Markės
1619 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Spyker C8 yra olandiškas sportinis automobilis, kurio buvo gaminama eilė įvairiausių versijų. Automobilis pasižymi ekstravagantišku dizainu, kurio detalėse atsispindi Spyker kompanijos kaip lėktuvų variklių gamintojo praeitis. Į viršų atsidarančios durys, daugybė oro angų - automobilis labai emocionalus, išraiškingas ir "gyvas". Tai tikrai įvertintumėte atsisėdę į automobilio saloną, kuris sukurtas meistriškai derinant retro stilių su prabanga ir sportiškumu - automobilis išties primena pirmojo pasaulinio karo laikų lėktuvo kabiną. Spyker C8 turi viduryje sumontuotą variklį, ypač standžią pakabą iš aliuminio ir aliumininį kėbulą. Automobilis puikiai laiko kelią, vairo klausosi su idealiu tikslumu, tačiau juo važiuoti taip pat patogu kaip ir vežimu su mediniais ratais. Bazinis variantas turi Audi 4.2 litro V8 variklį su 400 AG galia (290 kW) ir pasiekia maksimalų 300 km/h greitį. C8 spyder T turi galingesnį 4.2 litro V8 variklį su dviem turbinomis, 525 AG (386 kW) galia, bei maksimaliu 320 km/h greičiu. C8 Double 12R versija yra skirta specialiai 24 valandų Le Mano varžyboms, o keliams skirta versija C8 Double 12S gali turėti net 600 AG variklį. Spyker C12 LaTurbie versija turi ilgesnę ratų bazę ir 12 cilindrų 6.0 litrų Audi W12 variklį su 500 AG. Visi šie automobiliai išoriškai yra labai panašūs. Tačiau jų nereikia painioti su Spyker C12 Zagato, kadangi šis skiriasi visais atžvilgiais. Spyder C8 Double 12R lenktyninis automobilis dalyvavo eilėje įvairių lenktynių, tame tarpe 24 valandų Le Mano ištvermės lenktynėse, FIA GT serijoje ir kitur.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tokius net du automobilius turėjo AB banko "Snoras" savininkai, kurie po bankroto bylos buvo parduoti varžytinėse. 2008 metais pagamintas „Spyker CB Laviolette“ su 406 AG, 4,2 litro varikliu buvo nupirktas brangiau. Jo pradinę kainą, 80 tūkst. eurų, pirkėjai kilstelėjo keturis kartus iki 88 tūkst. eurų (apie 303,6 tūkst. litų). 2009 metų „Spyker C8 Laviolette LM85“ su tokiu pat varikliu pirkėjas tik vieną kartą kėlė kainą. Už 75 tūkst. eurų siūlytos mašinos kaina pakilo tik iki 77 tūkst. eurų (apie 265,7 tūkst. litų):





2011-05-20

Už „Spyker C8 Laviolette“ vairo klaidos neatleidžiamos

Už „Spyker C8 Laviolette“ vairo klaidos neatleidžiamos
GAZAS.LT žurnalistas turėjo progą išmėginti „Spyker C8 Laviolette“ automobilį Vilniaus gatvėse. Trumpai drūtai, už šio fantastiškai greitai įsibėgėjančio ir dar greičiau sustojančio automobilio vairo jauti, kad jis klaidų neatleidžia. Metalo šalčiu alsuojanti pavarų perjungimo rankena, metalinis 8 cilindrų variklio garsas, sklindantis iš galo (variklis įmontuotas už važiuojančiųjų nugarų), neįprastai kietas stabdžio pedalas. Tokius pojūčius gali patirti tik važiuodamas tikru sportiniu automobiliu.

Šiame beveik 900 tūkst. litų su mokesčiais kainuojančiame automobilyje veltui ieškosi garso aparatūros.  Jos čia tiesiog nėra. Reikia klausyti variklio garso, ne muzikos.  Reikia jausti įspūdingą mašinos pagreitį ir žaibišką stabdymą, reikia pasikliauti tik savimi, o ne elektronika – tokią žinią perduoda šis „Spyker“.

Mažas svoris, didžiulė variklio galiaTai, ko gero, mažiausiai nuo tikro žiedinių lenktynių automobilio nutolęs modelis, pritaikytas važinėti įprastomis eismo sąlygomis.

Tiesa, „žaisti“ šio „Spyker“ akceleratoriaus pedalu reikia itin atsargiai, ypač –  ant šlapio asfalto, žvyro ar kitos slidžios kelio dangos. Mašina sveria vos 1275 kilogramus, tad 400 AG variklio galia yra milžiniška.  Automobilio pedalai yra labai siauri, arti vienas kito, todėl „Spyker“ vairuotojas turėtų avėti patogią sportinę avalynę minkštu padu.

Automobilis neturi jokios elektroninės stabilumo ar kitų įmantrių sistemų, apsaugančių vairuotoją nuo klaidų. Be to, jo valdymas yra labai specifinis ir dėl to, kad variklis įmontuotas ne priekinėje kaip įprasta, bet galinėje dalyje – už važiuojančiųjų sėdynių.

Mažas svoris, didžiulė variklio galia ir neįprastoje vietoje esantis svorio centras – pasuktais ratais kiek staigiau spustelėjus akceleratorių, žaibiškai galima išprovokuoti mašinos slydimą. Smagu, kai tą slydimą gali iš anksto numatyti ir kontroliuoti. Bet jeigu tai nutinka netikėtai, tik labai profesionalus vairuotojas gali suvaldyti šį automobilį.


Spyker modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Sportiniai  C8C8 AileronC8 Preliator
  Supercar   C12 Zagato   
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt