Markės
1584 iš 1918
Seat Toledo, (1M) 1998 - 2004
516Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.417% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 16
10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)18% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 94% Ne 6%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Seat Toledo yra kompaktinės klasės šeimos automobilis gamintas sedano kėbulu. Toledo dalinasi daugeliu mechaninių komponentų su VW Golf, Audi A3 ir Škoda Octavia automobiliais. Naujojo modelio dizainas sukurtas Giorgetto Giugiaro Italdesign studijoje tapo gerokai apvalesnis nei ankstesnės versijos. Seat automobilis buvo pozicionuojamas kaip sportiškesnė, tačiau pigesnė VW Golf versija. Kad sustiprintų sportiškumo įspūdį automobilis turi agresyvesnį priekį, standesnę pakabą, o brangesnės versijos turi ir galingesnius variklius.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
1999 metais Seat Toledo tapo metų automobiliu žurnalo “Auto-motor-und-sport” rinkimuose.

2000 metais Portugalijoje Seat Toledo tapo metų automobiliu.

Šios kartos SEAT Toledo buvo populiarūs žiedinių varžybų čempionatuose: European Touring Car Championship (ETCC), British Touring Car Championship (BTCC) ir World Touring Car Championship (WTCC):


Patalpino: Deft | 2012-10-09
Seat Toledo 2001 1.9 TDI 81kw
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patikimas, pigi eksplotacija, agresyvesne isvaizda, ekonomiskas.
Kietoka pakaba, nedaug vietos keleiviams gale.
Bendras automobilio aprašas
Taigi, tai VAG grupes automobilis, vienas is broliu paremtu ant PQ34 platformos artimiausi giminaiciai: Seat Leon, VW Bora, Golf 4, Audi A3, Skoda Octavia ir dar keletas kitu, taigi visi sie auto paremti ta pacia baze. Konkreciai kalbant apie si automobili, nieko perdaug blogo isvis negalima sakyti, turiu apie metus, pirkau labai geros bukles parvaryta is prancuzijos. Iskarto buvo stringanti turbinos geometrija, tai dazna problema siems varikliams, taciau nera labai rimta, dazniausiai pakanka ja isvalyti ir bedos baigiasi.. Daugiau kazkokiu rimtesniu problemu nebuvo. Turi gamyklini inzinerini broka, su durelemis, vanduo nuo stiklu teka nemaza dalimi vidine duru dalimi, taip patekdama ant vidinio kordo hermetiko, per 10~ metu, jis supuna, ir vanduo pradeda sunktis ant dureliu slenksciu ilgiauniui gali patekti ir salona, problema nera labai rimta, internete galima rasti gidu, ir lietuvisku kaip visa tai sutvarkyti, daugiau kazkokiu specifiniu ligu automobilis neturi, salonas Audi A3 kopija didziaja dalimi, kokybe medziagu gan gera, niekas perdaug nebarska. Taip pat uz daug mazesne kaina galima nupirkti daug geresnes komplektacijos nei VW Bora, Audi A3 ir pan. Kebulas ju gamybos metais, buvo vertintas Svedijoje ir turi puikius ivertinimus, kaip ir jo broliai, garantija buvo suteikta 12m nuo korozijos. Automobilis buvo gaminamas Belgijoje VW gamykloje briuselyje. 80% detaliu tinka nuo broliu ir seseru. Pakaba gan kietoka, bet patvari, kelyje stabiliai stovi, remontas pakankamai pigus. Gale vietos nera daug, kaip ir pas broliukus, taciau bagazine labai erdvi. Keista, kad sis automobilis nera labai populiarus lietuvoje, galbut del blogo ivaizdzio, senesnese kartose, del korozijos ir kokybes, kai automobiliai buvo surenkami ispanijoje, taciau su siuo modeliu situacija visiskai pasikeite, automobilis vertas demesio.
Variklis
Varikliai ko gero vieni patikimiausiu is VAG grupes. Kurui nera lepus, 500k km gerai priziurint varikli jam ne riba.. Taip pat buvo montuojami i labai daug ivairiu modeliu ir markiu, is VAG grupes automobiliu. Kaip turbininis variklis, trauka akivaizdziai stebina, mieste automobilis labai dinamiskas. Kuro sanaudos uzmiestyje 5ltr dyzelino, mieste svyruoja nuo 6.5-6.8ltr 100km.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Visapusiskai automobilio eksplotacija yra nebrangi, tereikia viska laiku tvarkyti ir priziureti, ir automobilis tikrai tarnaus ilgai ir patikimai, nuvertejimas nera didelis, bent kolkas kainos panasios po 1m nuo pirkimo datos.
Patarimai perkančiajam
Svarbiausia susirasti drauga, ar kazka kas turi kompetencijos patikrinti automobili visapusiskai, arba varyti i servisa, teko daug apziureti, labai daug variantu neverti demesio, yra nugainioti, ir nutrinti. Geriausia pirkti siek tiek dauzta.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 30)
Seat modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Mii 
  Maži CordobaCordoba   
IbizaIbizaIbizaIbiza
  Kompaktiniai  ToledoToledo Toledo  
 LeonLeonLeonLeon
  Vidutiniai   Exeo  
  Mini krosoveriai    Arona
  Krosoveriai    Ateca
  Visureigiai    Tarraco
  Mini vienatūriai   Altea  
  Vienatūriai  AlhambraAlhambraAlhambra 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt