Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Kokybiškai pagamintas
- Patikimas
- Nebrangus išlaikymas
- vRS versija
TRŪKUMAI
- Prasta salono medžiagų kokybė
- Prasta įranga
- Prasta garso izoliacija
Škoda Octavia yra nedidelis šeimos automobilis gamintas penkerių durų hečbeko, sedano ir universalo kėbulais. Pirmos kartos Octavia gaminta ant Volkswagen grupės A4 (PQ34) platformos. Automobilis tik pradėtas pardavinėti susilaukė didelio pasisekimo dėl praktiškumo, erdvumo, VW kokybės ir nedidelės kainos, kurią bėgant laikui neblogai išlaiko. Octavia taip pat buvo gaminama su keturių varomųjų ratų 4x4 sistema tiek universalo, tiek hečbeko versijose. Kaip ir Fabia atveju, Octavia irgi buvo pristatyta geriausiai įrengta vRS versija su 1.8 litro turbo varikliu su 180 AG (134 kW) panašiu į naudojamą Audi TT.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galingiausia vRS versija:
Automobilis buvo naudojamas WRC varžybose tol kol ralyje netapo populiarūs mažieji automobiai:
Automobilis buvo naudojamas WRC varžybose tol kol ralyje netapo populiarūs mažieji automobiai:
2022-03-18 |
2001 m. 1.9 TDI 81kW |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Paprastai ir pigiai remontuojamas, lengva gauti detalių, ekonomiškas, neblogai valdomas, talpi bagažinė
Amžius ir didelė rida daro savo - teko daug ką pasikeisti ir remontuoti
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Su Octavia važinėju jau 7 metai. Norisi pasikeisti į kažką naujesnio ir komfortiškesnio, bet dar pasilaikysiu iki TA galo, nes eksploatacija pigi. Pagrindines problemos su kuriom susiduriau: 1) lengvai užsikemša turbina, nors daugiausiai važinėju užmiestyje. Jei važiuoju laikau apie 2000 aps/min, turbinos geometrija užsikemša po poros šimtų kilometrų. Reikia važinėti šiek tiek agresyviau. 2) Užsikišusi turbina prapučia galvos tarpinę. 3) Lužta langų pakelėjų kronšteiniukai. 4) Buvo sugedęs MAF sensorius. 5) Kartais užstringa galinių stabdžių suportų kreipiančiosios. 6) Kvailioja centrinis užraktas. 7) Per kelių metų laikotarpį teko perrinkti visą priekinę važiuoklę, nors galui keičiau tik varvančius amortizatorius. 8) Nebelaikė stabdžių pagrindinis cilindras. Valdosi ir ant kelio stovi neblogai. Garso izoliacija patenkinama. Automobilis paprastas ir patikimas darbinis arkliukas. Esu iš pirmo karto neužkuręs tik vieną kartą, kai numirė senas akumuliatorius, tačiau pavyko užsikurti užstumiant. Žiemą jokių problemų, tačiau aš visada prieš žiemą pasikeičiu filtrus ir kas kelis metus žvakes. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Didelis detalių pasirinkimas nuo pigių kiniškų iki kokybiškų vokiškų. Susidėjau važiuoklę ir stabdžius TRW, tai problemų neturiu. Tepalus keičiu kas 10000 km. Teko prieš du metus nuimti galvą, kad pasikeisti tarpinę, tai cilindrų honas buvo matomas, o pats variklis iš vidaus švarutėlis. Senieji purkštukai ir siurblys, dėl kurių neskauda galvos. |
Patarimai perkančiajam |
Kaip ir su visais automobiliais - pasidomėti "ligomis" ir įvertinti bendrą būklę. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 4)
Skoda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Citigo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Fabia | Fabia | Fabia | Fabia | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Rapid | Scala | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Octavia | Octavia | Octavia | Octavia | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Superb | Superb | Superb | Superb | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Kamiq | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Yeti | Karoq | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Enyaq | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Kodiaq | Kodiaq | ||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Roomster | |||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Praktik | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Skoda Octavia TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis