Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Kokybiškai pagamintas
- Patikimas
- Nebrangus išlaikymas
- vRS versija
TRŪKUMAI
- Prasta salono medžiagų kokybė
- Prasta įranga
- Prasta garso izoliacija
Škoda Octavia yra nedidelis šeimos automobilis gamintas penkerių durų hečbeko, sedano ir universalo kėbulais. Pirmos kartos Octavia gaminta ant Volkswagen grupės A4 (PQ34) platformos. Automobilis tik pradėtas pardavinėti susilaukė didelio pasisekimo dėl praktiškumo, erdvumo, VW kokybės ir nedidelės kainos, kurią bėgant laikui neblogai išlaiko. Octavia taip pat buvo gaminama su keturių varomųjų ratų 4x4 sistema tiek universalo, tiek hečbeko versijose. Kaip ir Fabia atveju, Octavia irgi buvo pristatyta geriausiai įrengta vRS versija su 1.8 litro turbo varikliu su 180 AG (134 kW) panašiu į naudojamą Audi TT.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galingiausia vRS versija:
Automobilis buvo naudojamas WRC varžybose tol kol ralyje netapo populiarūs mažieji automobiai:
Automobilis buvo naudojamas WRC varžybose tol kol ralyje netapo populiarūs mažieji automobiai:
Patalpino: Andrius | 2013-08-14 |
Octavia 1.9 TDI 66 kw 2001 m. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Kuro ekonomija, maži ekplotaciniai kaštai, didelė bagažinė, atlenkiamos sėdynės, patvarus kėbulas.
Pakaba gana kieta, mažoka vietos gale.
|
Bendras automobilio aprašas |
Turiu pusę metų šį automobilį ir kol kas tarnauja jis man tikrai neblogai. Pas mane hečbekas po "facelift" ir džiaugiuosi, kad tokį kėbulą paėmiau, nes atrodo simpatiškiau ir vietos tiek pat kiek universale. Išvaizda nėra kažkuom ypatinga, bet su originaliais R16 lietais diskais atrodo visai neblogai. Pakaba kietoka, bet pigi ir patikima "McPherson". Kėbulas geras, nerūdija. Su komforto agregatais problemų neturėjau (kondicinionierius, keturi el. langai, ASR, borto kompiuteris). Garso izoliacija mane tenkina, važiuojant autostrada vėjo švilpimas ir variklio garsas nevargina. Priekinis skydelis simpatiškai atrodo (aišku skonio reikalas). Vietos pasidėti daiktams užtenka tik šiek tiek trūksta turėklo rankai pasidėti, bet čia išsprendžiamas dalykas. Gale sėdintiems tai nekažka, ypač jeigu prieky sėdi aukšti žmonės. Grįžtant prie bagažinės tai ji milžiniška, nulenkus galines sėdynes tai spinta galima drąsiai įmest arba pačiam miegot vietoj palapinės. Šiaip jei kalbant apie patikimumą ir komfortą tai čia tas pats Golfas IV tik su kitokia išvaizda ir didele bagažine. Kas man dar patinka, kad tokių Octavijų nėra per daugiausia kaip tų pačių Golfų IV. |
Variklis |
1.9 TDI, 66 kw su paprastais purkštukais ne "pumpe duse". Patikimas ir nerajus, vidutinės sanaudos su dažnai įjungtu kondicionieriumi ~ 5.7 l/100km. Nėra kaprizingas dėl kuro kokybės, žiema kuriasi be problemų. Kas erzina tai ryški turbo duobė, bet čia jau ne variklio kaltė, tikriausiai turbina gana vėlai užsipučia, kad prailginti slankiojančio smagračio gyvenimą. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Tik nupirkus padarytas einamasis remontas t.y. diržas su guoliais, filtrai, tepalai, termostatas, dar pakeista avarinio signalo rėlė kuri taip pat atsakinga ir už posukius (paimta iš Golfo IV), po kurio laiko artimų šviesų lemputė ir antifryzo temperatūros daviklis. Detalios tikrai nebrangios ir pilna dėvėtų, kadangi viskas tinka nuo Golfo IV. Kiek žinau tai dažnai sugenda priekinis skydelis, bet po 2000 m. facelifto ši bėda buvo išspręsta. |
Patarimai perkančiajam |
Kažkokių ypatingų ligų ši Octavia neturi išskyrus priekinį skydelį kuris mėgsta sugest (modeliuose iki facelift) , bet tai pataisoma perlitavus dvi varžas. Patarčiau pirkti po 2000 m. facelifto, kadangi atrodo simpatiškiau, priekiniai žibintai gražesni, sėdynės kokybiškiau padarytos, priekinis skydelis simpatiškesnis. Turbiną nesunku pasitikrint dėl ryškios turbo duobės. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 25)
Skoda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Citigo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Fabia | Fabia | Fabia | Fabia | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Rapid | Scala | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Octavia | Octavia | Octavia | Octavia | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Superb | Superb | Superb | Superb | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Kamiq | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Yeti | Karoq | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Enyaq | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Kodiaq | Kodiaq | ||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Roomster | |||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Praktik | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Skoda Octavia TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis