Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Kokybiškai pagamintas
- Patikimas
- Nebrangus išlaikymas
- vRS versija
TRŪKUMAI
- Prasta salono medžiagų kokybė
- Prasta įranga
- Prasta garso izoliacija
Škoda Octavia yra nedidelis šeimos automobilis gamintas penkerių durų hečbeko, sedano ir universalo kėbulais. Pirmos kartos Octavia gaminta ant Volkswagen grupės A4 (PQ34) platformos. Automobilis tik pradėtas pardavinėti susilaukė didelio pasisekimo dėl praktiškumo, erdvumo, VW kokybės ir nedidelės kainos, kurią bėgant laikui neblogai išlaiko. Octavia taip pat buvo gaminama su keturių varomųjų ratų 4x4 sistema tiek universalo, tiek hečbeko versijose. Kaip ir Fabia atveju, Octavia irgi buvo pristatyta geriausiai įrengta vRS versija su 1.8 litro turbo varikliu su 180 AG (134 kW) panašiu į naudojamą Audi TT.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galingiausia vRS versija:
Automobilis buvo naudojamas WRC varžybose tol kol ralyje netapo populiarūs mažieji automobiai:
Automobilis buvo naudojamas WRC varžybose tol kol ralyje netapo populiarūs mažieji automobiai:
2022-05-02 |
Skoda Octavia 1U5 1.9TDI 66kw 1999m. 420'000KM |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Ekonomiškas, gerai valdomas, erdvus, nebrangiai išlaikomas, geras matomumas, patikimas variklis ir greičių dėžė.
Prasta garso izoliacija, visiškai nekomfortiškas, pasenęs dizainas.
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Labai ekonomiškas, ypač ilgiems atstumams, pripylus pilną baką užteko iš Kauno iki Rygos ir atgal, ir dar savaitę pavažinėjau kol iki raudonos zonos nukrito kuro matuoklė. Automobilio galia pakelta iki 90kw, tai ramiai važiuojant dar keliais procentais nukrito kuro sąnaudos. Mašina erdvi, turi gerą sukimosi kampą, važiuoklė nešokinėja ir nėra per kieta, o pačios važiuoklės patikimumas pusė velnio, tai šį, tai tą pakeiti, nieko kažko per daug rimto, kad kažkas lūžtų ar greit dėvėtųsi. Variklis neužmušamas, jeigu tepalo yra ir neperkaista, tai tas 1.9TDI realiai traktoriaus variklis ir nėra ten kam gesti, kas gali būti mechaniška (bent jau senesniems modeliams), tai tas ir mechaniška, elektronikos minimaliai, ne veltui kiti ir kalba, kad, tiesiogine šio žodžio prasme, 1.9TDI gali važiuoti aliejumi vietoj dyzelio (nes jau daug kas išbandė). Per 400'000km iš variklio pusės VISIŠKAI nieko nedaryta, nė viena tarpinė nepakeista, o tepalo nė kiek nevalgo ir nenulaša (aišku gal dėl to, kad prieš mane mašiną turėjo mechanikas, o aš sąžiningai kas 10'000km keičiu tepalą). Kalbant apie gedimus ir minusus, tai teko restauruoti vairo kolonėlę (kas šitiems modeliams dažna problema), teko galinius bugninius stabdžius pilnai perrinkti, nes pradėjo leisti cilindriukai ir nusidėvėjo kaladėlių atramos. Pakeičiau visus guolius, nes vienas staigiai ūžti pradėjo, o patikrinus dar du guoliai kėlė įtarimą. Garso izoliacija gana prasta, važiuojant greitkeliu garsiai girdisi variklis. Sėdynės, kaip taburetės, nors čia kažkodėl visos ir naujesnės mašinos tokią madą ima. Ilgoms kelionėms tikrai nėra pati patogiausia, nors, kaip ir minėjau, amortizacija gera, mašina nešokinėja, valdomumas geras, bet atsėdėjus gerus 400km mašinoj, jau ir kojas vos pavelki. Apibendrinant, jeigu jums patikimumas svarbiau už komfortą, tai tikrai galiu rekomenduoti. Patikimas, ekonomiškas, gana pigiai išlaikomas, erdvus automobilis. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 2)
Skoda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Citigo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Fabia | Fabia | Fabia | Fabia | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Rapid | Scala | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Octavia | Octavia | Octavia | Octavia | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Superb | Superb | Superb | Superb | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Kamiq | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Yeti | Karoq | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Enyaq | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Kodiaq | Kodiaq | ||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Roomster | |||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Praktik | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Skoda Octavia TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis