Markės
1705 iš 1918
Tesla Model S, 2012 - dabarTOP 10
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.010% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 6
17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)39% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Įspūdingas išorės dizainas
  • Pribloškiamai greitas
  • Kokybiškas, išskirtinis interjeras
TRŪKUMAI
  • Ilgas pakrovimo laikas
  • Didelis svoris
  • Itin brangus
"Yra gaminama speciali Model S versija talpinanti net septynis žmones. Tiesa, trečioji sėdynių eilė yra tinkama tik vaikams"
Elektromobilio Tesla Model S misija paprasta ir kartu sunkiai pasiekiama – tapti komfortiškų prabangių sedanų su superautomobilio dinamika ir Toyota Prius ekonomiškumu etalonu. Tesla kompanija ne naujokė elektromobilių rinkoje, tad rezultatas turi būti itin įdomus. Akivaizdu, kad gamintojas stengiasi „užkabinti“ pirkėją ne tik techniniais duomenimis, bet ir nepriekaištingu dizainu. Amobilis platus, žemas, sportiškas, primena kupė automobilių siluetus. Model S linijos kruopščiai nugludintos, išbaigtos ir puikiai dera tarpusavyje. Nors po kapotu nesislepia variklis, tačiau radiatoriaus grotelių imitacija palikta. Be jokios abejonės puikus šio automobilio dizainas įtakojo vėlesnių automobilių, tokių kaip Ford Mustang Mach-E arba Mazda 6 dizaino kūrėjus. Model S interjeras pasitinka milžinišku lietimui jautriu ekranu, kuriuo valdomos visos automobilio sistemos ir kuris puikiai pabrėžia elektrinę automobilio prigimtį. Taip pat automobilis turi didelį panoraminį stoglangį, du bagažo skyrius – vieną priekyje ir kitą gale. Galinė bagažinė siekia net 745 litrus ir yra gerokai didesnė nei 540 litrų E klasės Mercedes-Benz bagažinė. Yra gaminama speciali Model S versija talpinanti net septynis žmones. Tiesa, trečioji sėdynių eilė yra tinkama tik vaikams. Model S gaminamas naudojant itin standžią aliumininę platformą. Pirkėjai gali užsisakyti vieną iš trijų versijų: pigiausia iš jų vienu įkrovimu galės įveikti 250 km distanciją, o brangesnės – atitinkamai 320 km bei 480 km. Tai išties nemaža distancija tokių gabaritų, galios ir svorio elektromobiliui. Negana to, pati galingiausia Model S versija savo dinamika lygiuojasi ne į ką kitą, o į patį dviejų turbinų V8 varikliu ginkluotą BMW M5. Abu automobiliai panašūs tiek savo dydžiu, tiek dinamika: BMW automobilis nuo iki 100 km/h pagreitėja per 4.3 sekundės, tuo tarpu Tesla įvardina panašius skaičius: 4.4 sekundės. Galingiausia Model S versija išvysto 416 AG (310 kW) galią ir 600 Nm sukimo momentą, kuris pasiekiamas akimirksniu. Tesla Model S turi 50:50 tobulai paskirstytą svorį tarp abiejų ašių, puikiai subalansuotą pakabą, todėl gerai laikosi trajektorijos posūkiuose. Svarbu išsilaikyti kiek slidžiose odinėse sėdynėse. Kaip teigė Tesla kompanijos vadovas Elonas Muskas: „mūsų tikslas yra pagaminti geriausią elektra varomą automobilį. Jame bus septynios vietos, dvi bagažinės ir žemas svorio centras – galvojote tai neįmanoma? Apsirikote. Aš didžiuojuosi šiuo automobiliu“.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
  • Žurnalai „Automobile Magazine“, „Motor Trend“ Tesla Model S išrinko 2013 metų automobiliu.
  • Internetinis portalas „Yahoo!“ Tesla Model S išrinko 2013 metų automobiliu.
  • Internetinis portalas „CNET“ Tesla Model S išrinko 2012 metų automobiliu.
  • Žurnalas „Time“ pripažino vienu iš 25 geriausių inovacijų per 2012 metus.
Šį automobilį vairuoja Red Hot Chili Peppers lyderis Anthony Kiedis:


Bei Matricos žvaigždė Laurence Fishburne:


Bei Cameron Diaz:


Bei Ben Affleck:


2023-04-10
Nelengva pakeisti
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
pagreitis, autopilotas
nuvažiuojamas atstumas, baimė dėl pasikrovimo, žiemą toli nevažiuosi
Kuro tipas: Elektra
Rida su vienu įkrovimu vasarą, km: 300
Rida su vienu įkrovimu žiemą, km: 200
Vidutinė rida su vienu įkrovimu, km: 260
Bendras automobilio aprašas
Pusė metų su šiuo elementariu žvėreliu. Baterija 70, likutuis 61, vasarą nuo 100 iki nulio pavyktų nuriedėti apie 315-340 km, bet tai labiau utopija, tik skaičiai. Realybė 200-250. Abejoju ar krausit iki 100 ir važiuosit iki 0 - nesaugu. Pirma tai negalima pirkti neturint krovimo namuose, pradžioje maniau kitaip, bet galų gale užkniso iki negaliu ir turiu stotelę (100e+60e). Išmokstama. Aš turiu pakaitinį automobilį, liukso klasės, tad truputį nesąžininga juos lyginti, bet lyginsiu, nes juos ir keičiu tarpusavyje. Jei kelionė toliau nei leidžia baterija iki garantuoto pasikrovimo daugiau kaip kartą į 3 mėnesius - pamirškit ev, o jei ir teks keliauti, tai kelionės laikas gali būti dvigubas, kaina irgi neaiški. Tai automobilis miestui, priemiesčiui, taip sakant po vietą suktis. Pliusų daug. Pagreitis ir autopilotas gali taip pavergti, kad į jokius vdv nebesinorės žiūrėti. Užsimanei lenkt ir lenki, jokio galvojimo, tiesiog kiti nespės sureaguoti, jau būsi aplenkęs. Čia ir dabar, sugalvojai ir skrendi. Autopilotas - atsimerkiu jau prie sankryžos ar mieste, gali daryti ką nori, nuveš į vietą. Žinoma pagal galimybes, mieste pati nenuvairuos, žiedų nesupranta. Labai daug bagažinių ir mažai vietos salone, trūksta bardačiokų, daiktadėžių, kišenių, gelbsti stalčius. Ne pats patogiausias įlipimas stambesniam žmogui, priaugu daugiau, jau sunkiau įlipti. Lexuse ls patogesnės sėdynės, čia tokios sportiškos, foteliais tikrai nepavadinsi, bet tikrai neblogos (facelift sėdynės). Ant kelio stovi nesveikai, su lexusu tokiu greičiu ir tokių posūkių kaip su tesla net nedrįsčiau imti, atrodo prikalta prie eksfalto. Garso sistema nebloga, bet lyginti su lexusu irgi neįmanoma - tiesiog kita kategorija. Groja, bet neskamba. Softas tikrai puikus, nenuobodu važiuoti ar važinėtis. Ramiai važiuoti tylu, bet trasoje garso izoliacijos stygius labai jaučiasi lyginant su premium auto. 7 mėnesiai smagumo ir 5 mėnesiai kančios. Žiemą nemalonu važiuoti. Aš mėgstu DAUG šilumos, tad man sąnaudos žiemą šoka į padebesius, mažiau 27,5 nedarau - noriu važiuoti šiltai. Sandarumu irgi ne pirmauja šie auto, negalvokit, kad pašils ir bus šilta. Lexusas sušyla ir gali išjungiu šilumą arba padarau minimumą, o čia nuolatos pučia vidutiniu ar žemesniu tempu aukščiausią temp. Turėjau vieną kelionę žiemą, tai teko susirasti žieminius batus, kepurę, pirštines ir visą kelią su striuke (lexuse su maike ar marškiniais ir tapkėm važiuoju, tad su žiemine avalyne pas mane prastai). Važiavimo smagumas superinis, tikrai geras jausmas vairuoti tokį auto (smagumas ne patogumas, ls ar mb s tikrai patogiau plaukti). Daug kas galvoja, kad čia wau auto, taip nėra, tai tiesiog paprastas normalus automobilis smagiai nuvežantis iš taško a į b. Reikės laiko priprasti, susigyventi, bet po ev vdv nežinau ar kas perka. Jokio triukšmo, vibracijų, variklių - tylu, ramu ir pagreitis. Jei išgyvensit metus, ev bus kraujyje.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Pas mane paprasta, tad nėra kam gesti, teko keisti padangas į žiemines, dabar į vasarines, langų skystį pakeisti, eilėje durų renkenos remontas (37e), buvo ventiliaorius sugedęs, meistras nebrangus tad susimokėjau papildomai, paėmė 90e, turėjo kainuoti 50e, tiesiog per daug dirbo, sprendimą radau pats.
Patarimai perkančiajam
Perkant pirma nebijokit ir tikrai turėkit kur pasikrauti. Čia ne tdi, nuo 300000 km gali būti siurprizų su akumais, todėl nuo 200000 jos stipriai pinga. Jei aktualu pinigai, tuomet reikia viską gerai susiskaičiuoti. Visi žino, kad model 3 prastas variantas, Model Y žymiai geresnis, tobulesnis, bet be kasko nei krust, nes jie žymiai silpnesni nei model s, nepasisekus gali tekti nusipirkti bateriją, o čia jau rimta pinigų suma. Iki 18 metų geri daiktai (nuo 14 pabaigos), toliau jau susilpninta baterijos apsauga, priėjimas sunkus, dažnai išvis neremontuojamos naujesnės teslos - važiuoji, bum ir išmeti. Kasko brangus, dauguma pažįstamų tms senukėms kasko neturi, nes pigios dalys, reikėtų pakankamai stipriai sudaužyti priekį, kad atsipirktų kasko metų įmoka. 15000km praskristi kainavo gal kokia max 100e (kol nemokamas krovimas), bet šiaip viskas kainuoja. Dėl gedimų tai tikrai ne toyota, bet ir ne audi. Aš kitą pirkčiau tik 4 varomų, plaid arba performance - ten plėšia smegenis į dvi dalis pagreitis (nikstelėjau kaklą per pagreitį), tai smagu, už tai ir moki - tai supercarai. O šiaip kasdienai užtenka elementarios model s. Šone teslos kažkur turėtų mėtytis pakaitinis auto, tad sumoje 40000e pradžia.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 6)
Tesla modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Vidutiniai    Model 3
  Dideli    Model S
  Roadsteriai   Roadster  
  Krosoveriai    Model Y
  Dideli krosoveriai    Model X
  Pikapai     Cybertruck
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt