Markės
1597 iš 1920
Skoda Octavia (1U) 1997 - 2010
Skoda Octavia, (1U) 1997 - 2010
523Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.92% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 23
13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 91% Ne 9%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškai pagamintas
  • Patikimas
  • Nebrangus išlaikymas
  • vRS versija
TRŪKUMAI
  • Prasta salono medžiagų kokybė
  • Prasta įranga
  • Prasta garso izoliacija
Škoda Octavia yra nedidelis šeimos automobilis gamintas penkerių durų hečbeko, sedano ir universalo kėbulais. Pirmos kartos Octavia gaminta ant Volkswagen grupės A4 (PQ34) platformos. Automobilis tik pradėtas pardavinėti susilaukė didelio pasisekimo dėl praktiškumo, erdvumo, VW kokybės ir nedidelės kainos, kurią bėgant laikui neblogai išlaiko. Octavia taip pat buvo gaminama su keturių varomųjų ratų 4x4 sistema tiek universalo, tiek hečbeko versijose. Kaip ir Fabia atveju, Octavia irgi buvo pristatyta geriausiai įrengta vRS versija su 1.8 litro turbo varikliu su 180 AG (134 kW) panašiu į naudojamą Audi TT.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia vRS versija:



Automobilis buvo naudojamas WRC varžybose tol kol ralyje netapo populiarūs mažieji automobiai:



Patalpino: Andrius | 2013-08-14
Octavia 1.9 TDI 66 kw 2001 m.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Kuro ekonomija, maži ekplotaciniai kaštai, didelė bagažinė, atlenkiamos sėdynės, patvarus kėbulas.
Pakaba gana kieta, mažoka vietos gale.
Bendras automobilio aprašas
Turiu pusę metų šį automobilį ir kol kas tarnauja jis man tikrai neblogai. Pas mane hečbekas po "facelift" ir džiaugiuosi, kad tokį kėbulą paėmiau, nes atrodo simpatiškiau ir vietos tiek pat kiek universale. Išvaizda nėra kažkuom ypatinga, bet su originaliais R16 lietais diskais atrodo visai neblogai. Pakaba kietoka, bet pigi ir patikima "McPherson". Kėbulas geras, nerūdija. Su komforto agregatais problemų neturėjau (kondicinionierius, keturi el. langai, ASR, borto kompiuteris). Garso izoliacija mane tenkina, važiuojant autostrada vėjo švilpimas ir variklio garsas nevargina. Priekinis skydelis simpatiškai atrodo (aišku skonio reikalas). Vietos pasidėti daiktams užtenka tik šiek tiek trūksta turėklo rankai pasidėti, bet čia išsprendžiamas dalykas. Gale sėdintiems tai nekažka, ypač jeigu prieky sėdi aukšti žmonės. Grįžtant prie bagažinės tai ji milžiniška, nulenkus galines sėdynes tai spinta galima drąsiai įmest arba pačiam miegot vietoj palapinės. Šiaip jei kalbant apie patikimumą ir komfortą tai čia tas pats Golfas IV tik su kitokia išvaizda ir didele bagažine. Kas man dar patinka, kad tokių Octavijų nėra per daugiausia kaip tų pačių Golfų IV.
Variklis
1.9 TDI, 66 kw su paprastais purkštukais ne "pumpe duse". Patikimas ir nerajus, vidutinės sanaudos su dažnai įjungtu kondicionieriumi ~ 5.7 l/100km. Nėra kaprizingas dėl kuro kokybės, žiema kuriasi be problemų. Kas erzina tai ryški turbo duobė, bet čia jau ne variklio kaltė, tikriausiai turbina gana vėlai užsipučia, kad prailginti slankiojančio smagračio gyvenimą.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Tik nupirkus padarytas einamasis remontas t.y. diržas su guoliais, filtrai, tepalai, termostatas, dar pakeista avarinio signalo rėlė kuri taip pat atsakinga ir už posukius (paimta iš Golfo IV), po kurio laiko artimų šviesų lemputė ir antifryzo temperatūros daviklis. Detalios tikrai nebrangios ir pilna dėvėtų, kadangi viskas tinka nuo Golfo IV. Kiek žinau tai dažnai sugenda priekinis skydelis, bet po 2000 m. facelifto ši bėda buvo išspręsta.
Patarimai perkančiajam
Kažkokių ypatingų ligų ši Octavia neturi išskyrus priekinį skydelį kuris mėgsta sugest (modeliuose iki facelift) , bet tai pataisoma perlitavus dvi varžas. Patarčiau pirkti po 2000 m. facelifto, kadangi atrodo simpatiškiau, priekiniai žibintai gražesni, sėdynės kokybiškiau padarytos, priekinis skydelis simpatiškesnis. Turbiną nesunku pasitikrint dėl ryškios turbo duobės.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 25)
Skoda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Citigo 
  Maži  FabiaFabiaFabiaFabia
  Kompaktiniai    RapidScala
  Vidutiniai  OctaviaOctaviaOctaviaOctavia
  Dideli   SuperbSuperbSuperbSuperb
  Mini krosoveriai    Kamiq
  Krosoveriai   YetiKaroq
  Dideli krosoveriai    Enyaq
  Visureigiai    KodiaqKodiaq
  Daugiatiksliai   Roomster  
  Komerciniai   Praktik  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt