Markės
1606 iš 1918
Skoda Superb, (3T) 2008 - 2015
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.64% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 5
13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Nuostabiai patogus
  • Hečbeko praktiškumas
  • Gera vertė
  • Ekologiškas Greenline modelis
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Galinis matomumas galėtų būti geresnis
  • V6 benzininis variklis neekonomiškas ir neitin galingas
Antros kartos Superb naudoja Passat platformą ir yra hečbekas su novatorišku bagažinės dangčiu, kuris gali atsidaryti kaip paprasto sedano arba kaip hečbeko. Superb naudoja penkis VW kompanijos variklius: 125 AG (92 kW) 1.4 L TFSI, 160 AG (118 kW) 1.8 TFSI ir galingiausią 3.6 L V6 su visais varomaisiais ratais ir 6 greičių DSG pavarų dėže. Dyzeliniai varikliai yra šie: 2.0 TDI 140 AG (103 kW), 2.0 TDI 170 AG (125 kW) ir 1.9 TDI Greenline su sumažintu kuro suvartojimu. Pavarų dėžės gali būti 5 ir 6 greičių mechaninės arba 6 ir 7 greičių DSG pavarų dėžės.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Ramūnas | 2011-06-28
Škoda Superb 1.8 TSI
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Didelis, talpus, kokybiškas ir už priimtiną kainą
Negražus, kabinetinis vaizdelis viduje, jokių emocijų "uch" ir "ach"
Bendras automobilio aprašas
Automobilis pirktas naujas. Jis yra didelis (tokius paprastai mėgsta mūsų tautiečiai, nes jis panašus į Audi 100...) ir negražus. Tai turbūt didžiausias jo minusas, nes kitų silpnybių jis neturi. Kad tai giminingas pasatui (arba tiesiog VW) automobilis, jaučiasi iškart su juo truputį atidžiau susipažinus. Eilinį kartą galima džiaugtis tuo, kaip Škoda konstruktoriai sugeba pasinaudoti "vyresniojo" brolio sukurtais gana gerais produktais. Kam juos išradinėti, jei jau jie sugalvoti ir patikrinti. Taigi visa mechanika ir elektronika jau pažįstama iš VW automobilių. Tik Škoda juos sugebėjo pritaikyti savo modeliui. Interjeras kokybiškas ir tai iškart jaučiasi įsėdus. Emocijų viduje (beje, kaip ir išorėje) nedaug, bet viskas tvarkinga ir solidu. Viduje vietos apstu- o gale vietos daugiau nei Pasate! Ir tai jau ne pirmą kartą! Bagažinės dvigubas dangtis įdomus sprendimas, bet ar labai praktiškas ir reikalingas?-kiekvieno asmeninis reikalas. Man atrodo, kad ne, bet tai tik mano nuomonė. Dėl ilgos bazės jis važiuoja išties solidžiai. Iš kitos pusės, vairuotojui mėgstančiam energingą važiavimo stilių, jis nebus teisingas pasirinkimas. Galima sportiškumą "išlaužti" su žemo profilio padangom ir kietesne pakaba (opcija "blogų kelių paketas", kietesnės spyruoklės ir amortizatoriai), tačiau sportininku jo vistiek nepavadinsi. Na maždaug, užsidėsi Usain'o Bolt'o (aut.pst. sprinteris ir pasaulio 100 m rekordininkas) batelius, bet Bolt'u nuo to netapsi. Taigi ir čia tas pats. Bet tokiam automobiliui to ir nereikia. Jis sukurtas trečiųjų šalių piliečiams, įmonėms, kurie neįstengia ( o gal ir nereikia?) nusipirkti prabangaus limuzino klasės atstovo, tačiau nori solidaus ir komfortiško automobilio už priimtiną kainą. Jis šias funkcijas - talpumo, patogumo ir komforto - atlieka išties puikiai.
Variklis
1.8 TSI turbobenzininis variklis išties puikus! 160 Ag ir 250 Nm sukimo momentas yra puikūs rodikliai, kurie lydimi labai protingų kuro sąnaudų - vidutiniškai 8-9 litrai 100 km. Ir tai su automatine DSG pavarų dėže. Pirmą kartą pabandžius važiuoti, gali susidaryti įspūdis, kad po kapotu sumontuotas minimum 2,5, o gal ir 3 litrų variklis. Dinamika puiki, jokios turbo duobės, trauka tolygi, nes sukimo momento maksimali reiškmė išlieka labai plačiame diapazone. Po pasivažinėjimo, pakeičiau savo nuomone dėl dyzelinio variklio, kuris pabrangina mašiną ~8-9 tūkstančiais litų, kurie atsipirktų po ... 150.000 km.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Gera žinia yra ta, kad Škoda yra sukurta...lietuviams. Mes norime turėti didelį, prabangų automobilį, bet remontuotis pigiai-garažiuke, pas Joną ar Andrejų. Šiuo atveju viskas yra paprasčiau. Aptarnavimas ir remontas yra tikrai "labai" priimtini ir vengti firminio serviso tikrai nėra jokio reikalo. Apskritai, visi VW automobiliai yra sąlyginai nebrangiai eksploatuojami, taigi ir Superb neturėtų gasdinti savo priežiūros ir remonto išlaidomis. Apie nuvertėjimą sunku kalbėti, nes antros kartos Superb automobilių antrinėje rinkoje praktiškai nėra, taigi darytina išvada, kad savininkai jų neskuba parduoti, o tai reiškia tik vieną - jie patenkinti savo automobiliu.
Patarimai perkančiajam
Drąsiai galima pirkti, jei žinoma automobilio istorija. DSG automatinė pavarų dėžė žinoma problema dar iš VW, taigi į ją reikėtų atkreipti ypatingą dėmesį. Jei tarp benzininio 1.8 TSI ir 2.0 TDI automobilių didelis piniginis skirtumas, siūlau pasiskaičiuoti, ar ne vertingesnis pirkinys su benzininiu motoru. Keisti laiku ir pilti tik gerus tepalus.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 159)
Skoda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Citigo 
  Maži  FabiaFabiaFabiaFabia
  Kompaktiniai    RapidScala
  Vidutiniai  OctaviaOctaviaOctaviaOctavia
  Dideli   SuperbSuperbSuperbSuperb
  Mini krosoveriai    Kamiq
  Krosoveriai   YetiKaroq
  Dideli krosoveriai    Enyaq
  Visureigiai    KodiaqKodiaq
  Daugiatiksliai   Roomster  
  Komerciniai   Praktik  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt