Markės
1733 iš 1918
Toyota Celica, (T180) 1990 - 1994
59Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.414% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 9
20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Toyota Celica vardu vadinami itin populiarūs Toyota kupė ir kabrioletai gaminami su 4 cilindrų varikliais. Šios kartos modelis smarkiai skiriasi nuo senesniojo dizaino – jis tapo apvalainas, lenktomis linijomis, kas buvo gan neįprasta tuo metu. To dėka dar ir šiandien automobilis neatrodo labai senas. Vairuotojai taip pat vertina automobilio gebėjimus posūkiuose ir tipišką Toyota ilgaamžiškumą. Buvo gaminama ir galinga turbo GT-Four versija su tarpiniu oro aušintuvu. JDM rinkai skirtas GT-Four turėjo net 225 AG (165 kW) galią ir 304 Nm sukimo momentą su sportiškesne įpurškimo sistema ir keramine turbina. Visa galia perduodama į nuolatinio veikimo visų varomųjų ratų sistemą. Automobilis yra lengvai valdomas net ir prie didelių greičių, yra patrauklus, tačiau turi ir trūkumų – maža galinė sėdynė, silpnoki ne turbo varikliai. Šios kartos Toyota Celica buvo naudojamas kaip ralio automobilis Pasaulio ralio čempionate (WRC), kur 1992 (Carlos Sainz), 1993 (Juha Kankkunen) ir 1994 (Didier Auriol) metais laimėjo vairuotojų čempionų titulus, o 1993 ir 1994 metais ir konstruktorių įskaitas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Pirmos kartos Celica buvo pradėta gaminti dar 70-aisiais metais:



Galingiausia buvo turbo GT-Four versija su tarpiniu oro aušintuvu. Šis JDM rinkai skirtas GT-Four turi 225 AG (165 kW) galią ir 304 Nm sukimo momentą:



Šios kartos Toyota Celica buvo naudojamas kaip ralio automobilis Pasaulio ralio čempionate (WRC), kur 1992 (Carlos Sainz), 1993 (Juha Kankkunen) ir 1994 (Didier Auriol) metais laimėjo vairuotojų čempionų titulus, o 1993 ir 1994 metais ir konstruktorių įskaitas:


Patalpino: Buvęs savininkas | 2023-08-20
Celica kabrioletas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Puikus automobilis
  • Dinamiškas
  • Gerai valdomas
  • Stabilus kelyje
  • Manevringas
  • Gražus dizainas
Neskirtas komfortui
  • Nekomfortiškas
  • Mažas salonas
  • Maža bagažinė
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas
Ką aš galiu pasakyti: automobilis buvo fantastiškas, daugiau tokių nėra ir nebus. Tik teigiami atsiliepimai. Turėjau tokį kabrioletą prieš dešimt metų. Pamenu pasitobulinau pagal savo skonį, viskas labai nebrangu, pilnas ebay buvo visokių detalių, rezultatu buvau labai patenkintas. Investicijos atsipirko, nes pasidariau skoningai. Mašina tikrai ne komfortui, kieta pakaba, stogas barška sulankstytoje padėtyje. Žinoma mašina nenauja, bet sulanksčius stogą visos šios nemalonios smulkmenos pradingsta. Laisvė, vėjas, dangus virš galvos, tikrai puikios buvo emocijos. 10 metų ši Toyota tarnavo ištikimai, visada nuvežė ten kur reikėjo ir niekada nepavedė. Beje, mašinos dėka sutikau daug gerų ir nuostabių žmonių, o meetuose visada buvau dėmesio centre – suaugę ir vaikai mašiną visada apžiūrėdavo, tikrai traukė dėmesį ir visada matydavau šypsenas jų veiduose. Buvo be galo smagu. Tikiuosi, kad naujasis savininkas juo pasirūpino taip gerai kaip ir aš. Nors tiesą pasakius nežinau kieno ji rankose atsidūrė, manau kad jos nebėra gyvos arba Lietuvoje. Gaila, kad pardaviau kaip dabar pagalvoju, bet kas galėjo žinoti kaip vėliau tau prireiks jaunystės mašinos :)
Įvertink šį atsiliepimą (viso 1)
Toyota modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   AygoAygo 
  iQ  
    Aygo X
  Maži  YarisYarisYarisYaris
   Prius c 
  Kompaktiniai CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
  MatrixMatrix  
  PriusPriusPriusPrius
  Vidutiniai CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli   CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai   AvalonAvalonAvalon
  Kupė CelicaCelicaCelica  GT 86 
  Solara  
    GR 86
  Roadsteriai MR2MR2   
  Mini krosoveriai    C-HRC-HR
   Yaris Cross
  Krosoveriai  RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
  FJ Cruiser  
   Corolla Cross
    bZ4X
  Dideli krosoveriai   HighlanderHighlanderHighlander
  Venza Venza
  Visureigiai  4Runner4Runner4Runner
 Land Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser Prado
  Dideli visureigiai   Land CruiserLand Cruiser
  SequoiaSequoia
  Pikapai  HiluxHiluxHilux
  TacomaTacomaTacoma
  Dideli pikapai  TundraTundraTundra
  Mini vienatūriai   Corolla VersoCorolla VersoVerso  
  Urban Cruiser  
  Verso-S  
  Vienatūriai  PicnicAvensis Verso   
   Prius Plus 
  Dideli vienatūriai PreviaPreviaSiennaSiennaSienna
  Sportiniai Supra  Supra
  Daugiatiksliai  Yaris Verso   
  Komerciniai    ProAceProAce
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt