų kaip ir nebūna. Gt-i variante sukomplektuoti tiek elektriniai šildomi veidrodėliai, tiek elektrinis stoglangis, elektriniai langai, automatinė antena kuri išvažiuoja įjungus magnetolą, na klimato kontrolė tai pat valdosi mygtukais. St-i variantas yra paprastesnis kuriame nėra beveik nieko. Kitaip tariant St-i variantą galima priskirti pigesnei ekonominei klasei. Vienas iš didesnių minusų salone, tai vietos trūkumas. Nors yra visur rašoma jog automobilyje yra 4 vietos, tačiau gale sėdintiems tikrai nėra vietos. Galima sakyti automobilis patogus važiuoti dviese. Gale įmanoma atsisėsti, tačiau atitraukus priekines sėdynes gale nebelieka kojoms vietos. Kitas puikus dalykas 10" audio system (10 įmontuotų garso kolonėlių) garso sistema, kuri pasitaiko ne kiekviename šio modelio automobilyje. Dar vienas puikus dalykas - bagažinė. Iš ties labai didelė ir talpi. Kalbant apie išorę, automobilis nemėgsta labai rūdyti tačiau neprižiūrimas rūdija labai gerai :) Gt-i variantas atrodo sportiškiau nei St-i, kadangi priekyje eina smailesnis priekinis buferis, bei uždėtas galinis spoileris. St-i variante priekinis buferis dažniausiai eina taip vadinamas faceliftinis kuris yra kiek platesnis dėl šonuose esančių priešrūkinių žibintų. St-i variantas dažnai pasitaiko be galinio spoilerio. Kalbant apie ratus, rekomenduojama nedėti didesnių ratlankių automobiliui kaip R17 su padangomis 215/35. Bandant dėti didesnius, padangos gali trintis į kebulą. |
Variklis |
Variklis 2.0 Gt-i, 115kW / 2000 TWIN CAM 16 . Išties galingas, dinamiškas ir gan ekonomiškas variklis. Puikiai bėgėjasi tiek nuo starto, tiek važiuojant didesniu greičiu kelyje su pakrautu automobiliu, ko nepasakyčiau apie St-i varianto 1.6 motoriuką. Kuro sanaudos benzino mieste - 9/10l, užmiestyje 7l. Kiek sudėtingiau yra ką nors keisti variklyje, kadangi laisvos vietos praktiškai ten nėra. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kalbant apie kainas, automobilis jau nebeturi kur daugiau nuvertėti. St-i variantą tvarkingą galima įsigyti kad ir už 3000lt , Gt-i variantą patartina pirkti tik tvarkingą. Tvarkingo Gt-i kaina siekia maždaug 5000lt. Dalys automobilio nėra brangios, tačiau ir nepigios. Kiek sunkiau gauti dėvėtų dalių, kadangi jų nėra daug. Stengtis nepažeisti tokių menkniekių kaip priekinė juosta po kapotu. Kadangi sveiką juostą dėvėta labai sunku rasti tiek skelbimuose, tiek šrotuose. O naujos kaina kuri siekia apie 200-300 lt tikrai nedžiugina. Automobilių nėra daug prekyboje, tad renkantis Gt-i variantą reikia labai gerai apžiūrėti prieš perkant, kadangi didžioji dalis jų jau būna su užvaikytais varikliais, kurių tvarkymas nėra pats maloniausias ir pigiausias. Prieš perkant vertėtų patikrinti kaip mušasi 2 pavara prie aukštesnių sūkių. Kadangi dauguma šių automobilių turi ligą su 2 pavara. Rekomenduočiau pirkti tik Gt-i variantą. |
Patarimai perkančiajam |
Pirkti nepradėjusį rūdyti, patikrinti 2 pavarą prie aukštesnių sūkių. Pasitikrint variklį ar nedūmina. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 4)
Toyota Celica TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis