Markės
1479 iš 1920
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Išties greitas
  • Greitas įkrovimas
  • Stilingas ir kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
  • Blankus dizainas
  • Itin didelė kaina
  • Didelis svoris
"Porsche Taycan kaip elektromobilis turi nestandartinį sprendimą - dviejų laipsnių transmisiją, kuri leidžia pasiekti geriausią įmanomą įsibėgėjimą, o antroji pavara užtikrina didžiausią efektyvumą"
Tai yra išties įdomus automobilis – ne todėl, kad tai elektromobilis, bet dėl to kad tai Porsche elektromobilis. Kai visame pasaulyje skamba Tesla Model S žygdarbiai lenktynių ir drago trasose, kas kitas jei ne Porsche mes iššūkį Elono Musko kūriniui? Galima drąsiai teigti, kad Taycan yra nepaprastai svarbus modelis kompanijos istorijoje, kogero panašiai svarbus kaip prieš dvidešimt metų pasirodęs Porsche Cayenne visureigis. Taip yra ne tik dėl to, kad tai pirmasis Porsche elektromobilis, bet ir pirmas vidutinės klasės šeimyninis Porsche. Ištiesų ši kompanija kurį laiką vengė skverbtis į šį rinkos segmentą nenorėdama sugadinti savo kaip išskirtinių automobilių gamintojo įvaizdžio. Tačiau kartu su pirmuoju elektromobiliu tai yra puiki galimybė žengti pirmą žingsnį su trenksmu. Panašu, kad debiutas yra vokiškai apskaičiuotas. „Taycan “ vardas sukurtas iš dviejų turkiškų žodžių ir reiškia „jauno žirgo siela“, kogero to paties žirgo kuris matomas Porsche logotipe. Porsche modifikacijų pavadinimus paliko tradicinius - Turbo ir Turbo S, nors turbinų Taycan automobiliuose žinoma nėra. Abi modifikacijos yra varomos ir vairuojamos visais 4 ratais. Didžioji dalis galios perduodami galinei ašiai, kuri įprastai yra labiau apkraunama. Silpnesnė „Turbo“ versija generuoja 670 AG (490 kW) galią, o Turbo S – 761 AG (560 kW) galią ir įspūdingą 1050 Nm sukimo momentą. Didžiausias abiejų modelių greitis siekia 260 km/val. – ne tiek ir daug, tačiau nuo 0 iki 100 km/val. „Turbo“ pagreitėja per 3,2 seundės., o „Turbo S“ – per vos 2,8 sekundės. Taycan Turbo S modelis su visiškai įkrauta baterija gali nuvažiuoti 412 km distanciją, o Turbo – 450 km. Porsche Taycan kaip elektromobilis turi nestandartinį sprendimą - dviejų laipsnių transmisiją, kuri leidžia pasiekti geriausią įmanomą įsibėgėjimą, o antroji pavara užtikrina didžiausią efektyvumą. Be to Porsche Taycan yra pirmasis elektromobilis pasaulyje su 800 voltų elektros sistema. Tai yra dvigubai didesnė įtampa, nei turi kiti elektromobiliai. Šis sprendimas leidžia sumažinti elektros srovę, o tai reiškia, kad Taycan gali turėti plonesnius laidus ir taip sumažintą svorį. Be to dėl mažesnės srovės automobilio varikliai ir baterijos kais mažiau. Tai reiškia, kad skirtingai nei Tesla Model S, Porsche elektromobilis galingiausiu režimu galės važiuoti daug ilgesnę distanciją taip pasiekiant geresnius rezultatus lenktynių trasose. Tai įrodo ir Niurburgringo trasoje pasiektas serijinių keturdurių elektromobilių rekordas, kuris yra 7 min. 42 sek. Kalbant apie dizainą Taycan yra labai panašus į kitus Porsche modelius. Tiesą sakant visa Taycan galinė dalis yra beveik identiška garsiajam 911 modeliui tik su keturduriu kėbulo sprendimu. Tai nėra blogai, tačiau priekinė automobilio dalis atrodo tikrai neįpatingai – trūksta ir originalumo, ir Porsche identiteto. Akivaizdu, kad Taycan kūrėjai koncentravosi į techninę automobilio dalį, dizaino sprendimus palikusi nuošalyje. Visgi dizainas sukurtas išmaniai siekiant pagrindinio tikslo - maksimaliai mažo oro pasipriešinimo koeficiento, kuris siekia vos 0,22. Palyginimui puikus Tesla Model S pasipriešinimo koeficentas yra kiek prastenis - 0,24. Taycan galinis spoileris pasislepia bagažinės dangtyje, oro ventiliacijos angos užsidaro, ratlankiai turi minimalų pasipriešinimą, o automobilio dugnas yra plokščias taip generuodamas dar ir papildomą prispaudimo jėgą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2019-10-13 technologijos.lt

„Porsche“ vadovo mintys apie „Tesla“, padėka Elonui ir kodėl nesulauksime elektrinio „911“

„Porsche“ vadovo mintys apie „Tesla“, padėka Elonui ir kodėl nesulauksime elektrinio „911“

„Porsche“ generalinis direktorius Oliver’is Blume’as pareiškė, kad jam nepatinka, jog jų kompanija yra lyginama su „Tesla“. Ir dar pridūrė, kad „Tesla Model S“ niekaip neįtakojo jų pastangų, tobulinant savąjį „Taycan“ elektromobilį.
 
Viename paskutiniųjų interviu „Auto Motor und Sport“ pasiteiravo Oliver’io Blume’o ar „Porsche bus kietesnė [šaunesnė] už Tesla?“

Į tokį klausimą Oliver’s atsakė, kad „man labiau patinka lyginti Porsche su Porsche. Mes visada būsime kietesni.“

Vos tik „Porsche“ pristatė savo „Taycan“ elektromobilį, daugelis iškart pradėjo jį lyginti su aukščiausios komplektacijos „Tesla Model S“.

Ir žvelgiant į skaičius, gana aiškus nugalėtojas yra būtent „Tesla“ elektromobilis.


Interviu Oliver’io Blume’o taip pat buvo paklausta ar „Porsche“, kurdama „Taycan“ elektromobilį, stengėsi sukurti tiesioginį konkurentą „Tesla Model S“.

Generalinis direktorius atsakė, kad „ne. Kai prieš ketverius metus pradėjome Taycan projektą, Model S dar nebuvo tokiame visuomenės dėmesio centre. Mūsų automobilis labai skiriasi [nuo Model S]. Mes esame įmonė, gaminanti 911. Ir pirmiausiai Taycan turi būti vairuojamas taip pat sportiškai, kaip ir 911.“

Tai jau ne pirmas kartas, kai „Porsche“ teigia, kad „Tesla nėra jų etalonas“, nors iš tikrųjų keletą savo ankstesnių elektromobilių prototipų „Porsche“ ir lygino su „Model S“ elektromobiliais.

Buvo paviešintas vaizdo įrašas, kuriame lygintas „Taycan“ su senesnėmis „Model S“ versijomis:



Interviu Blume’as teigiamai atsiliepė apie „Tesla“ generalinį direktorių Eloną Muską ir įvertino jo indėlį, populiarinant elektromobilius ir automobilių pramonės elektrifikavimą.

Nepaisant ką tik pasirodžiusio pirmojo elektromobilio, „Porsche“ kompanija yra viena daugiausiai investuojančių, lyginant su kitais senaisiais automobilių gamintojais, į elektrines transporto priemones. Tačiau Oliver’is Blume’as vis dar nemano, kad elektrinės transporto priemonės visiškai perims vadžias.

Štai ką sakė Blume’as, paklaustas apie elektrinį „911“:

„Elektrinis? 911 nematau, kaip elektromobilio. Jis paprasčiausiai nėra tam skirtas. 911 yra Porsche prekės ženklo ikona ir konstanta (nekintantis dalykas) mūsų prekių pasiūloje.

Jis jau ilgai keliauja su vidaus degimo varikliu. Tačiau mes sukūrėme platformą, ant kurios galėtume pagaminti hibridą.

Mes vis dar laukiame to, baterijų evoliucijos etapo. Ir tada 911 Hybrid bus mūsų automobilių pasiūlos priešakyje – mūsų vėliavnešys.“

Anksčiau buvo kalbama, kad hibridinis „Porsche 911“ arba tiksliau „922“ galėtų pasirodyti 2022-aisiais. Tačiau tai dar nėra aišku ir pati „Porsche“ teigė, kad šis sprendimas „priklausys tik nuo pirkėjų“.

Artimiausias „Porsche“ elektromobilis turėtų būti „Macan“. Jo pasirodymo laukiama jau šių metų pabaigoje.


technologijos.lt
Porsche modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Dideli    Taycan
  Reprezentaciniai   PanameraPanamera
  Roadsteriai  BoxsterBoxsterBoxsterBoxster
  Krosoveriai    Macan
  Visureigiai   CayenneCayenneCayenne
  Sportiniai 911911911911911
911 Turbo911 Turbo 911 Turbo 911 Turbo911 Turbo 911 Turbo
 911 GT2 911 GT2 911 GT2 
 911 GT3911 GT3 911 GT3  911 GT3
  911 GT3 RS911 GT3 RS 911 GT3 RS  911 GT3 RS
  GT klasės 928    
  Supercar   Carrera GT  918 Spyder  
  Pradinė klasė   CaymanCaymanCayman
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt