Markės
1599 iš 1918
Skoda Octavia, (5E) 2012 - 2020
522Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.36% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 22
13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 91% Ne 9%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Praktiškas
  • Geras kainos ir kokybės santykis
  • Galimos visų varomųjų ratų versijos
TRŪKUMAI
  • Blankus išorės ir vidaus dizainas
  • Nekomfortiška pakaba
"Galingiausia RS versija turės 2,0 litrų turbo variklį pasiskolintą iš Volkswagen Golf GTI"
Naujoji Škoda Octavia meta iššūkį visų mylimam ir gerbiamam Volkswagen Golf. Naujas Škoda modelis pasitinka pirkėjus subtiliu atnaujintu dizainu ir vokiška kokybe. Octavia yra orientuota į praktišką pirkėją vertinantį erdvę, praktiškumą ir patikimumą. Lyginant su ankstesne karta, naujasis automobilis yra 90 mm ilgesnis, 45 mm platesnis, o atstumas tarp ašių buvo padidintas 108 mm (iki 2686 mm). Octavia modelis turi erdviausią savo klasėje interjerą - salono ilgis siekia net 1782 mm. Be to 590 litrų talpos bagažinė erdvumu taip pat lenkia daugelį konkurentų. Visa tai itin teigiamai įvertins šios markės gerbėjai. Tiesa, automobilis nebėra toks pigus kaip kadaise – Škoda kompanija žino savo vertę, o už ją moka pirkėjas. Automobilio dizainas naujų vėjų neįpūs – iš vienos pusės subtilus, daugelio skonį atitinkantis ir kompanijos tradicijas puoselėjantis stilius kiek primena praėjusio dešimtmečio Audi A4 modelius. Iš kitos pusės, skulptūriškos Škoda linijos patraukia savo subtilumu ir elegancija. Nieko nepridėsi ir nieko neatimsi. Interjeras tapo gerokai modernesnis ir patrauklesnis, o minkštas plastikas nuteikia tikrai maloniai. Tik plastikas esantis tarp priekinių sėdynių yra kietas, tačiau irgi nedvelkia pigumu. Škoda Octavia komplektuojamas su plačia variklių gama. Jų tarpe yra 1,4 litro TSI variklis su 120 AG, 1,8 litro TSI variklis su 177 AG bei 1,6 litro TDI motorai, kurie „GreenLine“ versijose generuoja 109 AG, o šimtui kilometrų kelio suvartoja vos 3,4 litro degalų. Galingiausia RS versija turės 2,0 litrų turbo variklį pasiskolintą iš Volkswagen Golf GTI. Kelyje Škoda Octavia elgiasi saugiai ir nuspėjamai, nors ir nepasižymi ugnele, kuria gali pasigirti naujasis Volkswagen Golf. Vairo mechanizmas galėtų suteikti daugiau informacijos vairuotojui, tačiau tai tikrai netrikdys tipiško Škoda vairuotojo.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Visais ratais varoma Octavia Scout versija:



Galingiausia RS versija:


2020-11-29
Praktiškas ir gražus automobilis
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Talpus ir praktiškas; Nebrangus išlaikymas; Pakankamai patikimas; Mažos kuro sąnaudos;
Ilgos galinės durelės hečbekuose; Kai kuriems vairuotojams 77kW variklio galios nepakaks;
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Skaityti atsiliepimus įdomu, bet, kaip pats įsitikinau, geriausia yra išbandyti mašiną pačiam, nes atsiliepimai yra labai subjektyvus dalykas. Na bet štai, ką aš manau apie savo Škoda Octavia Hečbeką. Graži išvaizda. Labai patinka, kad atrodo kaip sedanas, bet bagažinė kaip hečbeko. Labai patogu patalpinti bagažą. Mašinos su tokiu kėbulu yra retenybė. Patinka galinės lempos. Naktį Octavią visada atpažinsi iš galinių lempų. Patinka, kad mašinoje yra normalus rankinis stabdis, o ne elektrinis, kuriuos dabar deda į visas naujesnes mašinas. Elektrinis rankinis stabdis yra blogis. Dabar sunku rasti mašiną su normaliu rankiniu. Kai rinkausi mašiną, Golf 7 man labai patiko, bet nepirkau vien dėl to, kad neturi normalaus rankinio stabdžio. Jautrūs stabdžiai. Kilimėliai prisitvirtina prie grindų ir nesimala po kojomis. Mašina kaip tokio dydžio vairuojasi smagiai. Salone panaudotos pakankamai geros kokybės medžiagos. Tikrai nesijaučia, kad kažkur buvo labai taupyta. Važinėjant trumpais atstumais, sustojus ir išjungus variklį, nenustebkit, jei ventiliatorius neišsijungs kurį laiką. Tai reiškia, kad vyksta DPF filtro regeneraciją. Važinėjant ilgesniais atstumais regeneracija įvyksta paties važiavimo metu. Minusai: Prieš tai vairavau Passat B5 sedaną. Po Passato Škodoje šiek tiek pasijautė prastokas matomumas pro galinį stiklą, nes jis labiau pagulęs, nei Passate, todėl matomumas vertikalai šiek tiek mažesnis. Hečbeko galinės durelės yra ilgos. Iš pradžių reikia prie jų priprasti, o taip pat būti atsargiam išlipant stovėjimo aikštelėje. Norėjau pasikrauti telefoną per mašinos USB lizdą. Nekrauna. Išsiaiškinau, kad ne visus telefonus krauna. Tiesiog kai kurie telefonai nesupranta, kad buvo pajungti pakrauti. Ne problema, nes kraunu telefoną per 12V lizdą šalimais. 2013 metų modeliuose neturint VCDS programos neina atstatyti serviso priminimo laikmačio. Ne problema. Nusipirkau iš kiniečių HEX-V2 laidą už 25€ ir atstačiau serviso laikmatį pats. Modeliuose nuo 2014-ų metų serviso laikmatį galima atstatyti įprastai per prietaisų skydelį. Daug kas rašė, kad variklis per silpnas. Čia priklauso nuo kiekvieno asmeninių poreikių. Aš pirmą kartą pravažiavęs iškart supratau, kad galios man pakanka. Kiti rašė, kad garso izoliacija silpna. Mane garso izoliacija visiškai tenkina. Variklio garsas pakankamai tylus. Važiuojant 100 km/h labiau girdisi vėjo švilpimas nei variklis. Aš daug mieliau klausausi vėjo nei variklio garso. Dar turiu pastebėti, kad važiuojant blogais keliais į purvasaugius atsimušantis purvas ar akmenukai girdisi labai gerai. Tai šita prasme garso izoliacija nėra gera, bet aš dažnai po purvus ir nevažinėju nevažinėju. Kiti rašė, kad garso sistema prastoka. Gal aš nežinau, kas yra gera garso sistema, bet mano mašinoje muzika skamba tikrai neprastai ir jokių nusiskundimų aš neturiu.
Patarimai perkančiajam
Labai daug Octavių buvo parduota Lietuvoje, todėl, jei renkatės, ar pirkti iš užsienio parvarytą ar Lietuvoje pirktą ir eksploatuotą, rinkitės lietuvišką variantą. Daug mažesnė tikimybė dėl atsuktos ridos ir mažiau tikėtina, kad mašina turėjo auto įvykių.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 11)
Skoda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Citigo 
  Maži  FabiaFabiaFabiaFabia
  Kompaktiniai    RapidScala
  Vidutiniai  OctaviaOctaviaOctaviaOctavia
  Dideli   SuperbSuperbSuperbSuperb
  Mini krosoveriai    Kamiq
  Krosoveriai   YetiKaroq
  Dideli krosoveriai    Enyaq
  Visureigiai    KodiaqKodiaq
  Daugiatiksliai   Roomster  
  Komerciniai   Praktik  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt