Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Šios kartos Toyota Celica buvo naudojamas kaip ralio automobilis Pasaulio ralio čempionate (WRC), kur 1992 (Carlos Sainz), 1993 (Juha Kankkunen) ir 1994 (Didier Auriol) metais laimėjo vairuotojų čempionų titulus, o 1993 ir 1994 metais ir konstruktorių įskaitas.
Toyota Celica vardu vadinami itin populiarūs Toyota kupė ir kabrioletai gaminami su 4 cilindrų varikliais. Šios kartos modelis smarkiai skiriasi nuo senesniojo dizaino – jis tapo apvalainas, lenktomis linijomis, kas buvo gan neįprasta tuo metu. To dėka dar ir šiandien automobilis neatrodo labai senas. Vairuotojai taip pat vertina automobilio gebėjimus posūkiuose ir tipišką Toyota ilgaamžiškumą. Buvo gaminama ir galinga turbo GT-Four versija su tarpiniu oro aušintuvu. JDM rinkai skirtas GT-Four turėjo net 225 AG (165 kW) galią ir 304 Nm sukimo momentą su sportiškesne įpurškimo sistema ir keramine turbina. Visa galia perduodama į nuolatinio veikimo visų varomųjų ratų sistemą. Automobilis yra lengvai valdomas net ir prie didelių greičių, yra patrauklus, tačiau turi ir trūkumų – maža galinė sėdynė, silpnoki ne turbo varikliai. SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Pirmos kartos Celica buvo pradėta gaminti dar 70-aisiais metais:
Galingiausia buvo turbo GT-Four versija su tarpiniu oro aušintuvu. Šis JDM rinkai skirtas GT-Four turi 225 AG (165 kW) galią ir 304 Nm sukimo momentą:
Šios kartos Toyota Celica buvo naudojamas kaip ralio automobilis Pasaulio ralio čempionate (WRC), kur 1992 (Carlos Sainz), 1993 (Juha Kankkunen) ir 1994 (Didier Auriol) metais laimėjo vairuotojų čempionų titulus, o 1993 ir 1994 metais ir konstruktorių įskaitas:
Galingiausia buvo turbo GT-Four versija su tarpiniu oro aušintuvu. Šis JDM rinkai skirtas GT-Four turi 225 AG (165 kW) galią ir 304 Nm sukimo momentą:
Šios kartos Toyota Celica buvo naudojamas kaip ralio automobilis Pasaulio ralio čempionate (WRC), kur 1992 (Carlos Sainz), 1993 (Juha Kankkunen) ir 1994 (Didier Auriol) metais laimėjo vairuotojų čempionų titulus, o 1993 ir 1994 metais ir konstruktorių įskaitas:
Patalpino: Romas | 2011-12-16 |
Toyota 2.0 Gti |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Valdymas,sportiskumas,kuro sanaudos, galia
visas salonas tarska
|
Bendras automobilio aprašas |
Automobilis labai smagus, ypac traukiantis dizainas. Pakaba - toyotos, kiekvienais metais vazineju mzdg 30 tukst km su ja, pakaba tvarkiau tik po 5 metu...Komforto nesitikekit;), nors viduj sedesena lb patogi, sportine, zema sedesena. |
Variklis |
Variklis tikrai labai geras. Galios tikrai pakanka. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Eksplotacija lb pigi, detales patikimos. Kuro sanaudos 10l. uzmiesty 6l. Turiu su dujom, nustates,kad valgo 10 duju mieste. |
Patarimai perkančiajam |
Ziurekit,kad rudziu nebutu, o siaip jeigu tai jusu pirmas auto - geriausias pasirinkimas |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)
Toyota Celica TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis