Markės
1479 iš 1920
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Išties greitas
  • Greitas įkrovimas
  • Stilingas ir kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
  • Blankus dizainas
  • Itin didelė kaina
  • Didelis svoris
"Porsche Taycan kaip elektromobilis turi nestandartinį sprendimą - dviejų laipsnių transmisiją, kuri leidžia pasiekti geriausią įmanomą įsibėgėjimą, o antroji pavara užtikrina didžiausią efektyvumą"
Tai yra išties įdomus automobilis – ne todėl, kad tai elektromobilis, bet dėl to kad tai Porsche elektromobilis. Kai visame pasaulyje skamba Tesla Model S žygdarbiai lenktynių ir drago trasose, kas kitas jei ne Porsche mes iššūkį Elono Musko kūriniui? Galima drąsiai teigti, kad Taycan yra nepaprastai svarbus modelis kompanijos istorijoje, kogero panašiai svarbus kaip prieš dvidešimt metų pasirodęs Porsche Cayenne visureigis. Taip yra ne tik dėl to, kad tai pirmasis Porsche elektromobilis, bet ir pirmas vidutinės klasės šeimyninis Porsche. Ištiesų ši kompanija kurį laiką vengė skverbtis į šį rinkos segmentą nenorėdama sugadinti savo kaip išskirtinių automobilių gamintojo įvaizdžio. Tačiau kartu su pirmuoju elektromobiliu tai yra puiki galimybė žengti pirmą žingsnį su trenksmu. Panašu, kad debiutas yra vokiškai apskaičiuotas. „Taycan “ vardas sukurtas iš dviejų turkiškų žodžių ir reiškia „jauno žirgo siela“, kogero to paties žirgo kuris matomas Porsche logotipe. Porsche modifikacijų pavadinimus paliko tradicinius - Turbo ir Turbo S, nors turbinų Taycan automobiliuose žinoma nėra. Abi modifikacijos yra varomos ir vairuojamos visais 4 ratais. Didžioji dalis galios perduodami galinei ašiai, kuri įprastai yra labiau apkraunama. Silpnesnė „Turbo“ versija generuoja 670 AG (490 kW) galią, o Turbo S – 761 AG (560 kW) galią ir įspūdingą 1050 Nm sukimo momentą. Didžiausias abiejų modelių greitis siekia 260 km/val. – ne tiek ir daug, tačiau nuo 0 iki 100 km/val. „Turbo“ pagreitėja per 3,2 seundės., o „Turbo S“ – per vos 2,8 sekundės. Taycan Turbo S modelis su visiškai įkrauta baterija gali nuvažiuoti 412 km distanciją, o Turbo – 450 km. Porsche Taycan kaip elektromobilis turi nestandartinį sprendimą - dviejų laipsnių transmisiją, kuri leidžia pasiekti geriausią įmanomą įsibėgėjimą, o antroji pavara užtikrina didžiausią efektyvumą. Be to Porsche Taycan yra pirmasis elektromobilis pasaulyje su 800 voltų elektros sistema. Tai yra dvigubai didesnė įtampa, nei turi kiti elektromobiliai. Šis sprendimas leidžia sumažinti elektros srovę, o tai reiškia, kad Taycan gali turėti plonesnius laidus ir taip sumažintą svorį. Be to dėl mažesnės srovės automobilio varikliai ir baterijos kais mažiau. Tai reiškia, kad skirtingai nei Tesla Model S, Porsche elektromobilis galingiausiu režimu galės važiuoti daug ilgesnę distanciją taip pasiekiant geresnius rezultatus lenktynių trasose. Tai įrodo ir Niurburgringo trasoje pasiektas serijinių keturdurių elektromobilių rekordas, kuris yra 7 min. 42 sek. Kalbant apie dizainą Taycan yra labai panašus į kitus Porsche modelius. Tiesą sakant visa Taycan galinė dalis yra beveik identiška garsiajam 911 modeliui tik su keturduriu kėbulo sprendimu. Tai nėra blogai, tačiau priekinė automobilio dalis atrodo tikrai neįpatingai – trūksta ir originalumo, ir Porsche identiteto. Akivaizdu, kad Taycan kūrėjai koncentravosi į techninę automobilio dalį, dizaino sprendimus palikusi nuošalyje. Visgi dizainas sukurtas išmaniai siekiant pagrindinio tikslo - maksimaliai mažo oro pasipriešinimo koeficiento, kuris siekia vos 0,22. Palyginimui puikus Tesla Model S pasipriešinimo koeficentas yra kiek prastenis - 0,24. Taycan galinis spoileris pasislepia bagažinės dangtyje, oro ventiliacijos angos užsidaro, ratlankiai turi minimalų pasipriešinimą, o automobilio dugnas yra plokščias taip generuodamas dar ir papildomą prispaudimo jėgą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2020-02-20 technologijos.lt

„Nuviliantis“ - Elonui Muskui nepatinka Gateso požiūris ar pirmojo elektromobilio pasirinkimas?

 „Nuviliantis“ - Elonui Muskui nepatinka Gateso požiūris ar pirmojo elektromobilio pasirinkimas?
 
„Tesla“ įkūrėjas Elonas Muskas ką tik atskleidė, kad jo pokalbiai su Billu Gatesu buvo „nuviliantys“ (orig.„underwhelming“). Tiesa, tokią nuomonę galėjo paskatinti ir vienas iš naujausių „Microsoft“ įkūrėjo interviu.
 
Billas Gatesas šiais laikais garsėja kaip vienas iš dosniausių filantropų pasaulyje. Didžiausią dėmesį jis skiria globalioms problemoms - klimato kaitai, epidemijoms, geriamo vandens trūkumui ir taip toliau. Žinoma, jei jau pasisakai už žaliąsias technologijas ir turi neišsemiamus turtus, turėtum vairuoti elektromobilį, tiesa?
 
Iš tikrųjų, Gatesas visai neseniai įsigijo pirmąjį savo elektromobilį. Apie tai jis užsiminė naujame interviu Marques Brownlee, garsaus „Youtube“ kanalo kūrėjui. Interviu nėra ilgas, jame paliečiamos kelios temos:
 
 
Kaip tikriausiai girdėjote, Gatesas ir Brownlee kalbėjosi ir apie elektromobilius. Milijardierius teigia, jog elektromobilių progresą stabdo tie patys seni veiksniai - kaina, ribotas nuvažiuojamas atstumas vienu įkrovimu, ilgas įkrovimo laikas. Gatesas taip pat teisingai pastebėjo, kad benzinas turi tiesiog neįtikėtinai daug energijos, kuria automobilio baką galima pripildyti per kelias minutes. Gatesas mano, kad per artimiausius 10 metų kainų skirtumas tarp elektromobilių ir kitų aukštesnės klasės automobilių su vidaus degimo varikliais išnyks. Ir tai patiko ne visiems.
 
Puslapio „Tesletter“ kūrėjas teigė, kad yra nusivylęs tokiu Gateso požiūriu. Jo nuomone, žmonės net nesvarstys elektromobilių, nes pasitikės Gateso nuomone (apie brangumą ir nepatogumą). Į tą pranešimą atsakė ir Muskas.
 
 

Musko nuomonė apie pokalbius su Gatesu
©Socialinių tinklų nuotrauka

„Nuoširdžiai, mano pokalbiai su Gatesu buvo nuviliantys“, teigia Muskas. Kodėl? Gatesas elektromobilius daugiau gyrė nei peikė. Jis teigė, kad būtent jie greičiausiai artėja prie žaliųjų tikslų. Tai kuo čia nusivilti?
 
Na, galbūt Muskui nepatiko Gateso pirmasis elektromobilis? Mat Gatesas neseniai įsigijo „Porsche Taycan“ - labai prabangų, labai brangų ir labai greitą elektromobilį. Ar Muskas galėjo įsižeisti, kad Gatesas pasirinko ne „Tesla“ automobilį?
 
Galbūt. Ne vienas komentatorius stebėjosi tokiu Gateso pasirinkimu. Juk milijardierius yra toks protingas, o išsirinko automobilį, kuris vienu įkrovimu nuvažiuoja tiek mažai! Pilnai įkrautas „Porsche Taycan Turbo“ nurieda 323 km, „Turbo S“ - 309 km.
 
Tačiau Gatesui, kaip ir kitiems „Porsche Taycan“ pirkėjams, tai nerūpi. Daugeliui tai nebus vienintelis automobilis. „Taycan“ pasižymi puikia kokybe, sportišku charakteriu, įsimintinu dizainu. Kitas privalumas - tai nėra „Tesla“. „Tesla“ automobilių yra labai daug ir Musko kompanija stengiasi sukurti vis prieinamesniu modelius. „Porsche“ vardas yra išskirtinesnis.
 
Juolab, kad Gatesas yra senas „Porsche“ mėgėjas. 1986 metais Billas Gatesas įsigijo ką tik rinkoje pasirodžiusį „Porsche 959“ superautomobilį, tačiau negalėjo jo importuoti į JAV. Tai buvo „Porsche“ kaltė - kompanija nesuteikė keturių modelių JAV institucijoms, kad būtų galima išbandyti jų saugumą. Taigi, Gateso 959 net 13 metų buvo saugomas kažkur muitinės sandėliuose, iki 1999-ųjų, kai buvo priimtas vadinamasis  „Show or Display“ įstatymas.
 
O galbūt tokia Musko nuomonė apie Gatesą nebuvo susijusi su automobiliais? Juk Gatesas tame interviu nemažai pagyrų skyrė ir „Tesla“ kompanijai.


technologijos.lt
Porsche modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Dideli    Taycan
  Reprezentaciniai   PanameraPanamera
  Roadsteriai  BoxsterBoxsterBoxsterBoxster
  Krosoveriai    Macan
  Visureigiai   CayenneCayenneCayenne
  Sportiniai 911911911911911
911 Turbo911 Turbo 911 Turbo 911 Turbo911 Turbo 911 Turbo
 911 GT2 911 GT2 911 GT2 
 911 GT3911 GT3 911 GT3  911 GT3
  911 GT3 RS911 GT3 RS 911 GT3 RS  911 GT3 RS
  GT klasės 928    
  Supercar   Carrera GT  918 Spyder  
  Pradinė klasė   CaymanCaymanCayman
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt