Markės
1479 iš 1920
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Išties greitas
  • Greitas įkrovimas
  • Stilingas ir kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
  • Blankus dizainas
  • Itin didelė kaina
  • Didelis svoris
"Porsche Taycan kaip elektromobilis turi nestandartinį sprendimą - dviejų laipsnių transmisiją, kuri leidžia pasiekti geriausią įmanomą įsibėgėjimą, o antroji pavara užtikrina didžiausią efektyvumą"
Tai yra išties įdomus automobilis – ne todėl, kad tai elektromobilis, bet dėl to kad tai Porsche elektromobilis. Kai visame pasaulyje skamba Tesla Model S žygdarbiai lenktynių ir drago trasose, kas kitas jei ne Porsche mes iššūkį Elono Musko kūriniui? Galima drąsiai teigti, kad Taycan yra nepaprastai svarbus modelis kompanijos istorijoje, kogero panašiai svarbus kaip prieš dvidešimt metų pasirodęs Porsche Cayenne visureigis. Taip yra ne tik dėl to, kad tai pirmasis Porsche elektromobilis, bet ir pirmas vidutinės klasės šeimyninis Porsche. Ištiesų ši kompanija kurį laiką vengė skverbtis į šį rinkos segmentą nenorėdama sugadinti savo kaip išskirtinių automobilių gamintojo įvaizdžio. Tačiau kartu su pirmuoju elektromobiliu tai yra puiki galimybė žengti pirmą žingsnį su trenksmu. Panašu, kad debiutas yra vokiškai apskaičiuotas. „Taycan “ vardas sukurtas iš dviejų turkiškų žodžių ir reiškia „jauno žirgo siela“, kogero to paties žirgo kuris matomas Porsche logotipe. Porsche modifikacijų pavadinimus paliko tradicinius - Turbo ir Turbo S, nors turbinų Taycan automobiliuose žinoma nėra. Abi modifikacijos yra varomos ir vairuojamos visais 4 ratais. Didžioji dalis galios perduodami galinei ašiai, kuri įprastai yra labiau apkraunama. Silpnesnė „Turbo“ versija generuoja 670 AG (490 kW) galią, o Turbo S – 761 AG (560 kW) galią ir įspūdingą 1050 Nm sukimo momentą. Didžiausias abiejų modelių greitis siekia 260 km/val. – ne tiek ir daug, tačiau nuo 0 iki 100 km/val. „Turbo“ pagreitėja per 3,2 seundės., o „Turbo S“ – per vos 2,8 sekundės. Taycan Turbo S modelis su visiškai įkrauta baterija gali nuvažiuoti 412 km distanciją, o Turbo – 450 km. Porsche Taycan kaip elektromobilis turi nestandartinį sprendimą - dviejų laipsnių transmisiją, kuri leidžia pasiekti geriausią įmanomą įsibėgėjimą, o antroji pavara užtikrina didžiausią efektyvumą. Be to Porsche Taycan yra pirmasis elektromobilis pasaulyje su 800 voltų elektros sistema. Tai yra dvigubai didesnė įtampa, nei turi kiti elektromobiliai. Šis sprendimas leidžia sumažinti elektros srovę, o tai reiškia, kad Taycan gali turėti plonesnius laidus ir taip sumažintą svorį. Be to dėl mažesnės srovės automobilio varikliai ir baterijos kais mažiau. Tai reiškia, kad skirtingai nei Tesla Model S, Porsche elektromobilis galingiausiu režimu galės važiuoti daug ilgesnę distanciją taip pasiekiant geresnius rezultatus lenktynių trasose. Tai įrodo ir Niurburgringo trasoje pasiektas serijinių keturdurių elektromobilių rekordas, kuris yra 7 min. 42 sek. Kalbant apie dizainą Taycan yra labai panašus į kitus Porsche modelius. Tiesą sakant visa Taycan galinė dalis yra beveik identiška garsiajam 911 modeliui tik su keturduriu kėbulo sprendimu. Tai nėra blogai, tačiau priekinė automobilio dalis atrodo tikrai neįpatingai – trūksta ir originalumo, ir Porsche identiteto. Akivaizdu, kad Taycan kūrėjai koncentravosi į techninę automobilio dalį, dizaino sprendimus palikusi nuošalyje. Visgi dizainas sukurtas išmaniai siekiant pagrindinio tikslo - maksimaliai mažo oro pasipriešinimo koeficiento, kuris siekia vos 0,22. Palyginimui puikus Tesla Model S pasipriešinimo koeficentas yra kiek prastenis - 0,24. Taycan galinis spoileris pasislepia bagažinės dangtyje, oro ventiliacijos angos užsidaro, ratlankiai turi minimalų pasipriešinimą, o automobilio dugnas yra plokščias taip generuodamas dar ir papildomą prispaudimo jėgą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2019-12-17 technologijos.lt

„Porsche Taycan“ vienu įkrovimu nuvažiuoja tik 323 km? Na ir kas?

„Porsche Taycan“ vienu įkrovimu nuvažiuoja tik 323 km? Na ir kas?
 
„Porsche Taycan“ realiomis sąlygomis vienu įkrovimu nuvažiuos vos daugiau nei 323 km. Tai yra žymiai mažiau nei Tesla Model S“ ar net „Hyundai Kona“. Tačiau nebijokite - tų 323 km „Taycan“ tikrai pakanka.
 
„Porsche Taycan“ gavo prastą Jungtinių Valstijų energetikos departamento įvertinimą - 323 km yra žymiai mažiau nei 500, kiek buvo žadėta prieš kelerius metus. „Hyundai Kona“ įveikia apie 415 km, o „Model 3“ - nuo 354 km. Abu šie automobiliai yra pigesni. Tiesą sakant, daug žymiai pigesnių elektromobilių nuvažiuoja toliau nei „Taycan“, bet tai yra tik maža problema.
 
Ta problema yra neatitikimas tarp to, ką gamintojas žadėjo, ir to, ką rodo bandymai. Jei „Porsche“ būtų žadėjusi 300 km, dabar visi džiaugtųsi geresniais rezultatais nei buvo žadėta. Kodėl tas nuvažiuojamas atstumas nėra toks svarbus „Taycan“, koks yra „Model 3“ ar „Model S“? Nes „Porsche“ elektromobilis, galima sakyti, yra vienintelis savo kategorijos atstovas.
 
Greitai atsakykite, kuris automobilis sunaudoja mažiau benzino - „Porsche 911 Turbo S“ ar „McLaren 720S“? Kuris automobilis su pilnu baku nuvažiuoja toliau - „Jaguar F-Type“ ar „Ferrari Portofino“? Nežinote? Nežino ir tie, kurie šiuos automobilius perka.
 
„Porsche Taycan“ nėra tiesioginis „Tesla Model S Performance“ konkurentas. Tai yra brangesnis automobilis, pasižymintis savais privalumais, tarp kurių - itin aukšta surinkimo ir medžiagų kokybė ir „Porsche“ logotipai. Kai kuriems žmonėms šis automobilis patiks vien dėl to, kad tai - ne „Tesla“. Gatvėse „Taycan“ pamatysite žymiai rečiau nei „Model S“.
 

 
Ribotas „Porsche Taycan“ nuvažiuojamas atstumas nėra didelė problema
©Gamintojo nuotrauka

Galvokite apie „Taycan“ kaip apie elektrinę „Panamera“ versiją (šie modeliai iš tiesų nėra susiję). Ar apžvalgose dažnai minimos „Panamera“ degalų sąnaudos? Tai tikrai nėra dėmesio centre esanti automobilio savybė. Tik staigus elektromobilių rinkos pagyvėjimas sumaišė žurnalistams protą ir visi staiga elektromobilius suplakė į vieną kategoriją. Tai, kas svarbu „Hyundai Kona“, nėra taip svarbu „Porsche Taycan“. Būtų svarbu tik tada, jei „Taycan“ galimybės šį automobilį paverstų nepatogiu.
 
Tie 323 km daugeliui žmonių yra daugiau nei pakankamai. Daugelis žmonių per dieną savo automobiliu nuvažiuoja iki 10 km. Ilgos savaitgalio kelionės retai nusitęsia iki 200 km. Prisiminkite, kada paskutinį kartą savo automobiliu be sustojimo nuvažiavote 300 km. Daugeliui žmonių tai - retos kelionės.
 
Galiausiai, „Porsche Taycan“ tikriausiai daugeliui nebus vienintelis automobilis. Kaip ir kiti prabangių markių modeliai, šis bus kažkas tarp aksesuaro ir transporto priemonės. Problemų kils tik tada, kai rinkoje pasirodys „Tesla Model S“ pamaina. „Taycan“ dabar yra naujas ir šviežias, todėl sulaukia daug dėmesio. Greitai koks nors kitas elektromobilis bus tas „naujas ir šviežias“. Tačiau iki to laiko „Porsche“ gali atnaujinti programinę įrangą, pristatyti įprastas ne „Turbo“ versijas ir taip sustyguoti marketingo strategiją, kad būtų pabrėžiamos išskirtinai tik stipriosios modelio savybės.


technologijos.lt
Porsche modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Dideli    Taycan
  Reprezentaciniai   PanameraPanamera
  Roadsteriai  BoxsterBoxsterBoxsterBoxster
  Krosoveriai    Macan
  Visureigiai   CayenneCayenneCayenne
  Sportiniai 911911911911911
911 Turbo911 Turbo 911 Turbo 911 Turbo911 Turbo 911 Turbo
 911 GT2 911 GT2 911 GT2 
 911 GT3911 GT3 911 GT3  911 GT3
  911 GT3 RS911 GT3 RS 911 GT3 RS  911 GT3 RS
  GT klasės 928    
  Supercar   Carrera GT  918 Spyder  
  Pradinė klasė   CaymanCaymanCayman
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt