Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikiai valdomas
- Didelis variklių pasirinkimas
- Kokybiškas interjeras
- Hibridinio modelio degalų ekonomija
TRŪKUMAI
- Tik keturios vietos
- Blankus stilius
- Brangus išlaikymas
- Brangus nusipirkti
Porsche Panamera yra ketverių durų, keturių vietų prabangus sedanas pradėtas gaminti 2003 metais. Automobilis turi variklį priekyje ir galinius arba visus varomuosius ratus. Panamera yra pozicionuojamas kaip sedanas, tačiau techniškai tai yra penkerių durų hečbekas su plačiai atsidarančiomis bagažinės durelėmis. Šis Porsche tiesiogiai konkuruoja su tokiais automobiliais kaip Mercedes-Benz CLS63 AMG, Aston Martin Rapide, Lamborghini Estoque ir Maserati Quattroporte ir iš dalies konkuruoja su brangesniais Bentley Continental GT ir Ferrari 612 Scaglietti. Pradžioje Panamera turėjo tris variklius - 3.6 L V6 su 300 AG (224 kW) galia, 4.8 L V8 su 405 AG (302 kW) galia ir turbo variantas su 4.8 L V8 varikliu su maždaug 500 AG (373 kW) galia. Buvo gaminama ir hibridinė Panamera S Hybrid versija su 3.0L V6 varikliu turinčiu 333 AG (245 kW) galią, bei elektros varikliu su 47 AG (35 kW) galia. Panamera S Hybrid nuo 0 iki 100 km/h pagreitėja per 6.0 sekundės.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Panamera buvo pakankamai ilgai lauktas Porsche produktas. Yra nuomonių, kad jis pakeitė anksčiau gamintą Porsche 928 modelį, tačiau tai greičiau yra nauja kompanijos keturdurių automobilių linija.
Ištiesų Panamera yra penkerių durų hečbekas.
Palyginimo testuose su artimiausiais konkurentais tokiais kaip Maserati Quattroporte ar Aston Martin Rapide, Panamera paprastai būna pripažįstamas kaip geresnis automobilis.
Šį Porsche vairuoja serialo „Draugai“ žvaigždė Matthew Perry, Holivudo aktoriai Sylvester Stallone, Jim Carrey, Lindsay Lohan ir krepšininkas Dwight Howard.
Matthew Perry
Sylvester Stallone
Jim Carrey
Ištiesų Panamera yra penkerių durų hečbekas.
Palyginimo testuose su artimiausiais konkurentais tokiais kaip Maserati Quattroporte ar Aston Martin Rapide, Panamera paprastai būna pripažįstamas kaip geresnis automobilis.
Šį Porsche vairuoja serialo „Draugai“ žvaigždė Matthew Perry, Holivudo aktoriai Sylvester Stallone, Jim Carrey, Lindsay Lohan ir krepšininkas Dwight Howard.
Matthew Perry
Sylvester Stallone
Jim Carrey
Patalpino: Patenkintas pirkiniu | 2023-08-03 |
2015 Panamera 3.6 AMT (310 AG) 4WD |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Dizainas, dinamika, patikimumas ir valdymo savybės
Multimedija
|
Variklio darbinis tūris, l: 3,6
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 15,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 9,3 |
Bendras automobilio aprašas |
Ilgai užtrukau kol nusipirkau šį automobilį. Pirmą kartą tokio norėjau dar 2019 metais, bet tuomet draugai įtikino kad geriau praktiškesnis ir ne toks iššaukiantis automobilis, tai tuo metu apsistojau ties naujausios kartos Touareg. Bet vis tiek po 2 metų noras pasiimti šį išskirtinį sedaną nugalėjo. Apžiūrėjau nemažai variantų visoje Lietuvoje, bet sakyčiau nusivyliau ką pamačiau. Nuotraukose viskas tobula, bet realiai - susidėvėję vairai, išsėdėtos sėdynės ir prasta priežiūra kas labai nustebino, juk automobilis tai prabangus. Savo automobilį nusipirkau po kokių keturių mėnesių paieškų, kurį panašu turėjo du pasiturintys savininkai, nes automobilis atrodo prižiūrėtas, rida mano nuomone buvo minimali. Automobilio istorija tvarkinga, skaidri, viskas kas buvo padaryta matosi atsakaitose. Žnoma buvo sužaista su kasko draudimu, kiekvienas sukasi kaip jam atrodo tinkama. Spalva juoda, gyvai atrodo tikrai gerai, visiems patinka, bet svarbiausia kad patinka man. Po variklio gaubtu – tvarka ir švara. Visur gamykliniai lipdukai ant variklio dalių. Žinoma automobilis buvo padažytas, bet reikia suprasti kad neįmanoma važinėtis mūsų miestais ir neapibrozdinti kažkokios detalės per 5 eksploatacijos metus, ypač su tokiais automobilio matmenimis. Nėra nė vieno automobilio mūsų rinkoje be kažkokių apgadinimų. Tie kas rašo, kad komfortas ir patogios sėdynės pas Panamera yra aukštumoje, nėra sąžiningi. Kadangi šis automobilis skirtas emocijoms, o ne ilgoms kelionėms. 100-150 km per savaitgalį vasarą yra mano maksimumas. Vairuoti tokį automobilį tikras malonumas. Žiemą praktiškai niekur su šiuo automobiliu nevažiuoju – tam yra minėtas Volkswagenas. Kalbant apie patikimumą Porsche yra kokybiškas automobilis, gal net buvo neverta pratęsti garantijos. Neturiu jokių nesėkmės istorijų. Atstovybėje paslaugos aukštumoje – labai malonu būti jų klientu. Niekada nepatyriau geresnio aptarnavimo nei Porsche. Beje, eksploatacinių medžiagų galite nusipirkti bet kur kitur. Vidus šviesios odos ir švarus, be sudėvėjimo žymių. Labai malonu važiuoti tokiame salone. Priežiūra paprasta – odos priežiūros priemonė ir servetėlės. Kelyje puikiai laikosi ant kelio, pakaba veikia labai gerai. Nerimavau, kaip važiuoti žvyrkeliu bus tikra kančia, bet pneumatinė pakaba turi didelę prošvaisos eigą, kurios pilnai užtenka nuvažiuoti iki sodybos neįspūdingu keliu. Važiuojant greitkeliu sunaudosite panašiai 9,3 litro/100 km. Jei intensyvai -16 l. Į posūkius Panamera įvažiuoja tobulai, ganėtinai staigiame posūkyje galima važiuoti 100 km/h greičiu – automobilis puikiai laikosi kelio. Žinoma už tokius pinigus galėjau nusipirkti naują Lexus GS. Turėjau bandomąjį važiavimą su šiuo Lexus, bet supratau, kad Lexus kad ir koks malonus vairuoti, bet visiškai nekelia emocijų. Kuklesnė salono apdaila, vidutiniška dinamika. Ne, automobilis ne man. Porsche prekinis ženklas iš karto sukelia malonius jausmus. Apdailos kokybė pas porsche neprilygstama. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)
Porsche modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Dideli | Taycan | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Panamera | Panamera | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Boxster | Boxster | Boxster | Boxster | ||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Macan | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Cayenne | Cayenne | Cayenne | |||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | 911 | 911 | 911 | 911 | 911 | |||||||||||||||||||||||||||
911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | |||||||||||||||||||||||||||
911 GT2 | 911 GT2 | 911 GT2 | ||||||||||||||||||||||||||||||
911 GT3 | 911 GT3 | 911 GT3 | 911 GT3 | |||||||||||||||||||||||||||||
911 GT3 RS | 911 GT3 RS | 911 GT3 RS | 911 GT3 RS | |||||||||||||||||||||||||||||
GT klasės | 928 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Supercar | Carrera GT | 918 Spyder | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pradinė klasė | Cayman | Cayman | Cayman | |||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Porsche Panamera TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis