Markės
1675 iš 1920
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Naujos kartos Subaru WRX yra savotiškas grįžimas prie savo šaknų – automobilis vėl gaminamas sedano kėbulu. Be to WRX kėbulas beveik visas skiriasi nuo įprasto Impreza – tik priekinės durelės ir bagažinės dangtis liko tokie patys. Naujas automobilis buvo pristatytas su nauju pavadinimu – nebeliko pavadinimo „Impreza“, tik „WRX“. Automobilis ginkluotas 2,0 litro turbo varikliu, mechanine visų varomųjų ratų sistema ir šešių pavarų mechanine pavarų dėže. Pagrindinė naujo modelio tobulinimo kryptis buvo valdymo savybių gerinimas, stabilumo posūkiuose didinimas. Kad tai pasiekti buvo sustiprinta visa pakaba – ji tapo 140 procentų standesnė. Tačiau automobilis vis dar puikiai tinkamas naudotis kasdieną. Automobilio interjeras kaip buvo spartietiškas, toks ir liko - niekas pernelyg nekrinta į akis ir tai kiek nuvilia, ypač turint omenyje kad už panašią sumą galima nupirkti išbaigtą, patrauklesnį ir itin galingą VW Golf GTI.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šios kartos WRX naudojamas įvairių šalių ralio čempinatuose, tačiau nebėra toks populiarus kaip anksčiau:



2017-11-28

Viso gero, „Subaru WRX STI“

Viso gero, „Subaru WRX STI“
„Subaru“ patvirtino liūdną žinią visiems šios markės gerbėjams: galingiausias šio gamintojo automobilis WRX STI nebebus gaminamas Europos rinkai nuo 2018-ųjų vasaros, tačiau užsakymai dar bus vykdomi iki tų metų pabaigos. Septyniolika metų legendinis keturiais ratais varomas automobilis buvo „Subaru“ markės vėliavnešys Europoje, tačiau jam išgyventi šioje ankštoje ir reguliavimų spaudžiamoje rinkoje tampa vis sunkiau.

Vokietijoje įsikūrusios „Subaru“ Europos būstinės vadovai išplatino pranešimą su teiginiu, jog gamybą tenka nutraukti dėl griežtėjančių nuodingų dujų emisijos reguliavimų, į kuriuos galingam automobiliui „įtilpti“ vis sunkiau. Jeigu į dabartines normas 2,5 l darbinio tūrio „boxer“ variklis „telpa“, tai į įsigaliosiančias 2022-aisiais – be šansų.

Prieš kelerius metus analogišką sprendimą priėmė ir didžiausias „Subaru“ konkurentas „Mitsubishi“, nutraukęs „Lancer Evolution“ gamybą. Pastarasis pasielgė išvis drastiškai: jeigu „Subaru“ kol kas kalba tik apie pasitraukimą iš Europos rinkos ir neatsisako minties turėti sportišką automobilį, „Mitsubishi“ „evoliucijos“ gamybą nutraukė visame pasaulyje ir jau kelerius metus džiaugiasi turėdami kelis visureigius ir elektromobilį.

„Subaru WRX STI“ yra populiarus automobilis visame pasaulyje, tačiau Europoje jo žvaigždė spindi ne taip ryškiai. Pavyzdžiui, didžiausioje Europos naujų automobilių rinkoje Vokietijoje nuo 2011-ųjų buvo parduota mažiau nei 900 „Subaru WRX STI“ modelių – tai niekiniai skaičiai palyginus su tūkstančiais „Audi“ RS ar BMW M serijos modelių.

„Subaru“ pranešime taip pat užsimenama, jog naujos kartos sportiškas modelis (jis nebūtinai vadinsis WRX STI) bus kuriamas ir gali būti, jog turės hibridinę jėgainę. „Subaru“ kol kas garsėjo kaip puikius benzininius variklius ir mechanines pavarų dėžes mokantis kurti gamintojas, tačiau jam ne itin sekėsi su „automatais“ bei dyzeliniais motorais. Gal hibridinės technologijos atneš sėkmę?

Toks žingsnis tikrus „Subaru“ fanus gali nuliūdinti, tačiau visa STI istorija rodo, jog gamintojas Europai niekada neskyrė daug dėmesio. Visos galingiausios, gražiausios ir kitokios „-iausios“ modifikacijos buvo skiriamos išskirtinai Japonijos rinkai ir į Lietuvą parplaukdavo su vairu dešinėje pusėje. Tiesa, vairo perkėlimas į kairę pusę šiam modeliui nėra itin sudėtingas, tad šalyje važinėja ne vienas STI, ant kurio lentelės su kėbulo numeriu iškalti ir japoniški hieroglifai. 
 


Subaru modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai ImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImpreza
Impreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiWRX STiWRX STi
Impreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXWRXWRX
  Vidutiniai  LegacyLegacyLegacyLegacyLegacyLegacy
   LevorgLevorg
  Kupė SVX    
   BRZBRZ
  Mini krosoveriai    XVXVCrosstrek
  Krosoveriai  OutbackOutbackOutbackOutbackOutbackOutback
 ForesterForesterForesterForesterForesterForester
    Solterra
  Visureigiai   B9 TribecaTribeca  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt