Markės
1599 iš 1918
Skoda Octavia, (5E) 2012 - 2020
522Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.36% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 22
13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 91% Ne 9%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Praktiškas
  • Geras kainos ir kokybės santykis
  • Galimos visų varomųjų ratų versijos
TRŪKUMAI
  • Blankus išorės ir vidaus dizainas
  • Nekomfortiška pakaba
"Galingiausia RS versija turės 2,0 litrų turbo variklį pasiskolintą iš Volkswagen Golf GTI"
Naujoji Škoda Octavia meta iššūkį visų mylimam ir gerbiamam Volkswagen Golf. Naujas Škoda modelis pasitinka pirkėjus subtiliu atnaujintu dizainu ir vokiška kokybe. Octavia yra orientuota į praktišką pirkėją vertinantį erdvę, praktiškumą ir patikimumą. Lyginant su ankstesne karta, naujasis automobilis yra 90 mm ilgesnis, 45 mm platesnis, o atstumas tarp ašių buvo padidintas 108 mm (iki 2686 mm). Octavia modelis turi erdviausią savo klasėje interjerą - salono ilgis siekia net 1782 mm. Be to 590 litrų talpos bagažinė erdvumu taip pat lenkia daugelį konkurentų. Visa tai itin teigiamai įvertins šios markės gerbėjai. Tiesa, automobilis nebėra toks pigus kaip kadaise – Škoda kompanija žino savo vertę, o už ją moka pirkėjas. Automobilio dizainas naujų vėjų neįpūs – iš vienos pusės subtilus, daugelio skonį atitinkantis ir kompanijos tradicijas puoselėjantis stilius kiek primena praėjusio dešimtmečio Audi A4 modelius. Iš kitos pusės, skulptūriškos Škoda linijos patraukia savo subtilumu ir elegancija. Nieko nepridėsi ir nieko neatimsi. Interjeras tapo gerokai modernesnis ir patrauklesnis, o minkštas plastikas nuteikia tikrai maloniai. Tik plastikas esantis tarp priekinių sėdynių yra kietas, tačiau irgi nedvelkia pigumu. Škoda Octavia komplektuojamas su plačia variklių gama. Jų tarpe yra 1,4 litro TSI variklis su 120 AG, 1,8 litro TSI variklis su 177 AG bei 1,6 litro TDI motorai, kurie „GreenLine“ versijose generuoja 109 AG, o šimtui kilometrų kelio suvartoja vos 3,4 litro degalų. Galingiausia RS versija turės 2,0 litrų turbo variklį pasiskolintą iš Volkswagen Golf GTI. Kelyje Škoda Octavia elgiasi saugiai ir nuspėjamai, nors ir nepasižymi ugnele, kuria gali pasigirti naujasis Volkswagen Golf. Vairo mechanizmas galėtų suteikti daugiau informacijos vairuotojui, tačiau tai tikrai netrikdys tipiško Škoda vairuotojo.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Visais ratais varoma Octavia Scout versija:



Galingiausia RS versija:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 22
Vairas | 2014-10-04
Skoda Octavia 1.6 TDI Greenline
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus santykis kaina/kokybė; ekonomiškas variklis; gausybė apgalvotų ir praktiškų sprendimų; kokybiškas salonas
Dideli veidrodėliai; Markės prestižas; Aštrūs stabdžiai
Tiesiai šviesiai - klasės lyderis pagal kainą/kokybę. Bazinė versija pasiūlys viską, ko reikia vairuojant kiekvieną dieną. Papildoma įranga taip pat smagi, tačiau nebūtina. Pats papildomai užsakiau oro pagalves šonuose, šildomas sėdynes bei priekinį stiklą, parktroniką ir geresnę centrinę konsolę. Pirmiausias dalykas, kurį verta paminėti yra praktikškumas. Nesvarbu ar kalbama apie didelę bagažinę, apie gausybę naudingų skyrelių, apie aiškų prietaisų išdėstymą ar apie dar dešimtis racionalių sprendimų. Negalėčiau sakyti, kad tai yra įdomiausias automobilis mano gyvenime, bet turiu jau daugiau nei metus ir nebuvo nė dienos, jog gailėčiausi (na nebent norėčiau galingesnio variklio). Protingai investuoti pinigai į protingą automobilį. Jis tikrai nepravers kabinant panas, pjaunant padangas ar pasirodant prieš draugus, tačiau tikrai nudžiugins kiekvieną, kuris kasdien vairuoja ir nori patikimo automobilio už gerą kainą. Įžvelgčiau tik minimalius minusus: 1.Dideli veidrodėliai patogūs mieste, bet lekiant greičiau ima erzinti dėl garso; 2. Stabdžiai labai geri (arba gal net per geri), tad vos padauginus - iškart smingate veidu į skydelį; 3. Ženklelis ir nusistatymas (Škoda nėra vertinama tarp LT žmonių). 1.6 TDI Greenline yra labai ekonomiškas. Kartais net pamirštu kada pyliausi degalus. Kadangi auto su mechanine pavarų dėže, tai įmanoma ir agresyviau kur pralėkti. Įspėčiau, kad tie, kurie dažniausiai keliauja užmiestyje ar magistraliniuose keliuose, turėtų rinktis galingesnę versiją, nes nors ir guvus, šis variklis sunkiai priima didesnį greitį. Negalima tikėtis kitaip, kai vidutiniškai mieste sudeginu iki 5l kuro. Norintieji smagiau prasilėkti gali rinktis ir 2l dyzelį arba VRS modelius. Ženklelis. Pagrindinis dalykas dėl ko šis auto gana greitai nuvertėja. Populiari nuomonė, jog Škoda tai nevykęs VW mūsų sustabarėjusioje ir stereotipų pilnoje Lietuvoje niekur nedingsta. O gaila, nes daugelis permoka pasirinkdami kitus variantus. Girdėjau nuomių, kad Škoda nuobodi. Na yra VRS versijos. Jei netinka, rinkitės bragesnius variantus. Eksplotacijos kaštai nedideli. Kolkas daugiau pasakyti negaliu, nes automobilis pakankamai naujas. Bazinė versija - beveik viskas ko reikia. Jei pakanka lėšų, rinkitės geresnį multifunkcinį skydelį, nes labai iškelia bendrą auto vertę. Įvertinkite papildomos įrangos naudą, nes yra dalykų, kurių jums tikrai nereiks arba bus galima įsigyti pigiau. Jei dažniausiai būnate mieste, tai rinkitės taupiausią variklį.
Pilnas atsiliepimas...
Ekspertas | 2013-07-03
Toki automobili vairuojuoju!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas, dinamiskas, komfortabilus, erdvus, didziule bagazine, pigi eksploatacija.
Dar nepastebejau jokiu trukumu.
Jei trumpai apibudinus - TAI SUPERINIS AUTOMOBILIS! Teko vazineti su 1-aja ir su 2-aja Octavija modekiais. Tai diena ir naktis :) Skoda OCTAVIA III yra NR-1 automobilis pagal kaina ir kokybe juo labiau lietuviskiems keliams. 2l 110kw Siulau rinktis dyzelina su 2l / 110kv.
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Skoda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Citigo 
  Maži  FabiaFabiaFabiaFabia
  Kompaktiniai    RapidScala
  Vidutiniai  OctaviaOctaviaOctaviaOctavia
  Dideli   SuperbSuperbSuperbSuperb
  Mini krosoveriai    Kamiq
  Krosoveriai   YetiKaroq
  Dideli krosoveriai    Enyaq
  Visureigiai    KodiaqKodiaq
  Daugiatiksliai   Roomster  
  Komerciniai   Praktik  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt