Markės
1597 iš 1918
Skoda Octavia, (1U) 1997 - 2010
523Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.92% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 23
13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 91% Ne 9%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškai pagamintas
  • Patikimas
  • Nebrangus išlaikymas
  • vRS versija
TRŪKUMAI
  • Prasta salono medžiagų kokybė
  • Prasta įranga
  • Prasta garso izoliacija
Škoda Octavia yra nedidelis šeimos automobilis gamintas penkerių durų hečbeko, sedano ir universalo kėbulais. Pirmos kartos Octavia gaminta ant Volkswagen grupės A4 (PQ34) platformos. Automobilis tik pradėtas pardavinėti susilaukė didelio pasisekimo dėl praktiškumo, erdvumo, VW kokybės ir nedidelės kainos, kurią bėgant laikui neblogai išlaiko. Octavia taip pat buvo gaminama su keturių varomųjų ratų 4x4 sistema tiek universalo, tiek hečbeko versijose. Kaip ir Fabia atveju, Octavia irgi buvo pristatyta geriausiai įrengta vRS versija su 1.8 litro turbo varikliu su 180 AG (134 kW) panašiu į naudojamą Audi TT.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia vRS versija:



Automobilis buvo naudojamas WRC varžybose tol kol ralyje netapo populiarūs mažieji automobiai:



2022-05-02
Skoda Octavia 1U5 1.9TDI 66kw 1999m. 420'000KM
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Ekonomiškas, gerai valdomas, erdvus, nebrangiai išlaikomas, geras matomumas, patikimas variklis ir greičių dėžė.
  • Ekonomiškas
  • Gera pavarų dėžė
  • Gerai valdomas
  • Erdvus salonas
  • Talpi bagažinė
  • Stabilus kelyje
  • Nebrangus išlaikymas
  • Nebrangus nusipirkti
  • Geras matomumas iš vidaus
Prasta garso izoliacija, visiškai nekomfortiškas, pasenęs dizainas.
  • Prasta garso izoliacija
  • Nekomfortiškas
  • Neinformatyvus vairas
  • Prasta įranga
  • Negražus dizainas
Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Labai ekonomiškas, ypač ilgiems atstumams, pripylus pilną baką užteko iš Kauno iki Rygos ir atgal, ir dar savaitę pavažinėjau kol iki raudonos zonos nukrito kuro matuoklė. Automobilio galia pakelta iki 90kw, tai ramiai važiuojant dar keliais procentais nukrito kuro sąnaudos. Mašina erdvi, turi gerą sukimosi kampą, važiuoklė nešokinėja ir nėra per kieta, o pačios važiuoklės patikimumas pusė velnio, tai šį, tai tą pakeiti, nieko kažko per daug rimto, kad kažkas lūžtų ar greit dėvėtųsi. Variklis neužmušamas, jeigu tepalo yra ir neperkaista, tai tas 1.9TDI realiai traktoriaus variklis ir nėra ten kam gesti, kas gali būti mechaniška (bent jau senesniems modeliams), tai tas ir mechaniška, elektronikos minimaliai, ne veltui kiti ir kalba, kad, tiesiogine šio žodžio prasme, 1.9TDI gali važiuoti aliejumi vietoj dyzelio (nes jau daug kas išbandė). Per 400'000km iš variklio pusės VISIŠKAI nieko nedaryta, nė viena tarpinė nepakeista, o tepalo nė kiek nevalgo ir nenulaša (aišku gal dėl to, kad prieš mane mašiną turėjo mechanikas, o aš sąžiningai kas 10'000km keičiu tepalą). Kalbant apie gedimus ir minusus, tai teko restauruoti vairo kolonėlę (kas šitiems modeliams dažna problema), teko galinius bugninius stabdžius pilnai perrinkti, nes pradėjo leisti cilindriukai ir nusidėvėjo kaladėlių atramos. Pakeičiau visus guolius, nes vienas staigiai ūžti pradėjo, o patikrinus dar du guoliai kėlė įtarimą. Garso izoliacija gana prasta, važiuojant greitkeliu garsiai girdisi variklis. Sėdynės, kaip taburetės, nors čia kažkodėl visos ir naujesnės mašinos tokią madą ima. Ilgoms kelionėms tikrai nėra pati patogiausia, nors, kaip ir minėjau, amortizacija gera, mašina nešokinėja, valdomumas geras, bet atsėdėjus gerus 400km mašinoj, jau ir kojas vos pavelki. Apibendrinant, jeigu jums patikimumas svarbiau už komfortą, tai tikrai galiu rekomenduoti. Patikimas, ekonomiškas, gana pigiai išlaikomas, erdvus automobilis.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 2)
Skoda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Citigo 
  Maži  FabiaFabiaFabiaFabia
  Kompaktiniai    RapidScala
  Vidutiniai  OctaviaOctaviaOctaviaOctavia
  Dideli   SuperbSuperbSuperbSuperb
  Mini krosoveriai    Kamiq
  Krosoveriai   YetiKaroq
  Dideli krosoveriai    Enyaq
  Visureigiai    KodiaqKodiaq
  Daugiatiksliai   Roomster  
  Komerciniai   Praktik  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt