Markės
1599 iš 1918
Skoda Octavia, (5E) 2012 - 2020
522Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.36% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 22
13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 91% Ne 9%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Praktiškas
  • Geras kainos ir kokybės santykis
  • Galimos visų varomųjų ratų versijos
TRŪKUMAI
  • Blankus išorės ir vidaus dizainas
  • Nekomfortiška pakaba
"Galingiausia RS versija turės 2,0 litrų turbo variklį pasiskolintą iš Volkswagen Golf GTI"
Naujoji Škoda Octavia meta iššūkį visų mylimam ir gerbiamam Volkswagen Golf. Naujas Škoda modelis pasitinka pirkėjus subtiliu atnaujintu dizainu ir vokiška kokybe. Octavia yra orientuota į praktišką pirkėją vertinantį erdvę, praktiškumą ir patikimumą. Lyginant su ankstesne karta, naujasis automobilis yra 90 mm ilgesnis, 45 mm platesnis, o atstumas tarp ašių buvo padidintas 108 mm (iki 2686 mm). Octavia modelis turi erdviausią savo klasėje interjerą - salono ilgis siekia net 1782 mm. Be to 590 litrų talpos bagažinė erdvumu taip pat lenkia daugelį konkurentų. Visa tai itin teigiamai įvertins šios markės gerbėjai. Tiesa, automobilis nebėra toks pigus kaip kadaise – Škoda kompanija žino savo vertę, o už ją moka pirkėjas. Automobilio dizainas naujų vėjų neįpūs – iš vienos pusės subtilus, daugelio skonį atitinkantis ir kompanijos tradicijas puoselėjantis stilius kiek primena praėjusio dešimtmečio Audi A4 modelius. Iš kitos pusės, skulptūriškos Škoda linijos patraukia savo subtilumu ir elegancija. Nieko nepridėsi ir nieko neatimsi. Interjeras tapo gerokai modernesnis ir patrauklesnis, o minkštas plastikas nuteikia tikrai maloniai. Tik plastikas esantis tarp priekinių sėdynių yra kietas, tačiau irgi nedvelkia pigumu. Škoda Octavia komplektuojamas su plačia variklių gama. Jų tarpe yra 1,4 litro TSI variklis su 120 AG, 1,8 litro TSI variklis su 177 AG bei 1,6 litro TDI motorai, kurie „GreenLine“ versijose generuoja 109 AG, o šimtui kilometrų kelio suvartoja vos 3,4 litro degalų. Galingiausia RS versija turės 2,0 litrų turbo variklį pasiskolintą iš Volkswagen Golf GTI. Kelyje Škoda Octavia elgiasi saugiai ir nuspėjamai, nors ir nepasižymi ugnele, kuria gali pasigirti naujasis Volkswagen Golf. Vairo mechanizmas galėtų suteikti daugiau informacijos vairuotojui, tačiau tai tikrai netrikdys tipiško Škoda vairuotojo.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Visais ratais varoma Octavia Scout versija:



Galingiausia RS versija:


2020-11-18
Octavia 2.0l 110kw DSG 2016m
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Didele bagazine, ekonomiskas
Smagraciai byra, brangus keitimas, zibintuose ledai trumpai laiko, brangus remontas, nauja deti dar brangiau.
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Sveiki. Na ka, parasysiu apie skoda. Turiu skoda 2016m. Universala 2.0l 110kw DSG 6 begiu. Masina kaip masina. Vaziuokle su r17 gan kietoka, galetu buti minkstesne, nors be premium klases automobilis. Garso izoliacija taip pat nera gera, girdisi tikrai tiek variklis tiek padangu uzimas. Toliau, automatas.. automatas gan bukas, galetu staigiau metyti begius, kaikuriuose modeliuose galima nusistatyti sport, normal, comfort dezes veikima, siulyciau toki varianta pirkti, bet pas mane nera gaila sios funkcijos. Galios lenkimui pakanka, bet manau pacipuosiu saugiai iki 130-140, maloniau bus vaziuoti. Turejau 2 dideles problemas. Tai : smagratis ! Pradejo barsketi ant laisvu saltu motoru, remontas kaip kur, man su viskuo gavosi 700eu. Toliau ! Lempos, pas mane yra su led juosta apacioje, kaip dienos sviesos. Vienos lempos pradejo geltonai sviesti ledas. Mazai kas tai tvarko. Jei tvarko tai reikia donorines lempos is kurios isims veikianti leda, kiek jis veiks vel gi neaisku, nauja lempa nuo 350eu, jei pirksi viena, tai skirsis spalvos ir siaip, nauja yra nauja, tad reiks abi naujas pirkti. O siaip bendrai, neblogas eko klases automobilis uz tokia kaina. Del vietos, tai tikrai pakanka.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 7)
Skoda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Citigo 
  Maži  FabiaFabiaFabiaFabia
  Kompaktiniai    RapidScala
  Vidutiniai  OctaviaOctaviaOctaviaOctavia
  Dideli   SuperbSuperbSuperbSuperb
  Mini krosoveriai    Kamiq
  Krosoveriai   YetiKaroq
  Dideli krosoveriai    Enyaq
  Visureigiai    KodiaqKodiaq
  Daugiatiksliai   Roomster  
  Komerciniai   Praktik  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt