Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Šios kartos Toyota Celica buvo naudojamas kaip ralio automobilis Pasaulio ralio čempionate (WRC), kur 1992 (Carlos Sainz), 1993 (Juha Kankkunen) ir 1994 (Didier Auriol) metais laimėjo vairuotojų čempionų titulus, o 1993 ir 1994 metais ir konstruktorių įskaitas.
Toyota Celica vardu vadinami itin populiarūs Toyota kupė ir kabrioletai gaminami su 4 cilindrų varikliais. Šios kartos modelis smarkiai skiriasi nuo senesniojo dizaino – jis tapo apvalainas, lenktomis linijomis, kas buvo gan neįprasta tuo metu. To dėka dar ir šiandien automobilis neatrodo labai senas. Vairuotojai taip pat vertina automobilio gebėjimus posūkiuose ir tipišką Toyota ilgaamžiškumą. Buvo gaminama ir galinga turbo GT-Four versija su tarpiniu oro aušintuvu. JDM rinkai skirtas GT-Four turėjo net 225 AG (165 kW) galią ir 304 Nm sukimo momentą su sportiškesne įpurškimo sistema ir keramine turbina. Visa galia perduodama į nuolatinio veikimo visų varomųjų ratų sistemą. Automobilis yra lengvai valdomas net ir prie didelių greičių, yra patrauklus, tačiau turi ir trūkumų – maža galinė sėdynė, silpnoki ne turbo varikliai. SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Pirmos kartos Celica buvo pradėta gaminti dar 70-aisiais metais:
Galingiausia buvo turbo GT-Four versija su tarpiniu oro aušintuvu. Šis JDM rinkai skirtas GT-Four turi 225 AG (165 kW) galią ir 304 Nm sukimo momentą:
Šios kartos Toyota Celica buvo naudojamas kaip ralio automobilis Pasaulio ralio čempionate (WRC), kur 1992 (Carlos Sainz), 1993 (Juha Kankkunen) ir 1994 (Didier Auriol) metais laimėjo vairuotojų čempionų titulus, o 1993 ir 1994 metais ir konstruktorių įskaitas:
Galingiausia buvo turbo GT-Four versija su tarpiniu oro aušintuvu. Šis JDM rinkai skirtas GT-Four turi 225 AG (165 kW) galią ir 304 Nm sukimo momentą:
Šios kartos Toyota Celica buvo naudojamas kaip ralio automobilis Pasaulio ralio čempionate (WRC), kur 1992 (Carlos Sainz), 1993 (Juha Kankkunen) ir 1994 (Didier Auriol) metais laimėjo vairuotojų čempionų titulus, o 1993 ir 1994 metais ir konstruktorių įskaitas:
Patalpino: Buvęs savininkas | 2023-08-20 |
Celica kabrioletas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Puikus automobilis
Neskirtas komfortui
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Ką aš galiu pasakyti: automobilis buvo fantastiškas, daugiau tokių nėra ir nebus. Tik teigiami atsiliepimai. Turėjau tokį kabrioletą prieš dešimt metų. Pamenu pasitobulinau pagal savo skonį, viskas labai nebrangu, pilnas ebay buvo visokių detalių, rezultatu buvau labai patenkintas. Investicijos atsipirko, nes pasidariau skoningai. Mašina tikrai ne komfortui, kieta pakaba, stogas barška sulankstytoje padėtyje. Žinoma mašina nenauja, bet sulanksčius stogą visos šios nemalonios smulkmenos pradingsta. Laisvė, vėjas, dangus virš galvos, tikrai puikios buvo emocijos. 10 metų ši Toyota tarnavo ištikimai, visada nuvežė ten kur reikėjo ir niekada nepavedė. Beje, mašinos dėka sutikau daug gerų ir nuostabių žmonių, o meetuose visada buvau dėmesio centre – suaugę ir vaikai mašiną visada apžiūrėdavo, tikrai traukė dėmesį ir visada matydavau šypsenas jų veiduose. Buvo be galo smagu. Tikiuosi, kad naujasis savininkas juo pasirūpino taip gerai kaip ir aš. Nors tiesą pasakius nežinau kieno ji rankose atsidūrė, manau kad jos nebėra gyvos arba Lietuvoje. Gaila, kad pardaviau kaip dabar pagalvoju, bet kas galėjo žinoti kaip vėliau tau prireiks jaunystės mašinos :) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 1)
Toyota Celica TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis