Markės
1597 iš 1920
Skoda Octavia (1U) 1997 - 2010
Skoda Octavia, (1U) 1997 - 2010
523Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.92% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 23
13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 91% Ne 9%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškai pagamintas
  • Patikimas
  • Nebrangus išlaikymas
  • vRS versija
TRŪKUMAI
  • Prasta salono medžiagų kokybė
  • Prasta įranga
  • Prasta garso izoliacija
Škoda Octavia yra nedidelis šeimos automobilis gamintas penkerių durų hečbeko, sedano ir universalo kėbulais. Pirmos kartos Octavia gaminta ant Volkswagen grupės A4 (PQ34) platformos. Automobilis tik pradėtas pardavinėti susilaukė didelio pasisekimo dėl praktiškumo, erdvumo, VW kokybės ir nedidelės kainos, kurią bėgant laikui neblogai išlaiko. Octavia taip pat buvo gaminama su keturių varomųjų ratų 4x4 sistema tiek universalo, tiek hečbeko versijose. Kaip ir Fabia atveju, Octavia irgi buvo pristatyta geriausiai įrengta vRS versija su 1.8 litro turbo varikliu su 180 AG (134 kW) panašiu į naudojamą Audi TT.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia vRS versija:



Automobilis buvo naudojamas WRC varžybose tol kol ralyje netapo populiarūs mažieji automobiai:



Patalpino: Ramūnas | 2011-05-18
Škoda Octavia 1.9 TDI 2003
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Paprastas, patikimas, nerūdija, didelė bagažinė, skurdi įranga, tepus gobelenas
Garsus ir šiurkštus variklis, kietoka pakaba, gale mažai vietos
Bendras automobilio aprašas
Teko labai daug reikalų turėti su šiuo, tiksliau šiais automobiliais. Automobilis tikrai pagamintas kokybiškai, nors medžiagų kokybė ir nėra labai aukšto lygio, tačiau tokiam automobiliui tokios klasės priimtina. Čekai tikrai pasistengė, o VW pasielgė labai teisingai-sudėjo į šį automobilį laiko patikrintą techniką, pradedant važiuokle, baigiant 1.9 TDI varikliu. Automobilis turi pakankami kietą pakabą, tačiau tvirtą ir patikimą. Paprastai škodos nepasižymi gausia įranga (vistik ekonominė golfo klasė), tačiau ta įranga, kuri yra, veikia patikimai. Tiesa, gobelenas naudojamas sėdynėms yra tvirtas, bet labai tepus-čia VW pataupė, o ir pačios sėdynės ilgoms kelionėms netinkamos-kietos, plokščios ir be jokių šoninių prilaikymų. Juo patogu važinėti nedidelius atstumus, nors prabangesnėse versijose esanti įranga ir ypatingai sėdynės, leis gana patogiai įveikti ir didelius atstumus. Negalima paminėti ir bagažinės, kuri net chečbeke, yra milžiniška.
Variklis
1.9 TDI 66 kW variklis tikrai labai (negailėkite gerų tepalų) patikimas ir ekonomiškas (vid. kuro sąnaudos 5,6 litro dyzelino, "agresyviai" važinėjant galima "užkelti" iki 7 ltr, bet labai reikės stengtis) ir...garsus (dirba šiurkščiai, kadangi naudojama VW sugalvota siurblio -purkštuko sistema). Tiesa, tai anaiptol didelių emocijų ir noro spausti nekeliantis agregatas. Galvojome, kad turėsime problemų su turbina, tačiau su ja jokių rūpesčių neturėjome net nuvažiavę 300 000 km. Be abejo, jos ilgaamžiškumas priklauso ne tik nuo tepalo, bet ir nuo vairuotojo...
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Jei lietuviai tikrai skaičiuotų pinigus ir ieškotų geriausiai atitinkančio apibrėžimą "kainos ir kokybės santykis" automobilio, Škoda neturėtų konkurentų. Galvanizuotas kėbulas visiškai nebijo korozijos, paprasta ir patikima pakaba nekelia jokių ypatingų rūpesčių, o jei ką ir reikia remontuoti, viskas kainuoja tiek pat, kaip ir Golf, tik pigiau:) Netgi firminiame servise. Naudojant kokybiškus tepalus ir dalis, šis automobilis ištikimai tarnaus. Dėl paminėtų savybių - paprastas ir patikimas automobilis - Octavia "išlaiko" geras kainas. Ir ne veltui.
Patarimai perkančiajam
Renkantis dyzelinį automobilį, reikia susitaikyti su didele rida (tam jis ir buvo pirktas). Turbina neturėtų švilpti, o jos veikimą nesunku patikrinti, nes šis variklis pasižymi ryškia turboduode, kuri leidžia spręsti, ar ji apskritai veikia. Kadangi dėl savo maitinimo sistemos ("pumpe-duesse") vaiklis dirba garsiai ir šiurkščiai, to nereikėtų išsigasti. Tačiau, jei girdisi metalinis tarškėjimas, galimos rimtos problemos, kurias reikės spręsti. Jei ant kėbulo matosi rūdžių, automobilis buvo stipriai apgadintas ir nekokybiškai suremontuotas. Nusipirkus pasikeisti paskirstymo diržą, tepalus ir filtrus. Beje, pardavėjai, norėdami nuslėpti rimtas variklio problemas, pripila tiršto tepalo, kad "paslėpti" visokius metalinius garsus, todėl, prieš mokėdami savo litukus, pasikeiskite tepalus...
Įvertink šį atsiliepimą (viso 48)
Skoda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Citigo 
  Maži  FabiaFabiaFabiaFabia
  Kompaktiniai    RapidScala
  Vidutiniai  OctaviaOctaviaOctaviaOctavia
  Dideli   SuperbSuperbSuperbSuperb
  Mini krosoveriai    Kamiq
  Krosoveriai   YetiKaroq
  Dideli krosoveriai    Enyaq
  Visureigiai    KodiaqKodiaq
  Daugiatiksliai   Roomster  
  Komerciniai   Praktik  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt